قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

با گشتن و جستجو در بخش موبایل دیوار می‌توانید این گوشی‌های تمیز ولی دست دوم و با قیمت به صرفه را پیدا کنید. مجله خبری محصولات اپل سامسونگ را دارید انتخاب فروشگاه دارسو مناسب ترین گزینه پیش رو است. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد.

  • با تصویب و اجرای قانون رجیستری گوشی موبایل واردات گوشی به صورت قاچاقی به‌طورکلی منتفی شد که یکی از مزیت‌های این طرح بود.
  • محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های آیفون های اپل، در دسترس بودن این گوشی های هوشمند در طیف گسترده ای از رنگ ها و رویه شیشه ای تقویت شده با یون است که از گوشی ها در برابر خط و خش و آسیب محافظت می کند.
  • مثلا گوشی جی ال ایکس برندی ایرانی‌ست که با وارد کردن قطعات از کشور چین و مونتاژ آن‌ها در ایران موفق شده موبایل‌هایی با کیفیت مقبول و قیمتی اقتصادی به بازار عرضه کند.
باتری گوشی های ابتدایی ظرفیت چندان بالایی نداشتند، البته تکنولوژی های به کاررفته در آن ها نیازی به باتری های حجیم نداشت، اما پیشرفت فناوری مانند سخت افزارهای قدرتمند و دوربین های حرفه ای باعث شد تا کمپانی ها، باتری هایی با ظرفیت بالا را در محصولات خود قرار دهند. باتری های جدید این توانایی را دارند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و نیاز نباشد که تا کاربر به طور مداوم از شارژر استفاده کند. از دیگر ویژگی های خوب باتری های جدید می توان به پشتیبانی آن ها از شارژر سریع اشاره کرد به طوری که برخی از آن ها تنها در 17 دقیقه از صفرتا صد شارژ می شوند.

http://1gamer.ir

این سیستم به کاربران مزیت بیشتری مثل وضوح مطلق برای تماس های صوتی و تصویری می دهد. شاید از خود بپرسید چرا باید خرید گوشی شیائومی را درنظر داشته باشیم؟ تلفن‌های شیائومی دارای مزایای برجسته برای ارائه یک تجربه کاربری شگفت‌انگیز هستند. این گوشی های هوشمند قیمت مناسبی دارند و تجربه کاربری بالا، عملکرد عالی و ساختار بادوام را حفظ می کنند. این ویژگی، یکی از مهم‌ترین برتری‌های برند سامسونگ در مقایسه با رقبای خودش است.

نرخ ارز عاملی مهم و تأثیرگذار بر قیمت گوشی موبایل

دسترسی به مقایسه قیمت گوشی و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. یکی از راه‌های منطقی برای پایین آوردن بودجه خرید گوشی دست دوم و کارکرده از فروشندگانی است که به اصطلاح گوشی باز هستند و گوشی سالم و بی‌نقص را تندتند عوض می‌کنند.

در این مورد هم باید در زمان خرید گوشی هایی را مد‌نظر قرار دهید که از سخت‌افزار قوی‌تری برای دوربین استفاده کرده‌اند. در مورد باتری و انتخاب یک موبایل با باتری مناسب هم باید گفت که جدیدترین گوشی ها معمولاً از باتری‌های بسیار خوبی برخوردارند به طوری که حتی با وجود نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا باز هم طول عمر بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. می‌توان گفت که طول عمر باتری دیگر این روزها در زمان خرید گوشی چالش نیست؛ اما در نظر داشته باشید به مرور زمان، این خود شما هستید که تعیین می‌کنید که عمر باتری گوشی موبایل شما چه قدر باشد. اگر استانداردهای شارژ شدن را رعایت کنید، قطعاً به مدت طولانی‌تری می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. گوشی موبایل یکی از مهمترین دستگاه‌هاییست که امروزه هر کسی با آن سروکار دارد. برندهای نام‌آشنای بازار موبایل ایران اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند.

گوشی زد تی ای