نتایج سه ماهه سوم سال 2022 اپل نشان می دهد که آیفون یک رکورد جدید ایجاد می کند (فقط)

بیشترین درآمد سخت افزاری سال به سال کاهش یافته است و مک بیشترین ضربه را به خود اختصاص داده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اینکه این سه ماهه کم و بیش ثابت بود، دقیقاً خبر بدی برای اپل نیست: در طول همه گیری همه گیر، تقاضای زیادی را شاهد بوده است، زیرا افرادی که از خانه کار می کنند و درس می خوانند سخت افزارهای جدیدی را وارد کرده اند. بنابراین حتی 2 درصد رشد از این نقطه شروع قابل توجه است، به خصوص زمانی که شرکت می توانست بدون ایجاد اختلال در زنجیره تامین خود، میلیاردها دلار درآمد کسب کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی درآمد مک 10 درصد نسبت به سال گذشته، iPad 2 درصد و ابزارهای پوشیدنی (Apple Watch و AirPods) 8 درصد کاهش داشته است. البته خدمات همچنان رو به افزایش بود، اما تنها خبر خوب در بخش سخت افزاری آیفون بود…

مجموعه کامل گرافیک های Apple Q3 2022 را در اینجا ببینید شش رنگ.

یک راه بهتر برای درک آنچه در طول همه گیری اتفاق افتاده است، نگاه کردن به آن است افزایش دادن درآمد در هر سه ماهه

و در اینجا یک نگاه خوب به خط پایانی وجود دارد:

درآمد آیفون 3 درصد افزایش یافت و اگرچه این مقدار کمی بود، اما برای نشان دادن رشد جزئی نسبت به سه ماهه مشابه در سال 2021 کافی بود. بدیهی است که فروش آیفون‌ها بسیار مهمتر از سایر محصولات اپل است، بنابراین کافی بود. رشد کلی درآمد 2 درصدی را شاهد باشیم.

جیسون اسنل کار فوق العاده معمول خود را انجام داد و به ما کمک کرد تا نتایج سه ماهه سوم سال 2022 اپل را تجسم کنیم، به لطف مجموعه ای جامع از نمودارهای رنگارنگ. درآمد اپل از سال 2018 تا به امروز به شرح زیر است:

جدول درآمد AAPL برای سه ماهه سوم 2022

دیروز شاهد اعلام درآمد سه ماهه سوم 2022 اپل بودیم. «اپل متوقف خواهد شد.

در اینجا می‌توانیم ببینیم که در حالی که اپل قبلا دوره‌هایی از رشد قابل توجه سال به سال داشته است، و البته عرضه محصولات تاثیرات سه ماهه‌ای دارد – در سال 2021 است که شاهد افزایش‌های عظیمی بوده‌ایم – تا 54%. این تاثیر به تدریج کاهش یافت، تا اینکه رشد 2 درصدی مشاهده شده در سه ماهه گذشته مشاهده شد.

این افزایش 3 درصدی در درآمد آیفون بود که به اپل اجازه داد تا از نظر فنی یک سه ماهه رکورد را با زمزمه سهم 2 درصدی اعلام کند.