طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال

شما با داشتن یک سایت قدرتمند دیگر نیازی به فضای فیزیکی نخواهید داشت. اینکه معاملات به چه صورت در سایت صورت گیرد را خود شما می توانید مشخص کنید. با توجه به اینکه بسیاری از مبادلات امروزه از طریق اینترنت انجام می پذیرد، و البته با توجه به اینکه در این مبادلات دیگر نه محدودیت مکانی وجود دارد و نه محدویت زمانی، و در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی مشتریان می توانند اقدام به خرید نمایند؛ بهترین راه برای داشتن تجارت خوب و کسب و کار پر رونق، اقدام به راه اندازی و طراحی سایت در زمینه کاری خود می باشد. برای مثال؛ در صرافی های غیرمتمرکز افراد بعد از شارژ کردن حساب خود میتوانند به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال موردنظرشان کنند و تمام این فرآیند ها از طریق سیستم و به صورت اتوماتیک انجام میشود؛ اما در صرافی های متمرکز این طور نیست و مراحل خرید و فروش رمزارزها کمی طولای تر است و معمولا حساب کاربری افراد پس از شارژ شدن به طور مستقیم توسط نیروی انسانی کنترل شده و ارز دیجیتال مورد نظر افراد به صورت دستی و باز هم توسط نیروی انسانی خریداری میشود.

شرکت بازرگانی گلخندان تجارت از فعالترين مجموعه هاي خدماتي در زمينة ترخيص کالا از گمرکات کشور مي باشد که توانسته است طي سالها فعاليت بي وقفه و مستمر، خدمات ترخيص کالا تعدادي ازمعتبرترين شرکت هاي تجاري و صنعتي و تولیدی را به عهده گيرد. تجارب سالها فعالیت در زمینه فناوری های بلاک چین و صرافی ها، ضامن رضایت مشتریان است. در زمینه طراحی سایت برای صرافی ها می توان گفت اولیت مهمی ست که اگر برای راه اندازی آن اقدام ننمایند ممکن است خیلی زود از سایر رقبا جا مانده و مشتریان خود را از دست دهند. حواستان باشد که بکآپ به درستی گرفته شود و فراموش نکنید که گمکردن هر یک از دو مورد بالا مساوی ست با از دست دادن تمام دارایی دیجیتالی شما. پس با این حساب باید بگوییم که وجود یک سایت ارز دیجیتال برای افرادی که قصد دارند از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتالی که ماهیت فیزیکی ندارند؛ به سود بالایی دست پیدا کنند، ضروری می باشد.

یک سایت صرافی ضمن ارائه اطلاعات صرافی مثل آدرس و شماره تلفن در اختیار مشتریان، آنها را از خدماتی که صرافی ارائه میدهد، آگاه میسازد و اگر بتوانید به هر طریقی بخشی از خدمات خود را آنلاین کنید، داشتن سایت میتواند سرعت انجام معاملات در صرافی را بالا ببرد. و احرازهویت کدملی از سامانه های مربوطه و همچنین دریافت صحت اطلاعات کارت بانکی و تطبیق با اطلاعات ثبت شده کاربر و… با مطالعه قوانین مربوطه، درک روشنی از نوع فعالیت سایت حاصل میشود و از بروز هر نوع مشکلات و چالشهای احتمالی و حقوقی بحرانی در مسیر فعالیت وب سایت و صرافی جلوگیری خواهد شد. ارائه خدمت در سریع ترین زمان : شما تنها با داشتن اینترنت و یک کامپیوتر می توانید پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان باشید و در سریع ترین زمان ممکن خدمات را به مشتریان ارائه دهید. با این حال، به دلیل متمرکز بودن مشکلات امنیتی فراوانی داشته و همواره خطر هک برای این نوع صرافی وجود دارد. این نوع صرافی، در کنار خدمات متداول مانند تجارت همتا به همتا، ویژگی های دیگری مانند امنیت بالا و شفافیت بهتر دارد.در این صرافی، افراد به تمام دارایی های دیجیتالی خود دسترسی دارند. امنیت این صرافی با استفاده از مجموعه ابزارهای فنی و تکنیکهایی مانند COLD STORAGE و فرآیند احراز هویت آن بصورت دو عاملی به بهترین نحو انجام میشود.

حالا ممکن است برای عده ای، درصد کارمزد خیلی اهمیت داشته باشد و برای فرد دیگری سرعت بالا و آسان بودن معاملات در نظر باشد، بنابراین باید هر فردی با توجه به معیارهایی که در نظر دارد بهترین صرافی را انتخاب کند. سطح های کارمزد این صرافی به صورت برنزی 0.40%، نقره ای 0.35%، طلایی 0.30%، پلاتینیوم 0.25%، اورانیوم طراحی دکوراسیون داخلی صرافی 0.20% می باشد. همین موضوع موجب میشود تا کارمزد چشم گیری برای صرافیها فراهم شود. پلتفرم موجود با ارائه راهکارهای ساده مانند دسترسی کامل در حذف و اضافه کردن طرف معامله، مدیریت سفارش های تجاری، و پشتیبانی از روش های پرداخت متنوع، باعث سهولت انجام معاملات میشود.

نکته مهمی که در این بخش لازم است بدانید این است که صرافیهای ایرانی برای داشتن اجازه و کارکردن در فضای کشور، باید برای ثبت نام تمام کاربران خود احراز هویت دو مرحلهای انجام دهند، به علاوه همگی به صورت متمرکز کار کرده و نیروی انسانی در خرید و فروش ارزها نظارت دارد. از جمله مهم ترین امکانات لازم هر سایت صرافی است. صرافی غیرمتمرکز گیتا، با بهره گیری از امکانات پیشرفته، عملیات خرید و فروش را تسریع می کند. این موضوع به قدری حیاتی است که اگر سایت خرید و فروش ارز دیجیتال توسط دیگران هک شود شما متحمل هزینه های مالی و اعتباری بسیاری می شوید و در نتیجه ممکن است آینده شغلی خود را به راحتی از دست بدهید. پس اگر تا به امروز نسبت به طراحی سایت اقدام نکرده اید همین حالا دست به کار شوید.

هزینه قطعی طراحی سایت صرافی آنلاین و وب سایت هایی از این دست پس از تعیین و مشخص شدن نمای کلی و جزییات مربوطه برآورد خواهد شد. و به علت حساس بودن لحظه ای انجام شدن تراکنشات بسیار بر این امر دقت شده است که سرعت پاسخگویی و بهینه سازی کدینگ اپ و سایت در حد میلی ثانیه باشد . به وسیله ویژگی تعیین سطوح کاربری، کاربران براساس میزان تراکنشات دسته بندی می گردند و ایجاد سطوح کاربری براساس این معیار صورت می گیرد. مخصوصاً مغازه های بزرگ را باید با مکمل های خاص و ویژه پارتیشن بندی کرد. چگونگی طبقه بندی و نمایش اطلاعات در ویترین از شاخصهای مهم طراحی داخلی مغازه میباشند. از این رو، امنیت سرمایه و اطلاعات بسیار بالاست. بدین جهت تمام این اشخاص و یا شرکتهای فعال در این زمینه می توانند با برخورداری از یک وب سایت حرفه ای، سرویس های خود را به عموم مردم ارائه دهند.

اما در طراحی سایت فروشگاهی یا وقتی شما یک وبسایت برای خرید و فروش و ترید ارز دیجیتال طراحی می کنید قطعا اولین فاکتور برای شما حفظ امنیت اطلاعات کاربران و وبسایت شماست. زیرا ممکن است در صورت هک شدن وب سایت شما، مقدار زیادی از اطلاعات شخصی مشتریان و همچنین مقدار زیادی از سرمایه ی آنها به سرقت رفته و دردسر های زیادی برای آنها ایجاد شود. طراحی سایت صرافی آنلاین موجب پیشرفت و گستردگی حوزه کسب و کار شما خواهد شد زیرا شما به عنوان صاحب صراف می توانید با مردم سراسر کشور در ارتباط باشید و هیچ محدودیت جغرافیایی برای شما تعریف نشده است. همانطور که می دانید خرید و فروش ارز باید به صورت حضوری انجام شود اما برخی از سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که قیمت روزانه را همراه با خرید و فروش این ارزها برای شما فراهم می سازند. سایت صرافی رمزینکس پلتفرمی قدرتمند برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است که افراد زیادی برای خرید و فروش و انجام معاملات خود در آن ثبت نام کردهاند تا معاملات را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهند. در واقع امروز تمام کسب و کارهای فیزیکی علاوه بر داشتن مغازه یا شرکت به صورت آنلاین نیز با مشتریان در ارتباط هستند زیرا تنها در این صورت است که می توان فعالیت خود را به صورت وسیع در سراسر ایران گسترده نمود.

هر کسب و کار در طول دوران فعالیت و به منظور حفظ اعتبار خود بهتر است از یک لوگو استفاده کند؛ زیرا تغییر و طراحی مجدد لوگو علاوه بر هزینهبر بودن، تاثیر منفی بر مخاطبان خواهد داشت. زیرا مختص به یک منطقه و مکان مشخص نیست و افراد بیشتری می توانند با آن ارتباط برقرار نمایند و همین امر می تواند زمینه ساز اعتبار و به بیان دیگر معروف شدن آن برند شود. تیم این صرافی، از افراد متخصص در حوزه فناوری امنیت شبکه و محتوا تشکیل شده است و امکان خرید وفروش برترین ارزهای دیجیتال را در بستری مطمئن و امن فراهم کرده است و کاربران خود را برای نگهداری امن سرمایه هایشان در کیف پول ارز دیجیتال مخصوص اکسکوینو یاری می کند و همچنین کاربران می توانند در این صرافی در فضایی سالم، بدون هیچ یک از موانع تحریمهای اقتصادی، به خرید و فروش و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بپردازند. در این مقاله در آرتاراکس عوامل مهم برای انتخاب صرافی آنلاین را معرفی نموده و 6 مورد از صرافی های خرید و فروش رمز ارز ایرانی معتبر را بررسی می کنیم. قیمت سایت صرافی به عوامل مختلفی بستگی دارد که رعایت هرکدام از آن ها می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

سئو بر اساس الگوریتم ها و اصول تعیین شده توسط گوگل موجب می گردد که وب سایت صرافی در نتایج جستجوی کاربران در کلمات کلیدی، در جایگاه نخست گوگل ظاهر شود. تیم آیریما نسبت به تمام اصول حرفه ای سئو آشنا است به همین دلیل اصلاً نگران جایگاه سایت در رتبه گوگل نباشید. سئو و بهینه سازی سایت مهم ترین بخش طراحی سایت صرافی آنلاین است. توجه داشته باشید که پشتیبانی قوی سایت یکی از مهم ترین نکات برای جذب مشتری بیشتر است. پشتیبانی از 50 ارز دیجیتال، امکان لاگین شدن پنل کاربری با گوگل، امکان پرداخت آنلاین، امکان گزارش گیری و … پس از مشخص شدن نیازهای شما از سایت، طرح اولیه توسط طراح خلاق تیم آماده خواهد شد و مراحل ساخت سایت با شما در میان گذاشته خواهد شد. معروف شدن برند کسب و کار: با توجه به افزایش کاربران اینترنتی برند کسب و کار شما بر سر زبان ها خواهد افتاد و برند سازی رخ خواهد داد. با توجه به دیجیتالی بودن عصر جدید، صرافی نیز مانند دیگر کسب و کارها به یک وب سایت اینترنتی نیاز دارد. همچنین با قرار دادن نقشه اینترنتی در هنگام طراحی سایت فروشگاهی وضعیت مکانی را به صورت دقیق به اطلاع مشتریان خود قرار دهید.

اولین روش تماس با ما می باشد. البته در این روش امکان ارائه خدمات دیگر مثل خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی و حتی وب مانی وجود دارد. ما با کادری حرفه ای به شما این تضمین را می دهیم که وبسایت خرید و فروش ارز دیجیتال که به شما تحویل داده می شود با پشتیبانی حرفه ای شرکت از امنیت در سطح جهانی برخوردار است. اگر فروشگاه شما شلوغ است حتماً فضاهایی برای استراحت مشتریان در نظر بگیرید مثلاً ایجاد یک مبلمان خوب و راحت میتواند مناسب باشد. یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال انتخاب یک بانک معتبر و قابل اطمینان است که از طریق آن بتوانید معاملات سایت را پوشش دهید. در حقیقت اکسکوینو که یک شرکت دانش بنیان است جز معدود صرافی هایی است که توانسته مجوز فعالیت حوزه رمزارز را از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دریافت نماید.

در پلتفرم صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال،معاملات ارز در اکوسیستمی غیرمتمرکز انجام می گیرد. استفاده از این پروتکل، صرافی غیر متمرکز را بیش از پیش قدرتمند می کند. به دلیل غیر متمرکز بودن و عدم وجود واسطه، امنیت بسیار بالایی دارد. از اصلی ترین نکات در طراحی داخلی مغازه صرافی توجه به امنیت است. از مهم ترین مزیت های یک صرافی آنلاین، افزایش اعتبار می باشد. صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال گیتا با استفاده از بروز ترین فناوری ها، از انواع روش های پرداخت پشتیبانی میکند. راهکار های اختصاصی و وایت لیبل شرکت دانش بنیان گیتی افروز، کمک میکند تا صرافی غیرمتمرکز خود را داشته باشید و در این راه به پیشرفت و موفقیت دست یابید. صرافی متمرکز اطلاعات کاربران و سرمایه آنها را ذخیره میکند. در صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال، سرور یا نهاد مرکزی وجود ندارد؛ و همه افراد میتوانند به اطلاعات موجود دسترسی داشته باشند و با تمام کاربران حاضر در پلتفرم معامله کنند. به همین منظور بخشی از تمرکز ما در ودیانا روی امنیت سایت، هم از نظر هاست و سرور و هم از نظر کدنویسی معطوف شده است. جذب مشتری : چنانچه صاحب یک فضای فیزیکی صرافی هستید تنها افراد همان شهر به صرافی شما مراجعه خواهند کرد اما با داشتن وب سایت آنلاین افراد از اقصی نقاط کشور می توانند به صورت آنلاین از وب سایت شما خدمات دریافت کنند، پس مسلماً روز به روز به تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.

در عصر تکنولوژی که هم اکنون در آن قرار داریم افرادی که بتوانند دنیای مجازی را به خوبی بشناسند و از امکانات آن استفاده بهینه را ببرند به پیشرفت و موفقیت تجاری دست پیدا خواهند کرد. این گروه متشکل از تیمی از متخصصان و طراحان حرفه ای و با تجربه است که تجارب خود را طی سالیان طولانی با کار در این حیطه و تحصیلات تخصصی و اصولی در این شاخه به دست آورده اند. ما در طی جلساتی با شما، کسب و کارتان و نحوه فعالیت شما را بررسی میکنیم. کارشناسان علاوه بر مشورت دادن می توانند در زمینه تعرفه بسته های موجود در سایت توضیحات تکمیلی را به شما ارائه دهند. طراحی سایت صرافی آنلاین باید توسط یک فرد با دانش در زمینه بلاک چین انجام شود علاوه بر این طراحی سایت صرافی آنلاین نیازمند داشتن یک سری مجوز و مدارک است که پیش از هر اقدامی باید مجوزهای لازم را تهیه کنید. در این جلسه، شما تمام خواسته و نیاز خود از سایت را به تیم آیریما اعلام می کنید و کارشناس آیریما با حوصله و دقت فراوان راهنمایی های لازم را به شما عرضه می کند. توجه داشته باشید که شما پاسخ هر گونه سوال را می توانید با تماس تلفنی از کارشناس فروش جویا شوید.