قیمت گوشی شیائومی ️ خرید انواع گوشی Xiaomi کالاتیک | 9to5mac Farsi

هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند. در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. در حال حاضر جدیدترین گوشی شیائومی ، سری 12 شامل شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X است.

  • البته بیشتر گوشی های عرضه شده شیائومی در سال 2021 هم گوشی های خوبی هستند.
  • مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است.
  • به‌ صورت کلی همه گوشی‌های این کمپانی که تحت اسم Mi عرضه می‌شن، با بهترین پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین دوربین‌ها ساخته می‌شن.

قیمت گوشی شیائومی با توجه به کیفیت ساخت این گوشی ها کاملا مقرون به صرفه است و همین موضوع باعث بالا بودن تقاضای خرید گوشی شیائومی در بازار شده است. این کمپانی چینی که فعالیت خودش را از سال 2010 آغاز کرده، در سال گذشته به جایگاه 3 تولید کننده برتر موبایل جهان رسید و حتی توانست در مقطعی از سامسونگ پیشی بگیرد و در رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل دنیا بایستد. گوشی های شیائومی رقیبی جدی برای بزرگ ترین برندهای دنیا یعنی اپل و سامسونگ محسوب می شوند. در این بخش با گوشی های شیائومی، بازه قیمت این گوشی ها و نکات مهم برای خریدشان آشنا می شویم.

شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد. برندهای معتبر در صنعت موبایل سالانه تنها از چند نوع گوشی‌های طراحی‌شده خود را نمایی می‌کنند اما شرکت شیائومی طیف وسیعی از محصولات خود را هرسال وارد بازار می‌کند که دارای مدل‌های گوناگون و باقیمت مناسب است. امروزه پنج سری گوشی با برند شیائومی تولید و طراحی می‌شود که البته که تنها برخی از این مدل‌ها به‌روزرسانی نشده‌اند. شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد.

Xiaomi Poco F4 GT 8/128GB mobile phone

پس به طور کلی اگر بهترین دوربین‌های موجود را نیاز دارید قطعا شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشی‌های شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم تا پیش از خرید مجله خبری محصولات اپل، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگی‌های گوشی‌هایش داشته باشید. گوشی‌های مدل ردمی، با توجه به کیفیت، به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت موبایل در بازار رو به خودشون اختصاص می‌دن.

بر اساس آماری که سایت کانالیس منتشر کرده، شیائومی در پایان سه ماهه دوم سال 2021 موفق شد به بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در دنیا تبدیل بشه. برای صفحه نمایش5.5 inch گوشی Redmi Note 4X و برای داشتن صفحه‌نمایش بزرگ‌تر گوشی‌های جدیدتر شیائومی رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. در حال حاضر نسخه 12 این رابط کاربری عرضه شده و با امکانات مختلفی که داره، تونسته تجربه کاربرها در رابطه با استفاده از گوشی شیائومی رو لذت‌بخش کنه.

هر گوشی شیائومی هم با رابط کاربری اختصاصی این کمپانی یعنی MIUI عرضه می‌شه که آخرین نسخه اون MIUI 12 هست. چیپست‌های استفاده شده در گوشی‌های شیائومی ساخت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی چیپست هست. اگه شما امکانات و قیمت روز گوشی شیائومی رو با بقیه برندها مقایسه کنین، این تفاوت عمیق رو لمس خواهید کرد. با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی متوجه خواهیم شد که این برند در کیفیت و قطعات کم نمی گذارد. البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است.

محافظ صفحه نمایش گوشی

اطمینان از اصالت کالا را سرلوحه تمامی اقدامات خود قرار داده‌ایم تا اعتماد شما به فرنا را ارج نهیم. همچنین با اتکا به کارشناسان با انگیزه و با تجربه، آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هم بعد و هم قبل از خرید محصولات هستیم. شیائومی با تولید گوشی‌ های هوشمند توانسته مشتریان زیادی را در سراسر جهان و ایران جذب خود کند.

نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است. افرادی که قصد بازی با گوشی موبایل خود را دارند آن هم به صورت کاملا حرفه ای، نیاز است که گوشی شیائومی انتخابی آنها با سایر گوشی های شیائومی کاملا متفاوت باشد. سری بلک شارک گوشی های شیائومی تمرکز اصلی روی مبحث گیمینگ دارند ولی در قسمت دوربین، زیاد نمیتوان روی آنها حساب کرد و با گوشی های پرچمدار آنها را مقایسه کرد.

http://1gamer.ir