سرمایه گذاران دوباره از پلوتن می خواهند که به اپل بفروشد، زیرا از مدیرعامل جدید ناراضی هستند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سرمایه گذاران فعال Blackwells Capital خوشحال نیستند تغییرات اخیر Peloton و دوباره از شرکت بخواهید که خریدی از اپل را بررسی کند. در گزارش جدیدی که این هفته منتشر شد، بلک‌ولز کپیتال می‌گوید پلوتن در زمان مدیرعاملی جدید، بری مک کارتی، هیچ پیشرفت قابل‌توجهی نداشته است و در واقع، “شرکت سهامداران بدتر از قبل هستند.”

گزارش بلک ولز، که می توانید کامل را اینجا ببینید، شامل نگاهی عمیق و انتقادی به “60 روز اول در پلوتون” مک کارتی است. سرمایه گذاران می گویند که این شرکت در ایجاد تغییرات کافی در رهبری شکست خورده است و در مورد عرضه محصول، کنترل کیفیت و کاهش هزینه “به انجام اشتباهات استراتژیک ادامه می دهد”.

همانطور که قبلاً گفته‌ایم، فقط به این دلیل که سرمایه‌گذاران می‌توانند از Peloton بخواهند که فروش آن به شرکتی مانند اپل را در نظر بگیرند، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که هر یک از این دو شرکت واقعاً علاقه‌مند باشند.

طبق گفته بلک ولز، مزایای خرید پلوتن توسط اپل، عبارتند از:

  • اپل تبدیل می شود رهبر دسته در سلامت و رفاه دیجیتال
  • توانایی فوری برای بسته ای با 100 میلیون کاربر اپل واچ
  • مزیت قابل توجهی در مورد داده های مشتری برای استفاده برای کاربرد در سراسر اکوسیستم اپل به دست می آورد
  • اپل با بخش‌های سلامت، تندرستی، محتوا و سبک زندگی از قبل موجود، فرصت خوبی برای فروش و بسته‌بندی پیشنهادات محتوا دارد.
  • دارایی دفاعی استراتژیک: سایر رقبای بزرگ فناوری/سلامتی و تندرستی را از دریافت دارایی تناسب اندام با اشتراک جایزه جلوگیری می کند.

این دومین باری است که Blackwells Capital نقدی تند از Peloton منتشر می کند. اولین ارائه قبل از تغییر در رهبری پلتون انجام شد، که شامل بری مک کارتی جایگزین جان فولی به عنوان مدیر عامل شد. با این حال، بلک ولز از تغییراتی که پلوتن تاکنون اعلام کرده راضی نیست.

بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بلک ولز پس از انتقاد گسترده خود از وضعیت فعلی پلوتن به این نتیجه می رسد که “بهترین گزینه فروش پلوتن است”. این موضوع همان چیزی است که بلک ولز در اوایل سال جاری گفته بود، و این شرکت همچنان اپل را به عنوان یکی از اهداف اصلی می بیند.