گوشي Sony Xperia sola گوشی سونی اکسپریا sola گوشی سونی اکسپریا سولا | 9to5mac Farsi

نمایندگی فروش مجله خبری محصولات اپل به شما اطمینان را می دهد که تنها محصولات اورجینال را عرضه می کند. فریم گوشی از فلز آلومینیوم لبه دار ساخته شده و حالت خوش دستی به گوشی داده. لبه راست دکمه کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور با حسگر اثر انگشت (که محل قرار گیریش وسط گوشیه و دسترسی بهش راحته)، دکمه شاتر دوربین و دکمه اسیستنت (که امکان شخصی سازی برای کاربردش وجود داره) قرار گرفته.

  • برای تعویض باتری سونی اکسپریا E4 از نوع لیتیوم یون داخلی می‌توانید به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید.
  • لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش.
  • گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.
  • در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.
  • پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود.

اما میزان حفظ شارژ آنها چندان طولانی نیست و در حالت عادی می بایست روزانه یکبار شارژ شوند. پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود. رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند. همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.

نمایندگی موبایل سونی

در رابطه با دوربین‌ها، این گوشی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین پشت، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌باشد. گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست. سونی اندازه کوچک سری Xperia 5 را در نسخه جدید حفظ کرده ، اما برخی از ویژگی‌ های برادر بزرگترش یعنی مدل اکسپریا وان مارک IV و قیمت بیشتر را به مدل جدید اضافه کرده است. برای خرید گوشی های موبایل سونی از کاربران به صفحه گوشی های سونی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. باتری سونی اکسپریا M دارای ظرفیت 1750mAh از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد و به راحتی قابل تعویض است. آموزش ریست کردن گوشی های سونی اکسپریا ریست کردن تلفن همراه سونی – چگونه تلفن همراه خود را هارد ریست کنیم ؟هارد ریست کردن چیست؟هارد ریست کردن چگونه است؟ چگونه گوشی سونی…

در حالیکه این جک مفید ۳٫۵ میلی متری اکنون به گوشی‌های ارزان قیمت تعلق گرفته است، گوشی اکسپریا ۱ IV همچنان از معدود تلفن‌های رده بالایی است که آن را حفظ کرده است. اما با این وجود گوشی اکسپریا ۱ IV به شدت گران است، در حین بازی‌های سخت و پیشرفته نیز گرم می‌شود. با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است.

مشخصات فنی گوشی موبایل سونی اکسپریا SL 32GB

بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

ولی محل قرار گیریشون مناسبه و باعث میشه موقع استفاده عمودی یا بازی خفه نشن. جک 3.5 میلیمتری صدا استفاده اش تو گوشی های پرچمدار بسیار نکته خوب و مثبتی به حساب میاد و کیفیت صدای خوبی هم بهتون میده. اکثر گوشی های پرچمدار بین 3 تا 5 سال آپدیت های نرم افزاری و نسخه های جدید اندروید رو دریافت میکنن ولی سونی تو این زمینه سابقه درخشانی نداره و وعده 2 سال آپدیت رو داده. یه بخش جالب که استفاده شده تو رابط کاربری که بیشتر مناسب گیمرهاست، بخش Game Enhancer گوشیه که اینجا می تونید بازی ها رو شخصی سازی کنید و تجربه بهتری تو بازی کردن داشته باشید. سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه.

http://1gamer.ir