شناسه چهره با ماسک: نحوه استفاده در آیفون

اپل با iOS 15.4 بسیار عرضه کرده است و یکی از ویژگی های برجسته، امکان استفاده رسمی از Face ID با ماسک است. همچنین یک ساپورت برای تشخیص چندین جفت عینک تعبیه شده است. ما را دنبال کنید تا بدانید چگونه با ویژگی جدید مفید شروع کنید.

در اینجا روند به نظر می رسد:

نحوه استفاده از Face ID آیفون با ماسک در iOS 15.4
نحوه استفاده از Face ID آیفون با ماسک در راهنما iOS 15.4 2

مزیت بزرگ استفاده از Face ID با ماسک به جای استفاده از Apple Watch برای باز کردن قفل آیفون این است که برای باز کردن قفل برنامه های شخص ثالث و همچنین Apple Pay کار می کند.

نحوه استفاده از فیس آیدی آیفون با ماسک

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

تا پیش از این، Face ID در آیفون برای کار با ماسک طراحی نشده بود. یک راه حل وجود دارد، اما 100٪ کار نمی کند. این بدان معناست که باید به وارد کردن رمز عبور خود یا داشتن یک اتکا کنید ساعت اپل برای باز کردن قفل آیفون با صورت پوشیده

علاوه بر این، می‌توانید Face ID With a Mask را پس از تنظیم آن غیرفعال کنید و بدون نیاز به اسکن مجدد صورت خود، آن را دوباره فعال کنید.

کاربران آیفون متوجه خواهند شد که اپل اکنون به طور رسمی Face ID With A Mask را در iOS 15.4 راه اندازی کرده است. با شناسایی “ویژگی های منحصر به فرد اطراف چشم برای احراز هویت” کار می کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد نصب iOS 15.4 بتا (در حال حاضر فقط برای توسعه دهندگان)، راهنمای کامل ما را در اینجا بررسی کنید.

اطلاعات بیشتر از 9to5Mac

از آنجایی که این ویژگی با شناسایی و احراز هویت نواحی منحصر به فرد اطراف چشم شما کار می کند، با عینک آفتابی کار نمی کند.

اپل می‌گوید این ویژگی ممکن است هنگام استفاده از ماسک دقت کمتری داشته باشد، اما در آزمایش‌های ما تا کنون همیشه سریع و دقیق عمل کرده است.

در استفاده ما تاکنون، Face ID With a Mask در باز کردن قفل آیفون کاملاً سازگار بوده و به همان سرعتی که از Face ID بدون ماسک استفاده می‌کند (کمی سریع‌تر از استفاده از Apple Watch برای باز کردن قفل آیفون) بوده است.

توجه: برای پیکربندی ویژگی نیازی به ماسک ندارید.، با این حال، به نظر می رسد که فقط برای آیفون 12 به بعد در دسترس است.

  • پس از نصب iOS 15.4 برای اولین بار، یک صفحه نمایش برای تنظیم Face ID With a Mask در آیفون 12 یا 13 مشاهده خواهید کرد.
    • اگر در ابتدا «تنظیم بعد» را انتخاب کردید، به تنظیمات > شناسه چهره و رمز عبور > استفاده از شناسه چهره با ماسک برای بازگشت به ویژگی و فعال کردن آن
  • برای ثبت مجدد Face ID برای استفاده با ماسک، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید
  • اگر برای اولین اسکن از عینک استفاده می کنید، iOS از شما می خواهد که برای اسکن دوم آن را بردارید
  • اگر در حال حاضر از عینک استفاده نمی کنید اما گاهی اوقات عینک می زنید، خواهید دید عینک را اضافه کنید دکمه بعد از پیکربندی ویژگی (نشان داده شده در زیر)

Face ID زمانی دقیق تر است که فقط برای تشخیص چهره پیکربندی شده باشد. برای استفاده از Face ID
در حین استفاده از ماسک، آیفون می تواند ویژگی های منحصر به فرد اطراف چشم را تشخیص دهد
تصدیق کردن.