لیکر پیشنهاد می کند که iMac رنگارنگ سیلیکون اپل می تواند در رویداد اپل در روز سه شنبه رونمایی شود

به عنوان بخشی از طراحی مجدد، انتظار می رود اندازه صفحه نمایش در خط تولید iMac از 21.5 اینچ به 24 اینچ و از 27 اینچ به 30 اینچ یا 32 اینچ افزایش یابد. شایعات حاکی از آن است که iMac 24 اینچی بازطراحی شده احتمالاً قبل از شایعه iMac 30 اینچی معرفی می شود.

می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که در رویداد 20 آوریل اپل انتظار دارید را در جمع بندی کامل ما در اینجا بخوانید. ما همچنین در راهنمای جامع خود خلاصه کاملی از انتظارات از iMac (2021) داریم. بیشتر منتظر دیدن چه چیزی هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

پیش از رویداد سه شنبه آینده اپل “Spring Loaded”، ما همچنان در تلاش هستیم تا تصویر روشنی از آنچه اپل ممکن است اعلام کند به دست آوریم. این آخر هفته، قابل اعتماد منبع توییتر L0vetodream به طور رمزآلود اشاره کرد که اپل مدل های جدید iMac را در رویداد 20 آوریل معرفی خواهد کرد.

Jon Prosser قبلاً گزارش داده بود که iMac های جدید اپل در طیف رنگی مشابه iPad Air 2020 عرضه می شوند. به نظر می رسد توییت های اخیر L0vetodream این موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد که حداقل یک مدل هفته آینده معرفی خواهد شد.

🧐 pic.twitter.com/D2kgGH7T1l

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل در حال انتقال خط iMac به Apple Silicon است و iMac بعدی در خط لوله خواهد بود. در کنار سیلیکون اپل و رنگ‌های جدید، آی‌مک قرار است به طور کامل بازسازی شود. بلومبرگ مارک گورمن در ژانویه گزارش داد که iMac بازطراحی شده دارای طراحی الهام گرفته از Pro Display XDR خواهد بود. این گزارش آی‌مک جدید را به عنوان «یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های بصری هر محصول اپل در سال جاری» توصیف می‌کند.