فهرست کامل مشکلات موبایل و تبلت سونی 9to5mac Farsi

Honor یکی از سریهای محبوب هواوی بود که در این اواخر بهعنوان زیربرند اصلی هواوی فعالیت خود را ادامه میدهد. با توجه به این اطلاعات باید گفت که سونی برای این گوشی جدید خود پردازنده متفاوت و بسیار قدرتمندتری را برگزیده است. همچنین این محصول به سیستم مدیریت مصرف باتری معروف سونی یا همان Stamina Mode نیز مجهز میباشد، که تضمینی برای شارژدهی مناسب این گوشی هوشمند در شرایط مختلف است. سونی در این گوشی هوشمند از همان زبان طراحی به کار گرفته شده در تنها پرچمدار خانواده X خود، گوشی محبوب اکسپریا XZ بهره گرفته است که به Loop Design معروف است.

همانند پوکو F3، گوشی پوکو F4 GT نیز با مشخصات بسیار قدرتمندی ارائه شده است و شاهد طراحی گیمینگ و کاربرپسند آن هستیم. اگر به دنبال یک گوشی ارزانقیمت ولی پرچمدار هستید، اف 3 گوشی مناسبی است زیرا پرچمدار قدرتمند برند پوکو است. اگر شما لیست قیمت تمامی گوشی ها را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که قیمت گوشی های سامسونگ بسیار زیاد است. سونی در این گوشی هوشمند همچون نسل قبل از بلندگوی مونو استفاده کرده است اما کیفیت و بلندی صدا نسبت به نسل قبل بالاتر میباشد که این موضوع قطعاً در خرید بسیاری از کاربران مهم خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به 2 سیم کارت میباشد و هر دو سیم کارت این گوشی هوشمند مجهز به پشتیبانی از باندهای کاری نسل 4 پرسرعت یا همان 4G LTE هستند. سونی در گوشی XZ خود به دلیل وجود سنسور اثر انگشت در بدنه کناری گوشی نتوانسته است صفحه نمایش را بدون حاشیه کند، اما در گوشی اکسپریا XA1 به دلیل وجود نداشتن سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش بدون مرزی را در هر دو طرف این گوشی هوشمند میتوانید مشاهده کنید. سونی از همان طراحی Loop Design گوشی پرچمدار خود برای گوشی اکسپریا XA1 استفاده کرده است، اما به دلیل عدم مجهز بودن این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت و بدون حاشیه بودن صفحه نمایش، اکسپریا XA1 در بخش طراحی چند قدم حتی از پرچمدار سونی نیز جلوتر میباشد.

این نسخه از Desire دارای یک دوربین پشتی قدرتمند با لنز دوگانه میباشد که از افکتهای bokh برای استفاده عکاسان پشتیبانی میکند. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۱:۹ و ۱۰۰ ٪ طیف رنگی DCI-P۳ است. در بخش فیلمبرداری نیز، سونی بالاترین کیفیت موجود در دسترس را کیفیت 1080p یا Full HD با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. 2- گوشی را از شارژ جدا کرده و سپس دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگهدارید، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود. اگر گوشی هر یک از علائم Soft Brick رو داشت که شایع ترین علامت آن، بوت نشدن گوشی و هنگ کردن روی لگوی SONY است: دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگه داشته، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود، سپس یک رام رسمی را با استفاده از فلش تول فلش نمایید. اما رفع ایراداتی چون خالی شدن باتری در فواصل زمانی کوتاه، خاموش شدن ناگهانی گوشی، روشن نشدن موبایل، از کار افتادگی تاچ، سیاهی بخشی از نمایشگر و…

اما اجازه ندهید بودجه شما را از خرید گوشی هوشمندی که واقعاً می خواهید باز دارد. اگر شما بعد از تحویل کالا هرگونه ایرادی در آن ببینید می توانید در عرض 24 ساعت آن را برگردانید. پس اگر میخواهید با گوشی های پرچمدار سونی 2022 اشنا شوید ،قیمت گوشیهای جدید Sony را بدانید و مشخصات پرفروش ترین گوشی سونی را بخوانید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. بد نیست که بدانید اکسپریا XA1 بی حاشیه ترین گوشی هوشمند در دنیا لقب گرفته است. در سال 2015 این کمپانی توانست با ایجاد رکورد گینس جدید در حوزه فروش موبایل، بیشترین خرید گوشی شیائومی از طرف کاربران در یک شبانه روز را بدست آورد که بعدها لقب اپل شرق را پیدا کرد. یکی از ویژگی های این برند باتری محصولات آن است،یعنی زمان خرید گوشی سامسونگ شما اصلا به فکر باتری آن نباشید زیرا سامسونگ یکی از بهترین ارائه کنندگان گوشی با باتری مناسب در مقایسه با برند های دیگر است. گوشی سونی اکسپریا 1 III بهترین گوشی سونی 2021 است. سنسور Exmor RS ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۹ اینچی با لنز دیافراگم f/۲.۴ و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲.۵ اینچی Exmor RS با لنز دیافراگم f/۲.۲ همراه است. این سنسور غول پیکر سایزی برابر با 1/2.3 اینچ دارد و قابلیت های منحصر به فردی چون گشادی دیافراگم f2.0، لنز 24 میلی متری عریض، سیستم تشخیص فاز پیشرفته، تشخیص چهره و لبخند، تصاویر پاناروما، تصاویر HDR و فلش LED بهره میبرد.

این شرکت هر سال یک پرچمدار اصلی معرفی کرده و 6 ماه بعد، نسخه T آن پرچمدار را عرضه میکند. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی شیائومی و یا سایر موارد، میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. اگر از آن دست کاربران هستید که با گوشی خود فقط وبگردی میکنید یا از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنید، شاید قدرت پردازنده خیلی اهمیتی نداشته باشد؛ اما اگر گیمر هستید یا از گوشی خود برای اجرای برنامههای سنگینی مثل مونتاژ ویدیویی استفاده میکنید، در اینجاست که پردازنده اهمیت زیادی پیدا میکند. حالا من توی این مقاله تصمیم گرفتم تا بهترینهای سری A سامسونگ رو بهتون معرفی کنم که بتونید به پای هزینهای که میکنید، خرید خوب و مطمئنی داشته باشید.

مشکلات باتری گوشی و اختلالات درون آن نیز میتواند در روشن نشدن گوشی تاثیرگذار باشد. صفحه قفل این محصول نیز به تبع گوشی های جدید سال 2017 سونی با شکل و شمایل خاصی طراحی شده استدکه شاید نظر مثبت بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند. سونی برای صفحه نمایش 5.0 اینچی این گوشی هوشمند کیفیت بسیار مناسب HD یا 720p ( یا 720×1280 ) را در نظر گرفته است، که در تست های به عمل آمده عملکرد بسیار مناسبی از خود به جای گذاشته است. سونی، شرکت خوشهای ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر میناتو، توکیو قرار دارد. در ابتدا تصور شد که از حروف اختصاری تی.تی.کی استفاده شود ولی چنین نامی ممکن بود با نام شرکت راهآهن توکیو که با نام تی.تی.کی شناخته شده بود، آشفتگی ذهنی ایجاد کند. دفتر مرکزی شرکت در شهر میناتو، توکیو در ژاپن قرار دارد. این شرکت تیمهای توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، چین، کانادا،هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد. پس از آنکه ایبوکا و موریتا موفق به گسترش بازار محصولات خود به ایالات متحده شدند، خیلی زود تحقیقاتی برای پیداکردن نامی که بتواند مشخصه و معرف محصولاتشان باشد و بتواند مشتریان را به سوی این کمپانی جلب کند، انجام دادند.

سنسور 8 مگاپیکسلی به کار گرفته شده در قسمت جلوی دستگاه دارای سایز 1/4 اینچ میباشد و به لطف گشادی دیافراگم f2.0 و لنز عریض 23 میلی متری، میتواند تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی را حتی در نور کم از شما شکار کند. حتما دیدین که وقتی برای مدتی روی نمایشگر گوشی تون لمس نمی کنید نور صفحه کم میشه . رنگها خیلی دقیق نمایش داده میشه و کنتراست خیلی خوبی دارن. اما پس از مدتی، تصویری روی صفحه نمایش داده نخواهد شد. برای فیلمبرداری سلفی نیز سونی کیفیت 1080p یا Full HD را همچون دوربین اصلی برای کاربران در دسترس قرار داده است تا در صورت مکالمه تصویری یا ثبت ویدئوهای سلفی کاربران با کمبود و مشکلی مواجه نشوند. گفته میشود این دوربین وضوح 13 مگاپیکسلی را در اختیار دارد. پس از طی مراحل گمرک، ارزش افزوده و مالیات گوشی به دست فروشنده میرسد و مطابق قانون این اختیار را دارد که 15% سود را در قیمتگذاری گوشی در نظر بگیرد. اگرچه شرکت رقیب نیز طی سالهای اخیر سعی بر این داشته رقابت نزدیکی با کمپانی سامسونگ داشته باشد. این شرکت همواره سعی کرده که علاوه بر مشخصات فنی بالا در طراحی و زیبایی هم کوتاهی نکند. کمپانی تایوانی اچ تی سی (HTC) یکی از معدود تولید کنندگان گوشی است که با داغ شدن بحث بلاک چین و ارزهای دیجیتال، سعی کرد این فناوریها را با گوشیهایش ادغام کند.

این محصول همچنین از تکنولوژی های برتر سونی در بخش نمایش تصاویر نیز بهره میبرد. سونی در بخش دوربین برای گوشی اکسپریا XA1 ارزش بسیار زیادی قائل شده است. در بالا و سمت چپ این پنل میتوان دوربین اصلی را مشاهده کرد که تنها یک سنسور را در خود جای داده است. در بالای این گوشی میتوان یک بریدگی قطرهای شکل را مشاهده کرد که سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. این گوشی همچنین به لطف چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، اسپیکرهای استریو و دوربین سهگانه 50 مگاپیکسلی، قدرتمندترین گوشی حال حاضر کمپانی شیائومی نیز هست. اگرچه گوشی آیفون SE 2022 که چند روز پیش از سوی اپل معرفی شد ظاهری کلاسیک و قدیمی دارد اما به نظر میرسد بتواند در بازارهای جهانی بسیار موفق عمل کند و با استقبال مناسبی از سوی کاربران همراه شود؛ چرا که در حال حاضر هنوز بسیاری از کاربران به گوشیهای فشرده و جمع و جور علاقه بیشتری دارند. این موضوع با گذر زمان مشخص خواهد شد، اما در حال حاضر میتواند پوکو را به عنوان برندی شناخت که گوشیهایی باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه میکند.

به همین خاطر مدیران شرکت تصمیم گرفتند لوگوی شرکت را تغییر دهند. فلش کردن گوشی های شیائومی کارسختی نیست اما در صورتی که گوشی شما پک چین باشد و تصمیم به نصب رام گلوبال داشته باشید ابتدا باید بوت لودر آن را آنلاک کنید. از دیگر بحثهای جنجالی در مورد اچتیسی، بخش دوربین است که با مطرح کردن دوربینهای اولتراپیکسلی تغییراتی را در دنیای دوربینهای گوشی اعمال کرد. در دنیای حاضر، ترند جهانی گوشیهای هوشمند در حال حرکت به سمتی است که تمامی لوازم جانبی در حال حذف از جعبه محصولات است. فعالیتهای این شرکت، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانه ای، سرگرمی، بازیهای رایانهای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز میباشد. باز شدن سریع اپلیکیشنها و بازیهای مختلف و کار به صورت همزمان بر روی چند نرم افزار، ارتباط مستقیمی با میزان حافظه رم دارد.

Mate 30 Pro و Huawei P40 Pro از پرچمداران هواوی هستند. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی هواوی دارید، با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم و اصلی این برند را با هم بررسی کنیم. چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی میکنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید. در انواع گوشی هواوی در مقایسه با گوشی nokia، صفحه نمایش عالی را مشاهده میکنیم و طوری طراحی شده که چهار لبه صفحه، ظریف هستند. این گوشی که قدرتمندترین موبایل هواوی هم محسوب میشود، در زیر قاب خود به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 مجهز شده است. در حال حاضر شرکت سونی بهعنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته میشود، همچنین همراه با سامسونگ و الجی، جزو سه تولیدکننده برتر تلویزیون در جهان بهشمار میآید. گارانتی اصلی و شرکتی شیائومی چنین ویژگی دارد تا علاوهبر خرید گوشی شیائومی قیمت مناسب، بتوانید از خدمات برتر شامل تعویض رایگان یا کمهزینهی قطعات در کنار راهنماییهای پشتیبانی برخوردار شوید.

به پایین اسکرول کرده و سپس روی دستگاهی که قصد دارید سرویس راهنمای گوگل را در آن غیر فعال کنید، بزنید. برای فعال کردن این قابلیت هواوی، این دستورالعمل ساده را دنبال کنید: وارد MeeTime شده و گزینه Enable را انتخاب کنید تا فعال شود و سپس برای تکمیل کردن فرآیند راهاندازی، دستورالعملهای ظاهر شده روی نمایشگر را دنبال کنید. تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگهاس. Xperia XA1 سونی صفحه نمایش بدون مرزی را در مقابل چشمان کاربران قرار میدهد و به دلیل بی حاشیه بودن صفحه نمایش، این محصول شاید وقتی در دست گرفته شود حس یک گوشی 4.5 تا 4.7 اینچی را به کاربر منتقل کند، که بسیار لذت بخش میباشد. همانطور که DPreview اشاره میکند، تنها یک بخش مرکزی از آن سنسور ۲۰ مگاپیکسلی میتواند یک فیلم ثابت ۱۲ مگاپیکسلی را تولید کند. همانطور که قبلا گفتیم، سامسونگ فکر میکند گوشیهای تاشو آینده گوشیها را میسازند. به گزارش برنا، هواوی در این رویداد از پنج محصول شامل گوشی موبایل تاشو P50 Pocket، عینک هوشمند Eyewear، ساعت هوشمند Watch D با قابلیت محاسبه ECG و فشارخون، لپ تاپ Matebook X Pro و خودرو هیبریدی هوشمند AITO M5 رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از digitaltrends،گوشی Sony Xperia Pro-I جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت است که البته دوربین منحصر به فردش مخاطبان حرفهای را به خود جذب میکند.

از میان دیگر قابلیتهای سخت افزاری گوشی اکسپریا Ace 3 میتوان به تراشه اسنپدراگون 888 5G، شش گیگابایت حافظه رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت سایت 9to5mac اشاره کرد. با اینکه در کشور چین مدلی از این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه شده اما نسخه گلوبال در هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی خود دارای 8 گیگابایت حافظه رم است که البته چندان هم بد نیست و شاید به بیشتر از این مقدار واقعاً نیازی نباشد. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۶ گوشیهایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفنهایی که دارای قابلیتهای پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. گوشیهای موسیقی سری-W سونی اریکسون را میتوان به عنوان اولین گوشیهای موبایل که مرکزیت آنها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. اخیرا شیائومی با فست شارژ 120 واتی خود ظرف 15 دقیقه گوشی شما را از 0 به 100 میرساند، البته هنوز استفاده از این تکنولوژی همه گیر نشده است و زمان بیشتری نیاز دارد. سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها در گذشته محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» داشتند. این شرکت چینی ، کار خود را ارائه سرویس های ارتباطی شروع کرد و توانست در این زمینه حتی از اریکسون هم پیشی بگیرد.

سونی برای دوربین اصلی گوشی Xperia XA1 از سنسور معروف و انحصاری خود، IMX300 بهره گرفته است که در واقع یک سنسور 25 مگاپیکسلی است، اما به دلیل محدودیت های موجود بر روی 23 مگاپیکسل بسته شده است. در کنار اندروید نوقا، سونی انواع و اقسام برنامه های اختصاصی خود را برای این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار داده است، تا کاربران این گوشی هوشمند کمبودی از لحاظ نرم افزاری احساس نکنند. دوربین ثانویه این محصول همچون پرچمدار خانواده X، مجهز به ثبت تصاویر سلفی با اشارات دست نیز میباشد که در کنار شاتر اختصاصی دوربین میتواند راهکار بسیار جذابی برای شکار تصاویر سلفی باشد. دیگر نیازی به نگرانی از حرکتهای ناگهانی سوژه نیست و هواوی با مجهز کردن دوربین گوشی P۵۰ Pro به جدیدترین فناوری لرزش گیر در دنیای موبایل، این اجازه را به شما میدهد تا هر سوژهای را در هر موقعیتی که مناسب میدانید شکار کنید. با ورود دوربینها به دنیای گوشیهای موبایل، یک انقلاب بزرگ در این حوزه شکل گرفت. با توجه به تمام مواردی که تا اینجا با هم بررسی کردیم، انتخاب سایت خرید آنلاین گوشی موبایل میتواند آخرین گام این فرآیند باشد.

به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده میشوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث میشود که این شرکت بتواند گوشیهایش را با قیمتهای بسیار پایینی وارد بازار کند. این همان دوربین کامپکت RX۱۰۰ VII سونی است که در بررسی خود به عنوان یکی از بهترین دوربینهای نقطه و عکاسی معرفی شده است. بدون شک اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را از نظر دوربین انتخاب کنیم انتخاب ما S 22 اولترا است، قبل از عرضه 22S گوشیهای 21S بهترین دوربین را در بین گوشیهای سامسونگی داشتند، اما سامسونگ بدون تغییر دوربینهای 22S کیفیت عکسهای این دوربین را به طرز قابلتوجهی افزایش داد. اولین گوشی سری S از همان ابتدا مورد توجه قرار گرفت؛ نسل بعدی هم همین مسیر را ادامه داد و گلکسی S3 شهرت سامسونگ را به عنوان پادشاه گوشیهای اندرویدی تثبیت کرد. یکی از دلایل شهرت و محبوبیت گوشیهای شیائومی، رابط کاربری زیبا و چشمنواز این برند است که با عنوان MIUI شناخته میشود. توانسته جایگاه خوبی در بازار گوشی های تلفن همراه به دست آورد و در مدتی کوتاه به یکی از محبوبترین برندهای این بازار در دنیا تبدیل شود. سامسونگ یکی از برندهای پر فروش موبایل در ایران است.

پوکو یا Poco یکی از زیربرندهای Xiaomi است که به تولید گوشی مشغول است.به تازگی این برند از شیائومی مستقل شد هرچند که در مالکیت آن قرار دارد و به صورت مستقل در بازار فعالیت می کند. Xiaomi Mi 11i: دارای قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری حرفهای و پردازنده قوی. شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شدهترین آنها عبارتند از: سرگرمی کامپیوتری سونی، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ایتیوی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی. Xperia 1 III که یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی در بازار است، در زمینهی عمر باتری نیز عملکرد بینظیری را ارائه کرده و با ظرفیت ۴۵۰۰ میلیآمپرساعت از اکثر پرچمداران پیشی گرفته است. ما لیست بهترین پرچمداران گوشی شیائومی را برای شما آماده کردیم تا در این انتخاب کمکتان کنیم.