ناظر هلندی همچنان به درآمد نقدی خود ادامه می دهد زیرا اپل را به دلیل سیاست اپ استور جریمه می کند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بزرگترین نکته این آشکار شدن ساختار کمیسیون “کاهش” است. اپل معمولاً برای خریدهایی که با استفاده از سیستم خرید درون برنامه‌ای خود انجام می‌شود، 30 درصد کمیسیون دریافت می‌کند. کمیسیون اخذ شده از سیستم های پرداخت جایگزین، 27 درصد بدون احتساب مالیات تعیین شده است.

در بیانیه ای که امروز منتشر شد، رگولاتور هلندی گفت: «ACM از حرکت فعلی اپل استقبال می کند. انتظار می رود پیشنهاد تنظیم شده برای ارائه دهندگان برنامه دوستیابی که می خواهند از اپ استور استفاده کنند، به شرایط نهایی منجر شود. پس از دریافت پیشنهاد برای شرایط نهایی، ACM آن را برای مشاوره به فعالان بازار ارسال می کند. سپس ACM تصمیم خود را در اسرع وقت اتخاذ خواهد کرد که آیا اپل هنگام اجرای این شرایط نهایی، با الزامات ACM مطابقت دارد مبنی بر اینکه روش‌های پرداخت جایگزین باید در برنامه‌های دوستیابی ممکن باشد.

برای دهمین هفته، سازمان دیده بان هلند اپل را به دلیل عدم وجود گزینه های پرداخت شخص ثالث برای اشتراک برنامه دوستیابی جریمه کرد. این بار، سازمان مصرف‌کننده و بازار بالاخره می‌تواند مستقیماً به سراغ اپل برود، زیرا جریمه‌های 55 میلیون دلاری را برای تداوم عدم انطباق اعمال می‌کند.

گفت، در اوایل فوریه، اپل ارائه کرد برخی از جزئیات در مورد اینکه چگونه به برنامه های دوستیابی در هلند اجازه می دهد تا سیستم های پرداخت جایگزین را ارائه دهند – که دیده بان هلندی به اندازه کافی آن را پیدا نکرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تا آخر هفته گذشته، اپل هنوز الزامات ACM را برآورده نکرده بود. به همین دلیل است که او باید دهمین جریمه را بپردازد، یعنی اپل باید حداکثر جریمه 50 میلیون یورویی را بپردازد. اگر ACM به این نتیجه برسد که اپل الزامات را برآورده نمی‌کند، ACM ممکن است سفارش دیگری را مشمول پرداخت جریمه‌های دوره‌ای (با جریمه‌های احتمالی بالاتر این بار) به منظور ترغیب اپل به تبعیت از سفارش‌ها اعمال کند.

برنامه‌های دوستیابی در هلند می‌توانند با اتصال به یک وب‌سایت یا استفاده از فید درون‌برنامه، سیستم‌های پرداخت جایگزین را ارائه دهند. برنامه‌هایی که می‌خواهند از این ویژگی بهره ببرند باید مجوزهای ویژه‌ای را در باینری برنامه‌شان لحاظ کنند و قبل از هدایت کاربر، یک API اپل را فراخوانی کنند، که برگه‌ای را ارائه می‌دهد که به مشتری می‌گوید به یک سرویس بدون پرداخت هدایت می‌شوند. Apple.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


حال باید منتظر ماند و دید که اپل چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا ناظر هلندی از پیشنهادات این شرکت راضی خواهد بود یا خیر. 9to5Mac گزارش خواهد کرد که آیا این یک مسابقه است یا خیر.

همانطور که توسط بحران فنیاین بار، ACM “پس از اینکه اپل آخرین پیشنهاد خود را تنظیم کرد و گفت که پیشنهاد اصلاح شده “باید به شرایط نهایی برای ارائه دهندگان برنامه دوستیابی منجر شود” مثبت تر به نظر می رسد.

در اینجا چیست 9to5Macبنجامین مایو در آن زمان گزارش داد: