معاون اپل Kaiann Drance در عکس های برنده چالش ماکرو آیفون 13 پرو [Video]

امروز اپل برندگان چالش ماکرو آیفون خود را معرفی کرد. در حالی که برخی از عکس‌ها توسط افراد حرفه‌ای گرفته شده‌اند، برخی دیگر به سادگی توسط کاربران روزمره آیفون گرفته شده‌اند که این فرصت را می‌بینند تا ویژگی عکاسی ماکرو جدیدترین آیفون 13 پرو را امتحان کنند.

او همچنین برخی از چیزهایی را که اپل در زمان اعلام قابلیت‌های دوربین جدید آیفون 13 پرو تبلیغ می‌کرد، مانند حالت سینمایی و البته عکاسی ماکرو، به یاد می‌آورد:

مصاحبه کامل در زیر موجود است و قطعا ارزش دیدن دارد. بهترین عکس مسابقه گرفته شده با آیفون 13 پرو کدام است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

علاوه بر درنس، استالمن همچنین با تروور کالینز، اشلی لی، گیدو کاسانلی، ابهیک موندال و دانیل اوله، برخی از برندگان چالش ماکرو آیفون صحبت کرد.

برخلاف سایر چالش‌ها، این یکی قدرت عکاسی ماکرو را برجسته می‌کند که اخیراً با خط آیفون 13 پرو دوباره به آیفون معرفی شده است. در اینجا چیزی است که Drance در مورد آخرین پرچمدار آیفون اپل می گوید:

«عکاسی ماکرو به طور سنتی تکنیکی است که برای عکاسان حرفه ای که به لنز جداگانه یا تجهیزات ویژه نیاز داشتند، اختصاص یافته است. و اکنون در iPhone 13 Pro این قابلیت ماکرو جدید وجود دارد که می‌توانید دوربین را نزدیک‌تر کنید و به‌طور خودکار به این فوکوس واقعا خیره‌کننده تبدیل می‌شود تا بتواند چنین جزئیات عظیمی را بگیرد و واقعاً یک چیز معمولی را در یک چیز خارق‌العاده روشن کند. .

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

یکی از چیزهایی که ما در اپل به آن اعتقاد داریم این است که پتانسیل واقعی محصولات ما زمانی کاملاً تحقق می یابد که در دست کاربران ما باشد. این چالش، به ویژه، این را به زیبایی نشان می دهد، زیرا ما مردمی از هر طبقه ای داریم. »

در مجموع ده نفر برنده این چالش شدند. طی چند هفته آینده، اپل شروع به تبلیغ برندگان در اینستاگرام خود با تبلیغات و موارد دیگر خواهد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در یک مصاحبه با عکاس تایلر استالمن، معاون اپل در بخش بازاریابی آیفون، Kaiann Drance در مورد پس‌زمینه و تکامل عکاسی با موبایل بحث می‌کند. نه تنها این، بلکه استالمن همچنین باید با برخی از برندگان چالش ماکرو آیفون صحبت کند.