لیست قیمت و خرید گوشی موبایل 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

به همین جهت خرید گوشی هوشمند اپل یا همان آیفون می تواند انتخاب عقلانی باشد. ضمنا کیفیت ساخت و سیستم عامل گوشی های آیفون قابل قیاس با سایر برند مجله خبری محصولات اپل ها نیست. امروزه گوشی‌های هوشمند با یک ویژگی بسیار مهم به بازار عرضه می‌شوند که نوید دهنده سرعت شارژ سریع در مقایسه با گوشی‌های نسل قدیمی است.

  • پیش از هر چیز نیازهای خود را مشخص کنید سپس با مشخص کردن بودجه، مطالعه بررسی تخصصی، نظرات کاربران و پاسخ به سوالات بهترین گوشی را انتخاب کنید.
  • برخی از موبایل های هواوی مجهز به جلوه صوتی DTS هستند، بنابراین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را با وضوح بسیار بالا گوش دهید.
  • امروزه خرید گوشی در مقایسه با گذشته، فرایند به‌مراتب پیچیده‌تری محسوب می‌شود.
  • البته هنوز هم می توان گوشی های یک میلیون تومانی یا کم تر را خریداری کرد که آن هم برخی گوشی های دکمه ای نوکیا یا برندهای دیگر هستند که در یک دوره ای از زمان بیشترین فروش را داشتند.
  • شرکت سامسونگ نیز برای حفظ و قدردانی وفاداری کاربرانش، گوشی های خود را بسیار متنوع و با رنج قیمت عالی روانه بازار کرده است.

ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد. مهم‌ترین مشخصات گوشی‌های موبایل با توجه به انگیزه شما برای خرید گوشی می‌تواند متفاوت باشد. اگر دوربین گوشی برای شما مهم است مسلما انتخاب شما با کسی که سخت افزار برایش اهمیت بیشتری دارد متفاوت است. هدف ما در این‌جا بهبود تجربه مشتری از خرید آنلاین گوشی موبایل است و تمام توان خود را برای انجام این ماموریت به کار می‌گیریم.

سایر مشخصات مانند شارژ بی‌سیم، حس‌گر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شارژ معکوس (استفاده از گوشی همانند پاوربانک)، نسخه بلوتوث و انواع امکانات مختلف، موارد دیگری هستند که در هر گوشی متفاوت است اما نقش مهمی و ضروری در کارایی نهایی گوشی ندارد. در انواع گوشی‌ها حداقل 6 ساعت استفاده با صفحه نمایش روشن در گوشی‌های میان‌رده به کاربر ارائه شده و میزان باتری بیشتر یعنی 8 الی 10 ساعت صفحه روشن نیز، در پرچم‌دارها و حتی گوشی‌های میان‌رده قابل دستیابی است. اندازه و کیفیت صفحه نمایش فاکتور مهم دیگری است که باید در زمان خرید انواع گوشی هوشمند به آن توجه کنید.

در هر کشوری برخی سیاست گذاری ها درزمینه واردات و تعرفه گمرکی و موارد دیگر از مهم ترین عواملی هستند که باعث تغییر قیمت روزانه گوشی ها می شوند. هنگامی که فروشنده، گوشی را به شما تحویل داد، تمام قسمت های آن را بررسی کنید تا در صورت وجود مشکل آن را برای شما تعویض کنند. الزاما بالاتر بودن رزولوشن سنسور دلیلی بر کیفیت بالاتر نیست و دوربین‌ها باید علاوه بر مشخصات و اعداد در عمل مقایسه شوند. منظور از دوربین ماکرو،‌ دوربینی برای عکاسی از سوژه‌های کوچک از فواصل کم است و منظور از سنسور تشخیص عمق نیز سنسوری برای کمک به دوربین‌های اصلی برای ایجاد بهتر افکت بوکه و تشخیص عمق سوژه است.

شما می‌توانید برای مشاهده زمان دقیق به‌روزرسانی، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت فروشندگان مختلف یا پیگیری قیمت روز گوشی موبایل، بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید. ایمالز یک بازار رقابتی است و قیمت‌های درج‌شده کمترین قیمتی است که یک فروشنده کالا در نظر گرفته است. همچنین همه قیمت‌ها از سوی فروشنده‌ها درج می‌شوند و ایمالز هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری و فروش محصولات ندارد. شما می توانید انواع گوشی های هوشمند شیائومی با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید.

تاریخچه تغییرات قیمت انواع گوشی

برای مثال سامسونگ بیشترین تمرکز خود را روی تولید گوشی های میان رده ای گذاشت که به دلیل داشتن قیمت مناسب و امکانات فوق العاده موردتوجه کاربران قرار گرفت. قیمت مناسب این گوشی ها به دلیل وجود سخت افزار قدرتمند، در یک بدنه پلاستیکی است. نکته مهمی که باید در رابطه با قیمت انواع گوشی موبایل در نظر داشته باشید این است که با توجه به نوسانات بازار، سیاست‌های شرکت‌های تولید کننده و وارد‌کننده می‌تواند متغیر باشد. در 19کالا همواره در تلاشیم ارزانترین قیمت گوشی موبایل را برای تمامی برندها را ارائه دهیم و همواره در تلاشیم لیست قیمت موبایل های موجود در سایت را با تخفیف، پایین تر از قیمت‌های بازار موبایل به خریداران خود ارائه دهیم. 19کالا مرجع موبایل ایران یک آنلاین شاپ در بازار موبایل ایران است که محصولات زیادی را به مشتریان خود عرضه می‌کند و به صورت تخصصی در زمینه موبایل فعالیت دارد. علاوه بر لیست قیمت گوشی مجوزهای لازمه را نیز مورد بررسی قرار دهید، در درجه دوم بررسی کنید که آن قیمت در قبال چه خدماتی ارائه شده و یا کالا بیمه، گارانتی دارد یا خیر و اینکه در مشخصات گوشی حتماً رجیستری ذکر شده باشد.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 8/256GB Mobile Phone

خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین گوشی‌های اندرویدی هستید، نمی‌توانید گوشی‌های زیادی پیدا کنید که از گوشی‌های سامسونگ سری Galaxy S بهتر باشند. شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰، تنها مدت کوتاهی توانست عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را از سامسونگ بگیرد ولی این برتری هوآوی خیلی دوام نداشت. در حال حاضر، وقتی صحبت از گوشی‌های اندرویدی باشد، گوشی سامسونگ را می‌توان پادشاه گوشی‌ها دانست.

شیائومی Mi 11 Lite NE 5G با حافظهٔ ۲۵۶ گیگابایت

فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است. سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. باتوجه‌به زیادشدن مشغله‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خرید آنلاین، این نوع خرید در بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده و همچنین نسبت به گذشته اطمینان بیشتری به خرید آنلاین دارند. قطعاً همه مردم تمایل دارند تا با پایین‌ترین قیمت، گوشی خود را خریداری کنند.

http://1gamer.ir

فروشگاه اینترنتی مبیت به عنوان مرجع تخصصی نقد و بررسی گوشی از جهات مختلف و همچنین به عنوان یک مرجع کامل قیمتی می‌تواند به شما در انتخاب و خرید آنلاین موبایل کمک کند. گوشی موبایل یا همان گوشی هوشمند امروزه تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم در زندگی شده است. با یک نگاه اجمالی به زندگی خود و اطرافیان متوجه خواهیم شد که گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی در زندگی هستند؛ از‌این‌رو خرید گوشیجزئی از نیازهای ضروری زندگی امروز شده است. از سوی دیگر نیز گسترش برندهای گوشی سازی مختلف در عین حالی که قدرت انتخاب را بسیار افزایش داده است، می‌تواند خرید گوشی موبایل را کاملا سخت و حتی طاقت‌فرسا کند.