قانون پیشنهادی تعمیر گوشی هوشمند؛ با مخالفت گروه مورد حمایت اپل

دیجیتال اروپا که نماینده صنعت فناوری است، گفت: «تولید بیش از حد بالقوه، انبارداری و تخریب بعدی قطعات یدکی به طور طبیعی منجر به هدر رفتن منابع، کاهش کارایی مواد و ارزش اقتصادی منفی می شود که در نهایت منجر به هزینه های بالاتر برای مصرف کننده می شود.

انجمن تجارت فناوری دیجیتال اروپا با این طرح ها مخالف است. اعضای آن شامل اپل، گوگل، هوآوی، ال‌جی، اوپو، سامسونگ، شیائومی و دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل معمولا تعمیر آیفون‌های قدیمی‌تر را آسان می‌کند، هرچند که در برابر تعمیر دستگاه‌های خود از سوی مصرف‌کنندگان مقاومت کرده است. با این حال، اخیراً با معرفی یک برنامه تعمیر سلف سرویس که قطعات یدکی، وام ابزار و راهنمای تعمیر را ارائه می دهد، موضع خود را تغییر داد. با این حال، این شرکت قویاً در مورد این امر توصیه می کند.

سازندگان گوشی های هوشمند ادعا می کنند که نیاز به قطعات بیشتر برای در دسترس بودن به سادگی مصرف پلاستیک را افزایش می دهد.

برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریان، مطمئن‌ترین و مطمئن‌ترین تعمیر از طریق فروشگاه اپل یا یکی از هزاران ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل و تعمیرکاران مستقل در سراسر جهان است. تعمیر لوازم الکترونیکی مدرن که پیچیده، بسیار یکپارچه و مینیاتوری هستند، آسان نیست – و این تکنسین ها تخصص، آموزش، قطعات و ابزار را برای انجام درست تعمیر دارند.

را فایننشال تایمز گزارش ها:

کمیسیون اروپا گفته است که حداقل 15 جزء مختلف باید حداقل به مدت پنج سال از تاریخ معرفی یک گوشی هوشمند به بازار در دسترس باشد.

قانون جدید پیشنهادی اتحادیه اروپا برای تعمیر گوشی های هوشمند با مخالفت یک انجمن تجاری به نمایندگی از اپل، سامسونگ و سایر سازندگان گوشی های هوشمند روبرو شده است. هدف این قانون کاهش زباله های الکتریکی به عنوان بخشی از برنامه حفاظت از محیط زیست است.

این قانون شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که حداقل 15 قطعه یدکی کلیدی را به مدت پنج سال پس از عرضه یک گوشی در دسترس قرار می‌دهند. همچنین نیاز به بهبود جزئی در الزامات اپل برای تعویض رایگان باتری دارد…

پیشنهاد قانون اروپایی در مورد تعمیر گوشی های هوشمند

باتری ها باید حداقل 500 بار شارژ کامل را بدون کاهش به کمتر از 83 درصد ظرفیت تحمل کنند.

بر اساس پیش‌نویس پیشنهادی که روز چهارشنبه توسط بروکسل منتشر شد، سازندگان گوشی‌های هوشمند که اتحادیه اروپا را تامین می‌کنند، با الزامات سختی برای تامین قطعات یدکی و تضمین عمر باتری طولانی‌تر مواجه خواهند شد.

این گروه ادعا می کند که به دور از کاهش ضایعات، الزام به تولید قطعات یدکی باعث ایجاد آن می شود.

در مورد برچسب‌های مصرف انرژی، اتحادیه اروپا می‌گوید قوانین مشابه برای لامپ‌ها نشان داده است که این لامپ‌ها در تصمیم‌گیری‌های خرید بسیار تاثیرگذار هستند. تقریبا 80 درصد از مصرف کنندگان گفتند که برچسب ها بر لامپ های خریداری شده آنها تأثیر گذاشته است.

تلفن‌ها همچنین باید برچسب کارآمدی انرژی، مشابه برچسب‌هایی که برای ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی استفاده می‌شوند، نشان دهند که نشان‌دهنده استقامت باتری و سایر ویژگی‌ها مانند مقاومت در برابر سقوط است.

تحلیلگران همچنین ابراز نگرانی کرده‌اند که کسب‌وکارهای کوچک برای برآورده کردن هزینه‌های الزامات جدید که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را ارزان‌تر کند، دچار مشکل شوند. همچنین می‌تواند تولید مدل‌های بسیار کم‌هزینه را کاهش دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در حال حاضر، AppleCare در صورت کاهش ظرفیت باتری به زیر 80 درصد، تعویض رایگان باتری را ارائه می دهد.

با مخالفت گروه تجاری تحت حمایت اپل

در نهایت، نیاز به استقامت باتری دارد که کمی بیشتر از معیارهای اپل برای تعویض رایگان باتری تحت AppleCare است.

علاوه بر این، این قانون به کارایی انرژی و برچسب‌های آزمایشی نیاز دارد.