مشترکین سرویس های اپل با افزایش 25 درصدی به بالاترین حد خود یعنی 825 میلیون نفر رسید

شما می توانید انتشار درآمد کامل اپل را در این مقاله بخوانید اتاق خبر اپل. گوش به زنگ باشید 9to5Mac برای پوشش بیشتر نتایج AAPL با تیم کوک و لوکا ماستری تماس بگیرید. می‌توانید به پخش زنده صدای تماس نتایج AAPL Q2 2022 گوش دهید اوج ساعت اینجا یا مدت کوتاهی پس از تماس با پادکست اپل گوش دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل اخیراً روی خدمات خود سرمایه گذاری زیادی کرده است، زیرا این شرکت اکنون مالک Apple Music، Apple TV+، Apple Arcade و دیگر پلتفرم‌ها است. خوشبختانه برای این شرکت، تلاش‌های آن به ثمر نشست زیرا اپل اکنون 825 میلیون مشترک در سراسر خدمات خود دارد که بالاترین رقم تاریخ است.

برای سه ماهه، اپل درآمد 97.3 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است. این شرکت درآمد 25 میلیارد دلاری و سود هر سهم را 1.52 دلار گزارش کرده است. بخش خدمات به تنهایی 19.82 میلیارد دلار درآمد در سه ماهه دوم 2022 داشته است و محصولاتی مانند Mac، iPad و حتی بخش پوشیدنی (با AirPods و Apple Watch) را پشت سر گذاشته است.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به قول استادتعداد مشترکین سرویس های اپل نسبت به سال گذشته 165 میلیون نفر افزایش یافته است و از 660 میلیون به 825 میلیون مشترک رسیده است که نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

این رقم توسط لوکا ماستری، مدیر ارشد مالی اپل، در روزی که این شرکت درآمد خود را برای سه ماهه دوم مالی سال 2022 به اشتراک گذاشت، تأیید شد.

لوکا ماستری، مدیر ارشد مالی، می گوید که خدمات اپل اکنون 825 میلیون مشترک دارد که نسبت به سال قبل 165 میلیون مشترک افزایش یافته است.

—پاتریک مک گی (@PatrickMcGee_) 28 آوریل 2022

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به گفته مدیر ارشد مالی اپل، این شرکت با توجه به تمام سرمایه گذاری هایی که در خدمات انجام داده است، “بسیار خوشحال” است. متأسفانه، جزئیاتی در مورد هر دسته خدمات خاص وجود ندارد، بنابراین ما نمی دانیم که کدام بخش از این شماره غول پیکر به عنوان مثال به اشتراک های Apple Music، Apple TV+ یا حتی App Store مربوط می شود.