لیست قیمت به روز و آنلاین فروشندگان گوشی موبايل | 9to5mac Farsi

فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است. سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. باتوجه‌به زیادشدن مشغله‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خرید آنلاین، این نوع خرید در بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده و همچنین نسبت به گذشته اطمینان بیشتری به خرید آنلاین دارند. قطعاً همه مردم تمایل دارند تا با پایین‌ترین قیمت، گوشی خود را خریداری کنند.

http://1gamer.ir

برندهای معتبری که این روزها در بازار موبایل ایران طرفدار دارند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. آیا قصد دارید یک گوشی هوشمند جدید به همسرتان هدیه دهید؟ یا اگر برای خود یک گوشی مقرون به صرفه میخواهید، میتوانید موبایل های فروشگاه اینترنتی دارسو را به صورت آنلاین خریداری کنید. برندهای برتر موبایل مانند سامسونگ، اوپو، ویوو، اپل، شیائومی و بسیاری دیگر در فروشگاه ما با تخفیف در دسترس هستند. جدای از اینها، آخرین روند در اتصال به شبکه نیز در تلفن های همراه 5G از برندهای برتر قابل دسترسی است. در فروشگاه اینترنتی دارسو انواع گوشی موبایل که از VOLTE پشتیبانی کند را می توانید تهیه کنید.

گوشی سامسونگ در حال حاضر از جایگاه مناسبی بین مردم جهان برخوردار است و این توانایی را دارد که از رقیب های خود سبقت بگیرد و سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست بیاورد. یک گوشی هوشمند برای انجام کارهای باقی مانده از روز قبل، تماشای ویدیوهای یوتیوب، بازی کردن و چندین موقعیت‌ مختلف، بسیار مفید خواهد بود. از گشت و گذار در اینترنت گرفته تا خرید آنلاین، گرفتن عکس و فیلم، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با گوشی هوشمند انجام دهید. بسته به چیزی که شما ترجیح می دهید، می توانید حافظه گوشی اپل خود را 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت یا حتی یک ترابایت انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های آیفون های اپل، در دسترس بودن این گوشی های هوشمند در طیف گسترده ای از رنگ ها و رویه شیشه ای تقویت شده با یون است که از گوشی ها در برابر خط و خش و آسیب محافظت می کند.

هم وارد بازار شده‌اند، سایت کالاتیک سعی کرده بیشتر گوشی‌های موجود در بازار را موجود کند تا شاهد تنوع محصولات باشید. دو فناوری LCD و OLED گرچه می‌توان گفت هر دو کیفیت خوبی دارند اما تفاوت‌های قابل‌توجهی هم دارند. کیفیت نمایش رنگ‌ها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگی‌های OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. علاوه بر این موارد صفحه نمایش های اولد مصرف بهینه‌تری دارند و با باتری گوشی شما رابطه بهتری خواهند داشت.

  • این نکته بسیار اهمیت دارد که شما برای خرید گوشی به سراغ یک نمایندگی معتبر فروش بروید تا از اصالت کالای خریداری شده و ضمانت آن مطمئن باشید.گوشی را به دقت بررسی کنید.
  • استفاده از هدفون و هندزفری های بلوتوثی و بیسیم در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار شده است و کاربرد های زیادی هم دارد که میتواند به گوشی هوشمند شما متصل شوند و آهنگ مورد علاقه شما را پخش کند.
  • بسیار دیده شده است که دو برند مختلف با ارائه طراحی‌های شبیه به یکدیگر با امکاناتی مشابه، قیمت‌های مختلفی برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته‌اند.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندهای معروف تولید گوشی بهترین هستند و شما را با قیمت روز گوشی و نکاتی که هنگام خرید آن ها باید در نظر بگیرید، آشنا کنیم. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

لیست قیمت گوشی موبايل:

کره‌ای‌ها پس از تاچ ویز در سال ۲۰۱۸ از Samsung Experience رونمایی کردند و از سال ۲۰۱۹ با کمی ارتقا رابط کاربری سامسونگ به One UI تغییر نام داد. این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید است در جدیدترین به‌روزرسانی که برای گوشی های جدید سامسونگ ارائه مجله خبری محصولات اپل شده، به نسخه‌ی ۳.۱ با اندروید ۱۱ آپدیت شده است. روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه‌های پرکاربرد از قابلیت‌های مهم One UI به شمار می‌رود؛ استفاده راحت‌تر با یک دست و سادگی در دسترسی به تنظیمات موردنظر کاربر از ویژگی‌های این رابط کاربر است.

از اطمینان مشتری تا افزایش قیمت گوشی