“شما باید در دستگاه شخصی خود ادامه دهید” – مشکل HomeKit

اما بیشتر از اینکه یک آزاردهنده باشد، برای من، بزرگ‌ترین مشکل فناوری خانه‌های هوشمند به طور کلی، و HomeKit به طور خاص است.

اشتباه نکنید: من عشق فناوری خانه هوشمند، و من دوست دارم تقریباً همه آن را از طریق Siri و/یا برنامه Home مدیریت کنم. من آن را از بیدار شدن تا خوابیدن حساب می کنم.

یا حداقل باید. منظورم این است که اگر از ساعت یا تلفنم بپرسم این کار انجام می شود، اما در چند روز گذشته HomePods من با فعالیت “شما باید در دستگاه شخصی خود ادامه دهید” شروع شده است.

این پیام خطای بی‌معنی به این معنی بود که HomePod یک «درخواست شخصی» – مانند خواندن یک متن یا گفتن در مورد قرار بعدی خود – را بدون تغییر به آن ویژگی در برنامه Home انجام می‌داد. رفع آن دقیقاً شهودی نبود، اما حداقل یک فرآیند یک بار مصرف بود:

  • برنامه Home را باز کنید
  • هوم پاد آسیب دیده را به مدت طولانی فشار دهید
  • به پایین اسکرول کنید
  • روی نماد تنظیمات (چرخ‌دنده) ضربه بزنید
  • برای بسته شدن اسکرول کنید
  • روی درخواست های شخصی ضربه بزنید
  • آن را فعال کنید

آیا با همین پیام برخورد کرده اید؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و تجربیات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

در واقع، قبل از به‌روزرسانی HomePods خود به نسخه 16.2، آیفون من حتی به من این امکان را نمی‌داد که آنجا را ادامه دهم.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما نه نسخه 2023 پیام. به نظر می رسد نسخه 2023 معادل پیام خطای بدنام ویندوز “چیزی اشتباه شد” توسط اپل باشد.

عکس: مایکل سولداد/Unsplash

در انتهای روز، فرمان «هی سیری، می‌روم بخوابم» همه چراغ‌های اتاق نشیمن را خاموش می‌کند، چراغ‌های کم نور اتاق خواب من را روشن می‌کند و اتاق خواب را کور می‌کند.

چند روزی است که همان پاسخ بیهوده را دریافت می کنم. همه چیز را دوباره راه اندازی کردم و مطمئن شدم همه چیز به روز شده است، اما هنوز شانسی نداشتم. و می دانم که این فقط من نیستم، زیرا همکاران نیز در حال گذراندن همین موضوع هستند.

اخیراً وقتی به یکی از هوم پادهایم گفتم یک صحنه را پخش کند و سیری پاسخ داد، “باید روی دستگاه شخصی خود ادامه دهید” احساس واقعی دژاوو داشتم. این پیامی است که بسیاری از ما از سال 2020…و 2021…و 2022 به یاد خواهیم آورد. به سال جدید خوش آمدید – درست مانند سال قبل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


در ساعت 7 صبح روزهای هفته، سایه اتاق خواب من کمی – و فقط کمی – باز می شود تا مرا به آرامی وارد دنیای بیداری کند. کمی بعد، پاک کننده ربات من، هنوز در یک برنامه روزانه، از جاروبرقی مراقبت می کند. هنگامی که من آماده مواجهه با احتمال انتقال به دفترم هستم، یک فرمان شفاهی واحد، چندین چراغ را روی یک تنظیم نور گرم و نه چندان روشن در دفتر من تنظیم می کند، و به طور خودکار به نور روشن تر و خنک تر زمانی که زمان آن فرا می رسد تغییر می کند. من واقعا شروع به کار کنم

اما من از واکنش دوستان غیرمسلط به فناوری به این چیزها می دانم که آنها را از کل ایده فناوری خانه هوشمند دور می کند. مهم نیست 99 درصد مواقع کار می کند، این چیزی است که از آن می گیرند. و آن واقعا وقتی اپل – شرکتی که قرار است این کار را کاملاً کاربر پسند کند – می‌تواند از سیری بخواهد فقط شانه بالا انداخته و به روشی غیرمفید و بی‌اطلاع پاسخ دهد، کمکی نمی‌کند.

حالا ما تکنسین هستیم. ما درک می کنیم که اشکالات اتفاق می افتد. آزاردهنده است، اما ما در حال عیب یابی هستیم و اگر با این کار مشکل برطرف نشد، می دانیم که احتمالاً به زودی یک به روز رسانی وجود دارد. همچنین این موضوع مرگ یا زندگی نیست که من مجبور باشم به جای هوم پاد به تلفن خود تکیه کنم تا از فشار دادن دکمه های واقعی نجات پیدا کنم.