شیائومی میکس فولد 2 معرفی شد؛ باریکترین گوشی تاشو جهان 9to5mac Farsi

بادز ۲ پرو از امکان قابلیت اکتیو نویز کنسلینگ نیز برخوردار است و کاربر صدای محیط را بدون نویز دریافت خواهد کرد. کاربران اپل یا دیگر برندها همیشه به دنبال شارژر هستند چون ظرفیت باتری گوشی آنها نسبت به مصرفی که دارند بسیار کم است، به همین دلیل شیائومی گوشی موبایل خود را همیشه با ظرفیت باتری بالای 3000 آمپر وارد بازار میکند تا برای مدت زیادی نیازی به اتصال گوشی به شارژر نداشته باشید، از طرفی قابلیت Fast Charge باعث میشود تا ظرف 30 دقیقه گوشی شما حداقل 50 درصد شارژ شود. اخیرا شیائومی با فست شارژ 120 واتی خود ظرف 15 دقیقه گوشی شما را از 0 به 100 میرساند، البته هنوز استفاده از این تکنولوژی همه گیر نشده است و زمان بیشتری نیاز دارد. شیائومی زیربرند ردمی Redmi را هم داشت که اخیرا اسما از این شرکت اخیرا جدا شدهاست. قلب تپنده گوشی های شیائومی چیپستهای برند کوالکام آمریکا با نام اسنپ دراگون است.

پس از شناخت برند و کسب اطلاعات در مورد بهترین مدل گوشی شیائومی در رنج قیمتی مورد نظرتان، مهمترین کاری که باید انجام دهید، خرید از یک فروشگاه معتبر به همراه گارانتی معتبر است. برخلاف آنچه برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری آنها در ذهن تداعی میسازد، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هر دو از جنس گوریلا گلس ۵ هستند، دوربین چهارگانهی خانوادهی ردمی نوت ۸ امکان عکاسی در سناریوهای مختلفی را ممکن میکند و خروجی دوربین اصلی دو دستگاه تحت شرایط نوری ایدئال، عکسهایی شایستهی احترام است، پردازندهی انتخابشده برای سری ردمی نوت ۸ بهخصوص در نسخهی پرو، بسیاری از نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد و بهمدد باتریهایی حجیم، هر دو مدل تا دو روز کاربر را همراهی خواهند کرد. به هر حال موبایل ٬٬ با یک بار شارژ کامل میتواند در تست مقاومت حدود ۱۱۸ ساعت، در تست مکالمه ۲۹ ساعت، در تست وبگردی با وای فای بیشتر از ۱۶ ساعت و در تست پخش فیلم آفلاین نزدیک به ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

گوشیهای BlackShark مخصوص کسانی است که به بازیهایی مانند Call of duty و Pubg علاقه دارند و میخواهند با خیال راحت و بدون داغ شدن گوشی بازی کنند. حال که با انواع گوشی شیائومی آشنا شدیم، میتوان فهمید چرا مردم سراسر جهان به خرید گوشی های مقرون به صرفه شیائومی علاقه دارند. برند بلک شارک نیز برای آن دسته از مشتریان عرضه میشود که به خرید گوشی شیائومی برای انجام بازیهای سنگین علاقه دارند. پرچمداران شیائومی گوشی موبایل MI است. برند سامسونگ یکی از قدیمیترین برندهای گوشیهای موبایل در جهان است و قیمت گوشی سامسونگ رنج مختلفی را شامل میشود. در حال حاضر این شرکت بر هند، به عنوان دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تمرکز دارد. البته تمرکز اصلی شیائومی در بازار تلفن هوشمند است.

به گزارش سایت طلا، سامسونگ یکی از معتبرترین شرکتهای موبایل سازی دنیا است و توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خودش کند، اما همانطور که میدانید شرکت هرچه معتبرتر باشد باز هم امکان این وجود دارد تا یک محصول بیکیفیت تولید کند، ما قصد داریم تا با معرفی بهترین گوشی سامسونگ شما را در خرید گوشی راهنمایی کنیم. در صنعت تولید موبایل هیچگاه نباید برندهای نوظهور و جدید را دست کم گرفت. چندین دلیل برای فروش بالای گوشی جدید شیائومی در این کشورها وجود دارد. شیائومی نیامده بود تا با این برندها رقابت کند بلکه خیلی زود او را رقیبی برای اپل در بازار شرق دانستند و به او لقب اپل چینی دادند، چون پرچمدارانی را وارد بازار کرده بود که علاوه بر سرعت و کیفیت بالا، قیمت ارزانی هم داشتند، به همین دلیل چینیها بسیار سریع به تولید داخلی روی آوردند و خرید گوشی شیائومی در میان مردم چین رونق گرفت.

اپ استور هواوی اکنون شامل بیش از ۱۳۴ هزار برنامه و ۴ میلیون توسعهدهنده آماده ارائه برنامههای جدید است. در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هواوی که در سال 2020 رونمایی شد، گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 است. این کمپانی در سال 2022 مدلهای بی نظیر و زیادی از گوشی های هوشمند را رونمایی کرد که در این میان گوشی های پوکو F3 و پوکو X3 پرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. آخرین محصولی که امروز رونمایی شد گلکسی زد فولد ۴ بود که در ظاهر تقریبا شباهت زیادی به مدل قبلی داشت. همچنین شیائومی هر چند ماه یک بار اپدیت جدیدی برای رابط کاربری خود یعنی MIUI میدهد تا آخرین بهروزرسانیها را به گوشیهای خود اضافه کند. این تراشه از هشت هسته تشکیل شده که هر کدام جداگانه به پردازش اطلاعات می پردازند.تراشه هفت نانو متری می باشد و پردازنده گرافیکی م که در کنار گوشی استفاده از نوع Adreno 650 می باشد. یکی از ویژگیهای خوب این گوشی بهرهمندی از استاندارد IPX7 است که مقاومت آن در برابر نفوذ گردوغبار و آب را تا عمق یک متری و به مدت نیم ساعت ضمانت میکند. ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت قیمت، از دیگر مواردی است که والاتل برای مشتریان خود فراهم نموده است.

شیائومی اولین گوشی خود را در سال 2011 وارد بازار کرد و در سال 2014 گوشی MI 3 را تولید کرد که در آن سال لقب سریعترین اسمارت فون جهان را یدک میکشید. اما در شرق جایی که اژدهای طلایی در حال جوش و خروش بود و کشور چین میخواست اقتصاد جهان را مال خود کند، برند موبایل شیائومی (XIAOMI) وارد بازار موبایل چین و شرق آسیا شد تا رقیبی جدی برای برندهای کرهای سامسونگ و ژاپنی سونی باشد. نام شیائومی در سال 2021 در کنار غول های موبایل مانند اپل و سامسونگ میدرخشد و امروزه این برند یک رقیب جدی برای این دو غول اسمارت فون ساز به حساب میآید. دوربین اصلی گوشی دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض دارای حسگر هشت مگاپیکسلی، دوربین سوم دارای حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو و دوربین چهارم دارای لنز عمقسنج دو مگاپیکسلی است. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هستهای ن بسیاری از برنامههای سنگین را پشتیبانی میکند.

حتما لیست قیمت گوشی شیائومی تکنولایف را برای بهترین خرید بررسی کنید. لیست قیمت روز گوشی شیائومی را در بالا مشاهده کردید، برای خرید انواع گوشی شیائومی یا مشاهده عکس، مشخصات و مطالعه بررسی تخصصی هر کدام از موبایل های شیائومی، وارد صفحه همان محصول شوید. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی میشود که هر یک قابلیتهای خاصی را به کاربران ارائه میدهند. پیشرفتهایی که شیائومی 12 پرو نسبت به سری می 11 داشته بسیار قابل توجه است و یکی از بهترین آنها افزایش سرعت شارژ به عدد خیره کننده 120 وات است! نکته قابل توجه در رابطه با پارت نامبر های مختلف گوشیهای سامسونگ این است که این امکان وجود دارد که در نوع عرضه لوازم جانبی درون جعبه و یا مدل پردازنده داخلی این گوشیهای تفاوتهایی وجود داشته باشد.

شیائومی هدف خود را از همان اول مشخص کرد: فروش و تولید موبایل شیائومی با کیفیت و ارزان قیمت، به صورتی که تمام اقشار جامعه بتوانند یک گوشی هوشمند قوی داشته باشند و از امکاناتی مانند برند اپل برخوردار باشند. حالا شیائومی یک شرکت بزرگ بین المللی با هزاران محصول هوشمند در حوزههای متفاوت است، از تلفن هوشمند گرفته تا تلویزیون و جاروبرقی و حتی خودکار، باتری و لامپ، همگی جزو خط تولید شیائومی هستند و این شرکت در هر حوزهای محصولات خوب و با کیفیتی را عرضه میکند. برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد قیمت گوشی های شیائومی ذکر شده و ویژگیهای ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری هر کدام، میتوانید به صفحه گوشی شیائومی در سایت والاتل مراجعه نمایید. قیمت گوشی های شیائومی در کنار کیفیت سخت افزاری آنها احتمالا مهمترین شاخصه هایی است که این موفقیت بزرگ را برای گوشی شیائومی به ارمغان آورده است.

یکی دیگر از زمینههای کسب و کار کمپانی شیائومی، فعالیت در عرصه تولید و توزیع گوشی شیائومی است. در حال حاضر گوشی شیائومی مدل Mi 11 Ultra با قیمتی از حدود 27 میلیون تا 30 میلیون تومان، به عنوان گرانترین گوشی شیائومی شناخته میشود. با این حال، گوشی شیائومی مدل Redmi 9A با قیمتی حدود دو میلیون سیصد هزار تومان را میتوانیم به عنوان ارزان ترین قیمت گوشی شیائومی معرفی کنیم. ما میتوانیم یک لیست از گوشی های ارزان قیمت شیائومی در اختیار شما قرار دهیم. شما میتوانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدلها را انتخاب کنید. اما اگر از قیمت تمام گوشی ها اطلاع داشته باشید، کار برای شما راحت تر می شود. سامسونگ الكترونيكس كه از بزرگترين شركت های فناوری اطلاعات جهان است و در بازار ايران اين زير مجموعه شناخته شده تر است. البته به خاطر تجهیزاتی که برای اینترنت 5G استفاده شده است وزن این گوشی را سنگین تر کرده است. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده. چرا که این غول تولید کننده گوشی در جهان، در هر بودجهای که داشته باشید، یک لیست چندتایی از بهترین گوشی های شیائومی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با رشد کمپانی های مختلف تولید گوشی موبایل، سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و اخیرا با تولید گوشی های موبایل جدید و ارزان قیمت خود، بسیار پر قدرت پا به عرصه گذاشته و نیمی از آمار فروش گوشی موبایل، مربوط به خرید گوشی موبایل سامسونگ می باشد. در گوشی های جدید شیائومی قابلیت حذف دکمه Home نیز وجود دارد تا از صفحه نمایش یکپارچه لذت ببرید. کافی است تا نظرات در مورد گوشی شیائومی را و قیمت موبایل شیائومی بخوانید تا دلایل را یک به یک ردیف کنید اما در زیر برخی از دلایل محبوبیت و فروش بالای آن آمده است. گوشی Poco X3 در سال اخیر بسیار مورد توجه گیمرهای حرفهای قرار گرفت به صورتی که Poco X3 به سرعت جای خود را در پرفروش ترین گوشی مخصوص بازی شیائومی باز کرد.

مشخصات گوشی شیائومی همیشه نکته مثبت این کمپانی بوده است. گوشیهای سری P و سری Mate هواوی، از جمله محصولات پرچمدار این کمپانی هستند که با گوشیهای قدرتمند بازار مثل گلکسی اس 12 سامسونگ و یا آیفون 13 پرو مکس اپل رقابت میکنند. دولت آمریکا در سال 2019 کمپانی هواوی را به دلایلی در لیست سیاه قرار داد، در نتیجه این تحریمها تمام شرکتهای آمریکایی نظیر گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. از گوشی شیائومی تا 5 میلیون، گوشی شیائومی تا 7 میلیون، گوشی شیائومی تا 10 میلیون، گوشی شیائومی تا 15 میلیون بگیرید تا گوشی شیائومی حرفه ای یا گوشی شیائومی ارزان، لیست قیمت گوشی شیائومی برای شما یک مدل اسمارت فون با کیفیت دارد.

صفحه نمایش گوشی این برند چشمان شما را در هنگام خرید موبایل شیائومی خیره میکند چون از صفحه نمایش FULL HD با رزولوشن 1920 در 1080 بهره میبرند. شما میتوانید برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد گوشی شیائومی، قیمت گوشی شیائومی و شرایط خرید آن، به سایت والاتل مراجعه نموده و یا از طریق شمارههای تماس، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. بنابراین، اگر بهترین گوشی هواوی را می خواهید، ممکن است لازم باشد صبور باشید. اگر شما هم به سرویسهای گوگل وایسته باشید، احتمالاً در خرید این گوشی تردید خواهید داشت اما در غیر این صورت مطمئن باشید که با یکی از بهترین گوشیها تاریخ طرف هستید. برای گوشی های میان رده شیائومی باید با زیر برند ردمی Redmi آشنا باشید.

حاشیه های اضافی موجود در برخی از گوشی ها باعث می شود تا با وجود ابعاد بزرگ گوشی صفحه نمایشی کوچک داشته باشیم. بازه قیمتی میان رده گوشی ردمی تا 5 میلیون، گوشی ردمی تا 7 میلیون و گوشی ردمی تا 10 میلیون است. اگر قصد خرید موبایل شیائومی را دارید باید بدانید با هر قیمتی میتوانید یک مدل گوشی XIAOMI پیدا کنید. این نمایشگر بر خلاف دیگر پرچمدران و برای اولین بار از نوع OLED است و با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل آمده همچنین تراکم 401 پیکسل بر هر اینچ را تشکیل داده است. همچنین با این حرکت هوشمندانه بخشی از استراتژی اپل در فروش شارژرهای بیسیم با شکست روبهرو شد. بر روی گوشی ­های هوشمندی که این شرکت تولید می­ کند، نرم افزار اندروید MIUI اجرا می شود و بخشی از رشد سریع این شرکت به دلیل استفاده از سیستم عامل اندروید است. این عینک هوشمند هم از سیستم عامل هارمونی بهره می برد و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف را دارد. این دو سیستم عامل که از نظر پایهای تفاوت بسیاری زیادی با هم دارند، با امکانات و کیفیت بالایی که به کاربران ارائه میکنند، رقابت نفس گیری را به صورت مستمر و تنگاتنگ با یکدیگر ادامه میدهند.گوشیهای پرچمدار آیفون با صفحه نمایش Super Retina تولید و عرضه شدهاند.

بنابراین اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، ابتدا باید تعیین کنید بهترین گوشی شیائومی در کدام رنج سایت 9to5mac قیمتی. اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی هستید، باید بگوییم ابتدا بهتر است بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید. حال در قسمت معایب آن باید به این نکته اشارهکنیم که جنس ساختار بدنه این گوشی نسبت به سایر رقبا بسیار ضعیفتر است و اصلاً قابلقبول نیست! به خصوص که در چند سال اخیر، شیائومی بخش مهمی از بازار گوشی در ایران را تصاحب کرده و گفته میشود حداقل ۳۰ درصد بازار موبایل ایران دست این برند چینی است. آنهایی که حرفهای بودند و گوشی شیائومی حرفه ای را میشناختند بسیار سریع اقدام به خرید موبایل شیائومی کردند و به این برند چینی روی آوردند. سیستم عامل گوشی شیائومی اندروید است، اما با رابط کاربری MIUI بهینه شده است. دفتر اصلی این برند در شهر پکن مستقر است و لین بین مدیر سابق گوگل و سومین مرد ثروتمند چین مدیر عامل این شرکت است. تاشو جدید شیائومی از نمایشگر اصلی 8 اینچی OLED با وضوح 2K، نرخ تازهسازی 120 هرتز و 5.4 میلی متر ضخامت بهره میبرد.

در این لیست به قیمت گوشی شیائومی معرفی شده توجهی نشده و فقط نظر کاربران و مصرف کنندگان را معیار قرار دادهایم. گوشی های شیائومی بهدلیل قیمت مناسب و کارایی قابل قبول طرفداران زیادی پیدا کردهاند. این گوشی ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیرهسازی قابل ارتقا دارد. دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته گوشیهایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت نیز در حال افزایش هستند و میتوانید بر طبق نیاز خود یکی از آنها را برگزینید. انتظار میرود قیمت گوشی تلفن همراه در هفتههای پایانی سال افزایش یابد. از آنجا که طول عمر باتری ها بسیار اهمیت ویژه ای در انتخاب و خرید دارد،بد نیست که به راهکارهای افزایش عمر باتری موبایل هم توجه کنید تا بتوانید از خرید خود بهترین استفاده را ببرید. آنها دوست دارند تا موبایلشان همیشه آخرین اپدستهای روز را دریافت کند و با پیشرفت تکنولوژی همگام باشند.