نظرسنجی: رانندگان CarPlay را به Android Auto ترجیح می دهند، اما Google Maps همچنان از Apple Maps محبوب تر است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که کاربران کمتر و کمتر به سیستم‌های ناوبری و اطلاعات سرگرمی نصب‌شده در کارخانه وابسته هستند. در عوض، رانندگان پلتفرم‌هایی مانند Android Auto و CarPlay را انتخاب می‌کنند یا به سادگی از تلفن خود برای نیازهای ناوبری خود استفاده می‌کنند:

تحقیقات JD Power قبل از انتشار iOS 12 در ماه آینده انجام می شود که پشتیبانی از برنامه های نقشه برداری شخص ثالث مانند Waze و Google Maps را در CarPlay اضافه می کند. این به‌روزرسانی احتمالاً رضایت مشتری را بیشتر می‌کند زیرا تطبیق‌پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

سیستم های ناوبری نصب شده در کارخانه به راحتی با دستگاه دیگری جایگزین می شوند. در واقع، 19 درصد از دارندگان وسایل نقلیه جدید که دارای ناوبری نصب شده در کارخانه هستند، از آن استفاده نمی کنند و 70 درصد از آنها، به جای آن از دستگاه دیگری استفاده می کنند، تقریباً همیشه یک گوشی هوشمند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

با گذشت سالها، CarPlay به آرامی محبوبیت خود را افزایش داد زیرا خودروسازان بیشتری از این پلت فرم برای استفاده در خودرو استفاده کردند. جی دی پاور این هفته با گزارش جدیدی منتشر شد که رضایت کاربران بین CarPlay و Android Auto را بررسی می‌کرد و اپل در صدر قرار گرفت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آیا شما کاربر CarPlay هستید؟ اگر چنین است، چگونه با سیستم‌های سرگرمی Android Auto و خودروسازان مقایسه می‌کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.


طبق یک نظرسنجی از رانندگان، کاربران CarPlay «رضایت قابل توجهی بالاتر» را نسبت به کاربران Android Auto گزارش کردند. در مقیاس 1000 امتیازی، رضایت از CarPlay در 777 قرار دارد، در حالی که رضایت Android Auto 748 است.

در حالی که اپل در رضایت مشتری با CarPlay پیشتاز است، گوگل هنوز در زمینه نقشه برداری یک قدم جلوتر است. 56 درصد از رانندگان می گویند که اغلب از Google Maps استفاده می کنند، در حالی که تنها 23 درصد از Apple Maps اغلب و 16 درصد از Waze استفاده می کنند.

با این حال، گوگل در حال مبارزه با ناوبری است. در میان مالکانی که از سیستم ناوبری خود استفاده می کنند، 56 درصد اغلب از نقشه های گوگل و 16 درصد بیشتر از Waze متعلق به گوگل استفاده می کنند، در حالی که تنها 23 درصد اغلب از نقشه های اپل استفاده می کنند. حتی دارندگان آیفون نیز بیشتر از نقشه های اپل از گوگل مپ استفاده می کنند، در حالی که تعداد کمی از دارندگان اندروید از نقشه های اپل استفاده می کنند.