نبرد ثبت اختراع اپل علیه AliveCor برنده شد. اپل واچ احتمالا ایمن است

با این حال، در آن زمان هیچ اقدامی انجام نشد و تصمیم نهایی در ابتدا برای 26 اکتبر برنامه ریزی شده بود. در آن زمان، ITC دو مورد از ادعاهای AliveCor را تایید کرد و تاریخ 12 دسامبر را برای تصمیم گیری در مورد موافقت با درخواست ممنوعیت واردات اپل واچ تعیین کرد.

اپل برد بزرگ تری می برد

ITC از نظر قانونی متعهد به تصمیم PTAB نیست، اما احتمالاً به شدت تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت. به ویژه، اکنون بعید است که ممنوعیت واردات اعطا شود.

این یک گام بزرگ رو به جلو برای اپل است، اما به دعوای حقوقی بین این دو شرکت پایان نمی دهد…

در ژوئن امسال، ITC به اولین نتیجه رسید و با AliveCor موافقت کرد که اپل فناوری ثبت اختراع خود را نقض کرده است.

نبرد ثبت اختراع اپل با شرکت فناوری سلامت AliveCor توسط شرکت کوپرتینویی برنده شد و احتمالاً اپل واچ را از ممنوعیت واردات احتمالی در هفته آینده نجات می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


داستان به سال 2015 برمی‌گردد، زمانی که AliveCor نشان داد که چگونه می‌توان از فناوری ثبت اختراع خود برای فعال کردن باند اپل واچ برای خواندن ECG استفاده کرد. این شرکت فناوری را با اپل به اشتراک گذاشته است تا بتواند یک قرارداد مشارکتی را تضمین کند.

هیچ توافقی حاصل نشد و سه سال بعد اپل یک ویژگی نوار قلب را با استفاده از مانیتور ضربان قلب داخلی اپل واچ اعلام کرد.

«غیرقابل ثبت اختراع» معمولاً راهی برای گفتن این است که ادعای ثبت اختراع یا خیلی واضح است یا خیلی کلی. به طور گسترده اعتقاد بر این است که بسیاری از ادعاهای ثبت اختراع بسیار عمومی پذیرفته می شوند و در را به روی ترول های ثبت اختراع باز می کنند – شرکت هایی که پتنت های گسترده ای را خریداری می کنند تا از شرکت های دارای جیب عمیق شکایت کنند.

تیم‌های اپل به‌طور خستگی‌ناپذیر برای ایجاد محصولات و خدماتی کار می‌کنند که به کاربران قدرت می‌بخشد، از جمله ویژگی‌های پیشرو در صنعت سلامت، سلامتی و ایمنی که به‌طور مستقل توسعه داده‌ایم و در Apple Watch تعبیه کرده‌ایم.

AliceCor گفت که او “عمیقاً ناامید شده و به شدت مخالف است” با این تصمیم، که او قصد دارد درخواست تجدید نظر کند.

به طور قابل توجهی شانس اپل را با ITC افزایش می دهد

اپل از این تصمیم ابراز قدردانی کرد و گفت که فناوری خود به طور مستقل توسعه یافته است.

AliveCor ادعا کرد که اپل فناوری آن را دزدیده و سه پتنت آن را نقض کرده است. اپل از اپل شکایت کرد و به طور جداگانه از کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده (ITC) خواست تا فروش اپل واچ را در ایالات متحده ممنوع کند. اپل با درخواست از هیئت محاکمه و استیناف پتنت (PTAB) اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده درخواست کرد تا پتنت های AliveCor را باطل اعلام کند.

با این حال، آماری گزارش ها حاکی از آن است که اپل دیروز در یک نبرد بزرگتر پیروز شد. درخواست تجدیدنظر PTAB آن موفقیت آمیز بود و هیئت مدیره سه پتنت AliveCor را رد کرد.

به گفته کریستین لمن، شریک رایشمن یورگنسن لیمن و فلدبرگ، ITC همچنان می‌تواند با وجود تخلف موافقت کند، اما می‌تواند ممنوعیت را در انتظار تجدیدنظر معلق کند.

به طور جداگانه، AliveCor در سال جاری یک شکایت ضد تراست تنظیم کرد و ادعا کرد که اپل با محدود کردن دسترسی برنامه های شخص ثالث به نمایشگر ضربان قلب، برنامه های رقیب را مسدود می کند.

اولین برد به AliveCor رسید

هیئت محاکمه و استیناف ثبت اختراع دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده یا PTAB، روز سه شنبه حکم داد که سه پتنت AliveCor که فناوری های نظارت بر قلب برای دستگاه های پوشیدنی را پوشش می دهند، قابل ثبت نیستند.

نبرد ثبت اختراع اپل با AliveCor اکنون به دادگاه فدرال خواهد رفت و ITC احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد ممنوعیت واردات منتظر نتیجه آن پرونده خواهد بود.

بیایید با زمینه شروع کنیم …

نبرد ثبت اختراع اپل با AliveCor

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی