محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم 2021، Apple-9to5Mac بود

بلومبرگ در ماه دسامبر گزارش داد که کمبود قطعات اپل را مجبور به کاهش حجم تولید کرد، اگرچه پیشنهاداتی مبنی بر بدبین بودن این شرکت در مورد بهبود پس از کاهش کمبود، مورد مناقشه قرار گرفت.

ارسال و رشد جهانی گوشی های هوشمند
تجزیه و تحلیل اولیه بازار گوشی های هوشمند توسط Canalys: سه ماهه چهارم 2021
فروشنده سهم بازار سه ماهه چهارم 2020 سهم بازار سه ماهه چهارم 2021
سیب 23% 22%
سامسونگ 17% 20%
شیائومی 12% 12%
اوپو ده درصد 9%
زنده باد 9% 8%
برآوردهای اولیه ممکن است پس از انتشار نهایی تغییر کند
توجه: درصدها به دلیل گرد کردن ممکن است تا 100٪ اضافه نشوند
توجه: OnePlus در محموله های OPPO از Q4 2021 گنجانده شده است
منبع: برآورد Canalys (محموله های فروش)، تجزیه و تحلیل گوشی های هوشمند، ژانویه 2022

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

زنجیره تامین اپل در حال بهبود است، اما همچنان مجبور به کاهش تولید در سه ماهه چهارم به دلیل کمبود اجزای اصلی شد و نتوانست به اندازه کافی آیفون برای پاسخگویی به تقاضا بسازد. در بازارهای اولویت دار، زمان تحویل مناسب را حفظ می کرد، اما در برخی بازارها مشتریانش باید منتظر می ماندند تا آخرین آیفون ها را به دست آورند.

در سه ماهه تعطیلات معمولاً آیفون به عنوان محبوب ترین خط تلفن هوشمند شناخته می شود زیرا آخرین پرچمداران آن باعث فروش می شوند، و این مورد سال گذشته نیز تکرار شد.

محبوبیت آیفون 13 با کاهش قیمت در چین افزایش یافته است.

Canalys می گوید اپل در سه ماهه چهارم 2021 با سهم 22 درصدی از بازار جهانی گوشی های هوشمند، جایگاه اول را به خود اختصاص داد و سامسونگ با 20 درصد در جایگاه دوم سقوط کرد.

Sanyam Chaurasia، تحلیلگر Canalys می‌گوید: «اپل پس از سه فصل به خاطر عملکرد استثنایی آیفون 13 به صدر بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته است. اپل عملکرد بی‌سابقه‌ای برای آیفون در سرزمین اصلی چین با قیمت‌گذاری تهاجمی برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود ارائه کرده است که ارزش پیشنهادی را قوی نگه می‌دارد.

اپل در سه ماهه چهارم سال 2021 22 درصد از محموله های جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد که ناشی از تقاضای زیاد برای آیفون 13 بود. اما به دلیل دست و پنجه نرم کردن فروشندگان با مشکلات زنجیره ای و افزایش مجدد موارد COVID-19، مجموع محموله های این سه ماهه تنها 1 درصد افزایش یافت. سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 با 20 درصد سهم بازار، جایگاه دوم را از آن خود کرد. شیائومی با 12 درصد سهم جایگاه سوم خود را حفظ کرد. OPPO و vivo به ترتیب با 9 و 8 درصد سهم، پنج رتبه برتر را تکمیل می کنند.

عکس: عمر رودریگز/پاشیدن

اما Canalys می‌گوید محدودیت‌های عرضه آیفون‌ها به سامسونگ کمک کرد شکاف سه‌ماهه چهارم را کاهش دهد.

با این حال، این بسیار نزدیکتر از سه ماهه مشابه در سال 2020 بود، زمانی که سهم اپل 23 درصد بود و سهم سامسونگ به 17 درصد کاهش یافت.

محدودیت های عرضه جهانی کارها را سخت تر از حد معمول کرده است، با این حال…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: