نحوه گرفتن عکس و فیلم ماکرو در آیفون 13 پرو

با دوربین فوق عریض روی آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس، اپل قابلیت های چشمگیر عکس و فیلم ماکرو را به ارمغان آورد. لنز فوق عریض 13 Pro/Max دارای دیافراگم f/1.8 با میدان دید 120 درجه است.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

به روز رسانی: می‌توانید با رفتن به آن، عکس‌های ماکرو خودکار را به صورت دستی خاموش کنید تنظیمات > دوربین > ماکرو خودکار با iOS 15.1 یا بالاتر. و به زودی با iOS 15.2 (هنوز در نسخه بتا)، یک ضامن اختصاصی به سرعت این ویژگی را در برنامه دوربین روشن و خاموش می کند.


اپل خاطرنشان می‌کند که لنز فوق‌واید هنگام عکس‌برداری و فیلم‌برداری ماکرو فوکوس خودکار را انجام می‌دهد، اما همچنان می‌توانید برای تنظیم دستی فوکوس و نوردهی روی صفحه ضربه بزنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا نحوه توصیف این ویژگی توسط اپل آمده است:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دستگاه‌های آیفون 13 پرو دارای قابلیت‌های دوربین جدید و فوق‌العاده‌ای هستند که یکی از آنها عملکرد قدرتمند برای عکس‌ها و فیلم‌برداری از نمای نزدیک است. بیایید ببینیم که چگونه در iPhone 13 Pro عکس ها و فیلم های ماکرو بگیریم.

طراحی جدید لنز، قابلیت فوکوس خودکار برای اولین بار در Ultra Wide در آیفون، و نرم افزار پیشرفته همچنین چیزی را که قبلاً در آیفون دیده نشده بود باز می کند: عکاسی ماکرو. کاربران می توانند تصاویر واضح و خیره کننده را در جایی که اشیاء بزرگتر از زندگی به نظر می رسند، ثبت کنند و سوژه ها را با حداقل فاصله فوکوس 2 سانتی متر بزرگنمایی کنند. ماکرو همچنین به ویدیو، از جمله Slo-mo و Time-lapse نیز گسترش می یابد.

نحوه گرفتن عکس و فیلم ماکرو در آیفون 13 پرو

  • برنامه دوربین (برنامه اصلی دوربین) را باز کنید
  • مطمئن شوید عکس به عنوان حالت دوربین درست بالای دکمه شاتر روی صفحه شما انتخاب شده است
  • دوربین را به سوژه خود نزدیک کنید – تا 2 سانتی متر (0.79 اینچ)
  • عکس های خود را بگیرید
  • دنبال کن مراحل مشابه برای فیلمبرداری ماکرو آیفون 13
    • جابجایی خودکار از ویدیوی استاندارد به ویدیوی ماکرو به اندازه عکس‌های ثابت قابل توجه نیست