سود فاکسکان در ماه مارس 21 درصد کاهش نشان می دهد و انتظار کاهش بیشتر را دارد

این پدیده کاهش فروش در ژانویه به ویژه برای دو مدل آیفون 14 پرو صادق بود.

این شرکت همچنین نسبت به سه ماهه جاری که از آوریل تا ژوئن ادامه دارد، بدبین است و انتظار کاهش بیشتر نسبت به سال گذشته را دارد.

با این حال، شایان ذکر است که فاکسکان بزرگترین تولید کننده قرارداد در جهان است و خدمات تولید و مونتاژ را به سایر شرکت های فناوری نیز ارائه می دهد، بنابراین سلامت مالی آن فقط به اپل وابسته نیست.

درآمد فاکسکان برای مارس 2023

ترکیبی از تولید محدود و تقاضای بالای کریسمس منجر به تعداد قابل توجهی از سفارشات عقب‌افتاده شد که منجر به ژانویه و فوریه قوی شد.

این شرکت می گوید که انتظار دارد در سه ماهه جاری نیز کاهش یابد…

زمینه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

علاوه بر این، فاکسکان به ارائه راهنمایی در مورد فصل های آینده ادامه می دهد، در حالی که اپل این کار را متوقف کرده است.

فاکسکان همان مشاهداتی را در مورد تجارت خود انجام داد که تیم کوک، مدیر عامل اپل در مورد درآمد مک انجام داد: سال 2021 مقایسه دشواری بود. این شرکت اعلام کرد که در نیمه اول سال گذشته تولید به‌طور غیرمعمول بالا بوده است که دلیل آن تقاضای متوقف شده ناشی از کمبود جهانی قطعات است. این شاهد پیشرفت فروش از سه ماهه تعطیلات و قبل از آن بوده است.

تاثیر آیفون 14 پرو

Foxconn بیشتر به عنوان مونتاژ کننده اصلی آیفون اپل شناخته می شود و حدود نیمی از درآمد این شرکت از شرکت کوپرتینویی است. بنابراین گزارش‌ها و پیش‌بینی‌های درآمد آن می‌توانند بینشی اولیه از وضعیت اپل ارائه دهند، همانطور که شرکت تایوانی به صورت ماهانه و فصلی گزارش می‌دهد.

عکس: Maxim Hopman/Unsplash

فاکسکان در حال حاضر روی افزایش چشمگیر تولید آیفون در هند کار می کند.

درآمد مارس فاکسکان امروز اعلام شد و درآمد مونتاژکننده آیفون 21.1 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

آشفتگی ناشی از دستمزدها و پاداش ها منجر به خروج بیش از 20000 کارگر شد.

خبرهای خوبی در ترکیب وجود داشت. در سه ماهه اول سال به طور کلی، فروش 3.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. با این حال، این نشان دهنده رشد در ژانویه و فوریه به دلیل کاهش محدودیت های عرضه است. به گزارش رویترز، کاهش قابل توجهی در ماه مارس، بیش از 20 درصد وجود داشت.

تولید به دلیل شیوع COVID-19 در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون جهان در ژنگژو چین بسیار آسیب دیده است. این کارخانه که به طور عامیانه به عنوان شهر آیفون شناخته می شود، تخمین زده می شود که حدود 80 درصد از عرضه جهانی آیفون را تولید کند.