قیمت گوشی آیفون 11 اپل Apple iPhone 11 زومیت

گوشی آیفون 11، از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره گرفته است و عکاسی به طور حرفه ای را برای شما ساده تر و آسان تر از قبل کرده است. اضافه شدن قابلیت Wide و Ultra Wide به شما سه برابر و چهار برابر فضای بیشتری را برای عکاسی در اختیارتان قرار می دهد. این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که به شما کمک می کند تمامی سوژه ها را در لنز دوربین شکار کنید. دوربین های 12 مگاپیکسلی وبلاگ 9to5mac.ir این گوشی تمامی صحنه ها را با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می کند. ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی گوشی آیفون ۱۱ از مدل Pro بزرگ‌ترست و با حداکثر روشنایی 625 نیت در زیر نور آفتاب نیز خوانایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. علاوه بر ویژگی‌های اصلی صفحه نمایش، قابلیت‌ true tone و البته قابلیت نرم‌افزاری night mode در کنار شما خواهند بود.

صفحه اختصاصی فروشگاه

در ایفون ۱۱ بر خلاف مدل‌های پرو و پرو مکس از نمایشگر Liquid Retina IPS LCD استفاده شده است. عملاً پنل IPS LCD که در ساختار صفحه‎‌نمایش اپل۱۱ قرار دارد، طبیعی‌ترین رنگ‌ها را برای کاربر به نمایش در می‌آورد. میزان رم و حافظه نیز یکی از مواردیست که بر قیمت آیفون ۱۱ تاثیر می‌گذارد. نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB نات اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت.

پنل ایفون 11 پرو مکس رنگارنگ نیست و 118.6% رنگ های تست RGB رو به ثبت رسوند، در صورتی که Galaxy not 10 plus 124.6% در صفحه نمایش خود ثبت کرد. مدل 256 گیگ رو شما با 1249$ و مدل 512 گیگ رو با قیمت 1449$ می‌تونید خریداری کنید. البته بازم بگم اینا برای نمایندگی آمریکا هستش نه تو ایران چون ما اینجا رجیستری و یک سری هزینه ها هم باید بهش اضافه کنیم.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

عکس‌های دوربین اصلی از نظر جزئیات بسیار غنی هستند، سطح نویز بسیار پایینی دارند و از نظر محدوده دینامیکی هم عالی هستند. رنگ‌ها بسیار دقیق به تصویر کشیده شدند و با آنچه با چشم مشاهده می‌کنید کاملاً مطابقت دارند. کنتراست مطمئناً می‌توانست بهتر از این باشد، ولی با این حال نمره خوبی هم می‌گیرد. وضوح عکس‌ها بیش از انتظار برآورد می‌شود؛ در کل، عکس‌ها بطور فوق‌العاده‌ای واضح هستند و جزئیات پیچیده را هم به نمایش در می‌آورند.

  • سیستم عامل آن IOS ورژن 13 می باشد که تا ورژن 13.6 قابل آپدیت و بروز رسانی می باشد.
  • ۲.حقوق محتوای ارائه شده در بخش محصولات متعلق به زومیت است و کپی از آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
  • بار‌ها پیش آمده در جایی نوشته‌ای را دیده و برای یاد‌داشت کردن آن نیاز به تایپ کردن داشته باشید.
  • قابلیت ها و نکاتی بسیار جذاب به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است که اشاره ای کوتاه و مختصری به آنها خواهیم داشت.
  • با ثبت دیدگاه خود در مورد این محصول، دیگران را در داشتن خریدی بهتر کمک کنید.

نسل سوم Neural Engine دارای 8 هسته (20٪ سریعتر، 15٪ کارآمدتر) است و ویژگی‌های پردازش تصویر مانند Deep Fusion و Night Mode را بر عهده دارد. Deep Fusion به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری اواخر امسال منتشر خواهد شد و نسخه HDR+ اپل به حساب می‌آید. این قابلیت قبل از اینکه شاتر را فشار دهید 4 عکس می‌گیرد، زمانی که این کار را می‌کنید 4 عکس و سپس 1 نوردهی طولانی و در نهایت بهترین عکس‌ها را انتخاب می‌کند و آنها را با هم ترکیب می‌کند. در کنار جذاب‌تر شدن نوتیفیکیشن‌ها و تغیر فونت در رابط کاربری جدید ios، بدون شک شاهد تغییرات بسیار کاربردی و مهمی‌تری نیز هستیم. در بخش maps شما به کل با اپلیکیشن جدیدی مواجه خواهید شد؛ تمامی بخش‌های این اپ آپدیت شده‌اند و بسیار متفاوت‌تر از همیشه در مسیریابی در کنار شما خواهد بود. آپدیت بزرگ دیگر این سیستم‌عامل جدید در مرورگر safari است که اگر از کاربران قدیمی اپل باشید، قطعاً در ابتدا شما را گیج می‌کند.

ورود کاربران