شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

برای میز‌های کنفرانس نیز می‌شه از انواع شیشه منحنی استفاده کرد. محصولات شیشه‌ای دکوری فرکو که‌با شیشه خم ساخته میشه، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع میزهای تمام شیشه بسیار زیبا با طراحی خاصه. که‌در مدل‌های ناهارخوری ، عسلی ، جلومبلی ، کنسول ، آرایشی و … و حتی انواع اداری و … عرضه میشه. فروش و اجرا، انواع شیشه های سکوریت و معمولی و خم و تزئینی با نیم قرن تجربه و انواع تراش روی شیشه ( رومیزی، طبقه، درب دکور، اپن آشپزخانه ) شیشه های رنگی. فروش شیشه نسوز با بهترین کیفیت در سایزهای مختلف نماینده رسمی کمپانی UTT عرضه کننده مستقیم انواع شیشه های نسوز و ضد حرارت SCHOTT عرضه انواع شیشه نسوز با کیفی… شرکت نگین در باسالها سابقه درخشان درتولید و نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت در طرحها و رنگهای متنوع آماده خدمت رسانی به شما مشتریان ارجمند میباشد حمام و سونای…

ابعاد شیشه در کارخانه

همچنین سایت دیگر سه جداره به نشانی 3jedareh.comحاوی اطلاعات کامل تر و همچنین مقالات مفید در خصوص صنف درب و پنجره و ساختمان می باشد. پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه مناسبی بجای شیشه در بخش های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی کربنات در صنایع پزشکی و بهداشتی جهت ساخت بطری های شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و داروئی،در صنایع برق و کامپیوتر،برای ساخت کلاه ایمنی،عینک های ایمنی و… شرکت پویش گستران اکسیر بعنوان یکی از وارد کنندگان و تامین کننده گان پلی کربنات صنعتی و مهندسی ، در خدمت صنعتگران محترم می باشد. پلی کربنات سخت‌ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش و اجرای سقف کاذب/آسمان مجازی/کشسان/چراغ خطی/لمینت

انواع شیشه ساختمانی شامل شیشه های نشکن، ایمنی، مسلح، تنیده، لایه دار، باسیم، بازتابنده رنگی، بازتابنده پوشش دار آینه ای، عایق گرما، عایق آتش وعایق صدا هم می شود. شیشه ساختمانی ساده و سکوریت را در پنجره ها می بینیم که دارای طرح ها و مدل های مختلف با قیمت های متغیر توسط تولید کنندگان مطرح و معتبر عرضه می شوند. پنجره خانه ها با شیشه ساختمانی ساده به صورت فلزی و پروفیلی ساخته می شود که به شیشه های دوجداره و سه جداره معروف هستند و قیمت هر شیشه مصرفی برای پنجره با توجه به حجم، ابعاد، ضخامت و نوع شیشه مشخص می شود.

شیشه ساختمانی تولید شیشه ساختمانی در ایران قیمت شیشه ساختمانی

تعمیر کرکره های برقی و درب های اتوماتیک در اسرع وقت با کیفیت و گارانتی یراق آلات ، لولا ، استپ ، درزگیر ، شیشه … در این نوع شیشه‌ها معمولا یک لایه پلی کربنات (به جای PVB ) بین دو شیشه معمولی لمینیت می‌شود، پلی کربنات یک لایه پلاستیکی سخت و شفاف است و معمولا با مارکهایی چون Lexo، Tuffak یا Cyrolon دربازاریافت می‌شود . چگونگی عملکرد آن بدین صورت است که گلوله شیشه بیرونی را سوراخ کرده، اما لایه پلی کربنات انرژی آنرا گرفته و آنرا متوقف می‌کند، این شیشه‌ها دارای ضخامت هایی از ۷ تا ۷۵ mm می‌باشند. در این نوع شیشه‌ها از یک ورقه شکننده و یک لایه انعطاف پذیر درکنار هم استفاده می‌شود .

نیمه سکوریت بودن شیشه خم

شیشه خام تا حداکثر دمای 60 درجه سانتی گراد را تحمل می کند اما شیشه های سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد هم توان زیما مقاومت دارند. همجنین اگر بخواهیم راجب مقاومت در مقابل ضربه صحبت کنیم می توان گفت شیشه سکوریت تا 5 برابر شیشه معمولی مقاومت دارد در برابر ضربه. همچنین یکی از مهم ترین تفاوت ها این است که شیشه های معمولی پس از شکستن به قطعه های برنده تبدیل می شوند ولی شیشه های سکوریت پس از شکسته شدن اصلا برنده نیستند. استفاده از ماشین آلات روز دنیا و به کارگیری تیم مهندسی حرفه ای موجب رضایت مندی مشتریان از کیفیت محصولات این مجموعه طی 20 سال شده است.

  • شیشه لمینت علاوه بر برخورداری از زیبایی، جهت برقراری امنیت بانک ها، صرافی ها، طلا فروشی ها و مراکز مشابه آن مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بر خلاف تصورهای عمومی، پیشرفت های تکنولوژی در ساخت شیشه به تنظیم گرمایش و سرمایش ساختمان ها کمک کرده است.
  • این شیشه ها برای ساخت انواع نماهای شیشه ای مانند کرتین وال، اسپایدر و …
  • بله دوست عزیز انواع طرح درخواستی شما طبق سلیقه و نظرتون با شیشه تخت و یا منحنی در این مجموعه تولید می‌شه.
  • فروش شیشه نسوز با بهترین کیفیت در سایزهای مختلف نماینده رسمی کمپانی UTT عرضه کننده مستقیم انواع شیشه های نسوز و ضد حرارت SCHOTT عرضه انواع شیشه نسوز با کیفی…