نقد و بررسی ایفون 14 پرو مکس تکنولایف

این گوشی کمی باریک‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس ساخته شده و اندکی راحت‌تر می‌توانید آن را به دست بگیرید. البته که باید بگوییم وزن این گوشی به ۲۴۰ گرم می رسد که دقیقا هم وزن آیفون ۱۳ پرو مکس است. آیفون 14 پرو بهترین عملکرد شرکت اپل در زمینه تراشه، دوربین، صفحه نمایش و خلاقیت را به نمایش می‌گذارد. همچنین به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای پیروزی بر رقبای خود قابلیت‌های اندرویدی مانند یکپارچه‌سازی پیکسل، نمایشگر همیشه روشن و نرخ‌ نوسازی تطبیقی ​​را در نسخه پرو این سری از گوشی‌های خود به کار گرفته است. با این حال، در مجموع، آیفون 14 پرو با امکانات برتر و نوآورانه خود قطعا طرفداران را شگفت زده خواهد کرد.

  • عکاسی RAW با عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی تفاوت خاصی ندارند و یک میزان کیفیت و جزییات را در عکس‌ها مشاهده می‌کنید.
  • روی لبه سمت راست این گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید.
  • برخی از شایعات نشان می­دهند که آیفون 14 از تراشه A15 Bionic استفاده خواهد کرد؛ در حالی که انتظار می­رود نسخه پرو تراشه جدید A16 را دریافت کند.
  • جالب است بدانید که از هنگام ایجاد پنل های OLED در گوشی های آیفون 14، انتظار صفحه نمایش همیشه روشن در بین کاربران به وجود آمده است؛ اما این انتظار ظاهرا قرار است برای آیفون 14 پرومکس و پرو محقق شود.
  • این تغییر دری را به روی ویژگی جدید آیفون باز می‌کند که آن هم نمایشگر همیشه روشن یا Always-on Display است.

تراشه A15 را می‌توان یکی از قدرتمندترین تراشه‌های ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند نام برد. آیفون 13 را می‌توان در حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه 4 گیگابایت حافظه رم خریداری کرد. گوشی اپل آیفون 13 توانایی انجام تمامی کارهای سنگین را مانند اجرای بازی‌ها با آخرین کیفیت و کارهای سبک شامل چک کردن شبکه‌های اجتماعی و سایر موارد دارد. مانند قبل، آیفون 14 اپل از دوربین پشتی دوگانه با سنسور اصلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این همان ترکیبی است که از آیفون 11 به بعد دیدیم و لنز تله فوتو فقط در مدل‌های پرو و پرو مکس ارائه می‌شوند.

بررسی سوییچ EnGenius EWS7928P؛ احاطه بر ارتباطات شبکه

این نسخه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را با خود به ارمغان آورده است. یکی از بزرگترین تغییرات آی او اس 16 در صفحه قفل آن اتفاق افتاده است. با این نسخه، گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار بیشتری را با قابلیت تغییر فونت، رنگ، تصاویر و افزودن ویجت‌ها دریافت می‌کنید. مطابق معمول بررسی اولیه آیفون 14 را مانند بررسی گوشی‌های دیگر، با قسمت طراحی دستگاه آغاز می‌کنیم. فریم آلومینیومی درجه یک در این گوشی وجود دارد، در حالی که در نسخه‌های Pro شاهد فریمی از جنس فولاد ضد زنگ هستیم.

خرید و قیمت آیفون 14

دستگاه حاضر در این ویدیو هم هنوز فعال نشده و در صفحه Hello قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید ایفون 14 پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید. این ویژگی به مدت دو سال رایگان است و در ایالات متحده و کانادا کار می‌کند. هنگامی که در حال پیاده روی یا کمپینگ در مناطق دورافتاده هستید، می‌توان از اتصال ماهواره‌ای برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دوستان و خانواده در Find My استفاده کرد. همانند مدل‌های آیفون 13، مدل‌های آیفون 14 از اتصال 5G پشتیبانی می‌کنند. در ایالات متحده، مدل‌های آیفون 14 بدون سیم‌کارت فیزیکی ارسال می‌شوند، زیرا شرکت‌های مخابراتی اکنون از eSIM استفاده می‌کنند.

ساخت ماده از هیچ در یک آزمایش تاریخی؛ اثبات تئوری 70 ساله

همچنین iPhone 14 plus از موتور عکاسی فوتونیک اپل کمک می گیرد تا عکاسی محاسباتی اش را انجام دهد. گوشی از این قابلیت برای بهبود عملکرد در نور کم تا 2 برابر در دوربین 9to5mac های فوق عریض و جلو و تا 2.5 برابر در دوربین اصلی استفاده می کند. در تصویر نمونه می توانید عکس زنی را ببینید که با وجود نور کم هنگام عکاسی، جزئیات لباس او پیداست.