مایکروسافت کد ویژوال استودیو را با پشتیبانی بومی برای مک‌های اپل سیلیکون به‌روزرسانی می‌کند

ما خوشحالیم که اولین نسخه پایدار اپل سیلیکون را که این تکرار را می سازد، اعلام کنیم. کاربران مک با تراشه‌های M1 اکنون می‌توانند از VS Code بدون شبیه‌سازی با Rosetta استفاده کنند و هنگام اجرای VS Code متوجه عملکرد بهتر و عمر باتری طولانی‌تر خواهند شد. از انجمن برای میزبانی خود از ساخت Insiders و گزارش مشکلات در اوایل تکرار تشکر می کنیم.

آخرین نسخه Visual Studio Code می باشد اکنون در وب سایت مایکروسافت موجود است و به صورت رایگان قابل دانلود است. مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که VS Code 1.54 برای macOS یک باینری جهانی است، بنابراین روی هر دو مک اینتل و M1 کار می‌کند.

ویرایشگر کد منبع باز مایکروسافت، Visual Studio Code، این هفته با یک پیشرفت بزرگ برای کاربران مک M1 به روز شد. این ابزار اکنون به طور کامل با پلتفرم Apple Silicon سازگار است، به این معنی که اکنون به صورت بومی روی مک های دارای تراشه M1 کار می کند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در Visual Studio Code 1.54 تغییر کرده است، علاوه بر پشتیبانی از Apple Silicon Macs، تغییرات کامل را برای به روز رسانی در اینجا ببینید. وب سایت مایکروسافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Visual Code Studio نسخه 1.54 اولین نسخه پایداری است که از Mac Silicon Apple پشتیبانی می کند. توسعه دهندگان دیگر نیازی به نصب Rosetta برای اجرای VS Code مایکروسافت در مک های جدید M1 (و هر مک جدید دیگری که دارای پردازنده ARM است) ندارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برنامه هایی که به صورت بومی بر روی M1 اجرا می شوند، عملکرد بهتری دارند و همچنین در مصرف انرژی کارآمدتر هستند، زیرا به جای تقلید و ترجمه از پلتفرم قدیمی اینتل، از تمام قدرت معماری جدید بهره می برند.