گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس | 9to5mac Farsi

ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

  • در گوشی های با سایز کوچیک، باتری بخشیه که صدمه میبینه و نسبت به گوشی های دیگه عملکرد ضعیف تری پیدا میکنه.
  • شما می‌توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.
  • نمایشگر اولد 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز و 50 درصد روشن تر از قبل خواهد بود.
  • خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم، بوت نشدن، هنگ کردن و … همگی از مشکلات رایجی هستند که یقه اکثر کاربران موبایل سونی را گرفته‌اند.
  • به دنبال آن با روی آوردن مردم به استفاده از رادیو هجوم برای خرید رادیو سونی آنقدر زیاد شد که این شرکت مجبور به افزایش سرمایه شد و در طول زمان با تولید محصولات متنوع‌تر خودش را به یک برند شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد.

اگر شما هم از کاربران موبایل سونی هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی موبایل سونی بسپارید. این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند. با این وجود هر مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که برای گوشی شما به وجود بیاید را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند. آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

نمایندگی موبایل سونی در تهران

با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد. برای تعویض باتری سونی اکسپریا E4 از نوع لیتیوم یون داخلی می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید. برای تعویض باتری سونی اکسپریا XZ2 به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید و یا اگر در شهرستان هستید می‌تونید از طریق صفحه درخواست آنلاین تعمیرات، درخواست خود را ثبت و گوشی را از طریق پست برای ما…

Sony Xperia SL

برای این که خریدی درست و به صرفه داشته باشید و نهایت بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید، باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی دستگاه مورد نظرتان داشته باشید. نمایندگی مجاز موبایل سونی ضمن ارائه مشاوره تخصصی فروش، شما را در تجربه خریدی به صرفه و آگاهانه یاری می کند. باتری سونی Xperia J ST26i – BA900 از نوع لیتیوم یون و قابل تعویض است یعنی کاربر می‌تواند باتری گوشی خود را به‌راحتی تعویض کند.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 10 Plus

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس های با جزئیات و کیفیت مناسبی میندازه و رنگ ها رو خوب و زنده درمیاره. پکیج دوربین رو سه سنسور تشکیل میده که دوربین اصلی 12 مگاپیکسله و دو لنز اولترا واید و تله فوتو هم از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده میکنن. دوربین اصلی تو نور و روشنایی خوب عکس های تقریبا عالی میگیره که جزئیات خوبی داره و رنگ های کاملا بالانس شدن، دینامیک رنج خوبی داره و هیچ نویزی نداره. سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه.

نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است. کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

مجله خبری محصولات اپل Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. فروشگاه اینترنتی ساری تک چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال بر مبنی تعهد به مشتری، خرید آسان و ایجاد محیط زیستی پاک آغاز نموده است. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که گوشی اکسپریا ۱ IV را از بقیه متمایز می‌کند جک هدفون است.

http://1gamer.ir