نحوه حذف اسنپ چت در آیفون

پس از 30 روز دیگر (در مجموع 60 روز)، حساب اسنپ چت شما برای همیشه حذف خواهد شد. این شامل حساب، دوستان، عکس‌ها، چت‌ها، داستان، تنظیمات حساب، داده‌های دستگاه و داده‌های مکان شما می‌شود.

در اینجا روند به نظر می رسد:

حذف اسنپ چت در آیفون 1

Snapchat را از وب حذف کنید

ما جزئیات بیشتری را در زیر پوشش خواهیم داد، اما وقتی حساب خود را حذف می کنید، به مدت 30 روز – با گزینه تغییر نظر – به حالت غیرفعال سازی می رود و پس از 60 روز به طور کامل حذف می شود.

نحوه حذف اسنپ چت در آیفون

  1. اسنپ ​​چت را در آیفون خود باز کنید
  2. خود را فشار دهید نماد نمایه در گوشه سمت چپ بالا
  3. حالا انتخاب کنید نماد چرخ دنده بالا سمت راست
  4. انگشت خود را به پایین بکشید و روی حذف حساب ضربه بزنید
  5. برای تکمیل حذف اسنپ چت، دستورالعمل ها را دنبال کنید

چه آماده باشید که پلتفرم را کاملاً مخفی کنید یا حساب خود را برای مدتی غیرفعال کنید، مراحل حذف اسنپ چت را در آیفون دنبال کنید.

با این حال، اسنپ چت خاطرنشان می کند که “اطلاعات شخصی خاصی را برای اهداف قانونی، امنیتی و تجاری خاص حفظ می کند.” این شامل جزئیاتی مانند تاریخچه خرید می شود.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اگر آیفون خود را در دسترس ندارید، می‌توانید اسنپ چت را نیز حذف کنید رفتن به صفحه حذف حساب خود در اینجا. با حساب کاربری خود وارد شوید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

حذف جزئیات اسنپ چت

در طول 30 روز اول پس از حذف، می‌توانید با ورود مجدد به برنامه با نام کاربری و رمز عبور خود، مجدداً حساب اسنپ چت خود را فعال کنید (ورودهای ایمیل کار نمی‌کنند و نمی‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید).

پس از حذف اسنپ چت، حساب شما به مدت 30 روز غیرفعال خواهد شد. در طول این پنجره، دوستان شما نمی توانند با شما “تماس یا تعامل” داشته باشند.

اگر آماده جدایی از اسنپ چت هستید، این سرویس با گزینه ای برای حذف حساب خود درست در تنظیمات برنامه iOS کار را آسان می کند.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.