بررسی اولیه آیفون 14 ؛ وقتی اپل محتاطانه پیش می‌رود گجت نیوز

نسخه پایه آیفون 14 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت احتمالی 999 دلار، معادل 1099 پوند و 1749 دلار استرالیا، عرضه خواهد شد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نسخه‌های دیگر این گوشی با 256 گیگابایت/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی در دست نیست. اما به احتمال زیاد دیگر نسخه‌های این گوشی با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهند شد.

  • به گفته مینگ چی کو، تحلیل­گر اپل، همهمدل ­های آیفون 14دارای دوربین جلوی ارتقا یافته هستند.
  • دو مدل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس هر دو دارای یک گزینه برای انتخاب حافظه هستند و این گزینه از حافظه داخلی یک ترابایتی بهره می‌برد.
  • برای شارژ کردن گجت نیز همچنان می‌توان از درگاه Lightning یا فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe استفاده کرد.
  • معمولا اپل آخرین اطلاعات درباره گوشی جدید خود را مربوط به عمر باتری و شارژر ارائه می‌دهد.

اپل برخلاف سامسونگ که زوم اپتیکال 10 برابر و زوم فضایی 100 برابر را به گوشی‌های Samsung Galaxy S22 Ultra خود اضافه کرده است، هیچ بهینه‌سازی در زمینه زوم انجام نداده و همچنان زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می‌دهد. با این حال گزینه جدیدی به نام زوم اپتیکال 2 برابر به دوربین‌های آیفون 14 پرو اضافه شده است که از سنسور 48 مگاپیکسلی و سنسور 12 مگاپیکسلی در مرکز، برای فیلمبرداری با کیفیت 4K استفاده می‌کند. بررسی اولیه آیفون 14 پرواین اولین وبلاگ 9to5mac.ir سری آیفون است که از لبه‌ی صاف و بدون درگاه سیم کارت برخوردار است. اگرچه این مسئله با وجود سیم کارت الکترونیکی مشکل خاصی به وجود نمی‌آورد اما ممکن است برخی از کاربران، به خصوص کسانی که مرتبا سیم کارت‌های خود را تعویض می‌کنند، به آن عادت نداشته باشند. با این حال می‌توانیم برداشت‌های اولیه‌ای در این رابطه داشته باشیم که به ما کمک می‌کنند تا دلایلی برای خرید آیفون 14 پرو و پرو مکس پیدا کنیم و همچنین به دلایلی برای نخریدن آنها برسیم.

ویدئو مقایسه دوربین ایفون ۱۴ پرو مکس و ایفون ۱۳ پرو مکس

گوشی آیفون 14 را می‌توان در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز خریداری کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که آیفون 14 به دنبال خرید کسب و کار مودم اینتل توسط اپل، از یک مودم 5G ساخت اپل برخوردار باشد. این احتمالاً به اپل کنترل بیشتری بر روی عملکرد 5G و تأثیر عمر باتری می دهد. در بخش فضای ذخیره‌سازی، انتظار داریم اپل به تغییرات خود برای آیفون 13 ادامه دهد که از 128 گیگابایت شروع می‌شود و برای مدل‌های Pro تا 1 ترابایت نیز می‌رسد. با این حال شایعات اخیر مبنی برآن است که آيفون 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. یکی از مهم ترین مشخصات آيفون 14 و تغییرات آن نسبت به نسخه‌های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 256 گیگابایت اپل اکتیو | Apple iPhone 14 Pro Max 256 GB

در این مطلب گوشی‌های iPhone 14 و iPhone 14 Plus را به شما معرفی می‌کنیم. ابتدا به مقایسه دوربین ۱۴ پرو و ۱۳ پرو مکس از نظر تئوری پرداخته و آنها را در قالب یک جدول کنار هم قرار داده‌ایم. آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود را ارائه می‌کند، اما ما می‌خواهیم اپل فناوری و سخت‌افزار دوربین خود را بیش از این پیش ببرد.

معرفی مخفی ترین ترفند های ایفون که بسیار به کارتان خواهند آمد

همچنین باتوجه به قیمت 999 دلاری آيفون 13 پرو، انتظار می‌رود مدل 14 پرو نیز با همین قیمت عرضه شود. باتوجه به اینکه شایعاتی مبنی بر عدم تولید و عرضه سری مینی آيفون 14 به گوش می‌رسد، قیمت مدل 14 پرو مکس به 1099 دلار خواهد رسید. به طور کلی با توجه به مشخصات ارائه شده، آیفون ۱۳ پرو یک ارتقای خیلی مهم برای نسل قبلی محسوب نمی‌شود و بنابراین کنار گذاشتن آیفون ۱۳ پرو برای این مدل جدید چندان منطقی نیست. به نظر شما آیا آیفون‌ ۱۴ پرو‌ با استقبال گسترده از طرف کاربران روبرو می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید. آیفون 14 پرومکس با توجه به حدس ها و گمانه زنی هایی که وجود دارد یک گوشی کاملا مدرن و بسیار پیشرفته است. دوربین هایی با لنزهای عالی و صفحه نمایشی بزرگ و خوب برای گوشی های مذکور حدس زده می شود.