قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۰ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

همچنین نمایشگر بکار رفته در این گوشی ۲۰۰۰ نیت روشنایی دارد که تاکنون در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند چنین میزان روشنایی دیده نشده است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد.

Apple Watch SE

بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. نظر شما چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه در انتظار ایفون۱۴ پرومکس هستید؟ این مدل برای خرید مد نظر دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستنتان در فروشگاه اینترنتی 19کالا به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش دستگاه با پوشش شیشه‌ای سرامیکی ضد خش و اولئوفوبیک محافظت شده است. وجود نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی در اپل iPhone 14 Pro Max یعنی هر آنچه در نمایشگر پخش می‌شود سرعت بسیار روانی دارد.

مگر چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟ به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ضبط تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند. آیفون 14 پرو 512 گیگ رم 6 گیگابایت محصول 2022 اپل یکی از جدیدترین گوشی هوشمند در بازار موبایل است. ازاینرو، در حین ذخیره فایل‌های خود مانند فیلم‌ها، آهنگ‌ها، بازی‌ها، اسناد و موارد دیگر، نگران محدودیت‌های فضا نخواهید بود. علاوه بر این، گفته شده است که آیفون جدید از یک پردازنده 6 هسته ای بهره می برد که به شما امکان می دهد از عملکرد روان و سریع تر لذت ببرید. همچنین، شما قادر خواهید بود به چندین اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه، بازی های گرافیکی سنگین را انجام دهید. آیفون 14 پرو با پشتیبانی از A16 Bionic، سریع‌ترین تراشه تا به حال در گوشی‌های هوشمند، کلاس جدیدی از سیستم دوربین حرفه‌ای را با اولین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون ارائه داده است.

  • سال‌ها سابقه‌ی خوب اپل بیانگر همه چیز هست و به تنهایی برای اطمینان به این گوشی کافیست.
  • شما می توانید گوشی آیفون 14 پرو 256 گیگابایتی را به صورت آنلاین با بهترین قیمت از سایت کوک موبایل خرید کنید.
  • گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز با iOS 16 معرفی شده که چندین قابلیت جدیدتر نسبت به iOS 15 به آن اضافه شده است.
  • در قاب پشتی این تلفن همراه ماژول دوربین اصلی چهارگانه، چراغ فلاش LED و لوگوی اپل مشاهده می‌شوند.
  • باتری لیتیوم یونی و ۴۳۲۳ میلی‌آمپری آیفون ۱۴ پرو مکس از نوع غیر قابل تعویض است.
قیمت آیفون 14 پرو مکس از همه مدل‌های دیگر بالاتر بوده و حتی شایعه استفاده از حافظه داخلی ۲ ترابایتی نیز برای گوشی مطرح شده است. همین سبب می‌شود که قیمت آیفون 14 پرو مکس برای این مدل، یک رکورد را به ثبت برساند. هنوز تا ماه سپتامبر راه زیادی مانده و باید ببینیم که تا آن زمان اطلاعات‌مان چگونه به‌روزرسانی می‌شود.

بانک محصول

با توجه به روند بازار عموما دو هفته پس از عرضه جهانی، واردات این دستگاه به ایران نیز اوج گرفته و قیمت ها پس از کذشت مدتی به بهترین حالت خود می رسد. در این نسل اپل قابلیت ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره و قابلیت تشخیص تصادف شدید و تماس با مرکز امداد رسانی را در آیفون 14 قرار 9to5mac داده است. با صفحه نمایش LTPO، آیفون 14 پرو مکس می‌تواند نرخ‌ تازه‌اسزی و وضوح بالایی داشته و بدون اینکه تاثیر بدی روی عمر باتری ایجاد شود، چنین قابلیتی برای گوشی فراهم می‌شود. اپل از این راه برای بهینه‌سازی صفحه نمایش استفاده کرده است تا باتری دستگاه با سرعت بالا کاهش پیدا نکند.

قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس