خرید گوشی سونی خرید بهترین گوشی سونی آداک 24 | 9to5mac Farsi

برای خرید گوشی های موبایل سونی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های سونیمراجعه نمایید. باتری گوشی سونی اکسپریا ZL C6503 دارای ظرفیت 2370mAh می‌باشد و همچنین از نوع لیتیوم یون می‌باشد و کاربر می‌تنواند به راحتی باتری گوشی را تعویض کند. آموزش آپدیت تمامی گوشی های سونی اکسپریا همیشه برای دریافت آخرین قابلیت ها،بهبود عملکرد ،رفع اشکال ها و بهینه کردن دستگاه برای استفاده ی مداوم به بروزرسانی یا آپدیت نرم افزاری نیاز داریم …. در گوشی های با سایز کوچیک، باتری بخشیه که صدمه میبینه و نسبت به گوشی های دیگه عملکرد ضعیف تری پیدا میکنه. اما سونی تو گوشی اکسپریا 5 مارک 3 چیزی کم نذاشته و از یه باتری با حجم 4500 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی استفاده کرده. بازدهی باتری مناسبه و تو کاربری معمولی در کنار کمی بازی و تماشای ویدئو بهتون حدود 6 ساعت و در استفاده عادی تقریبا یه روز دووم میاره.

  • در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.
  • گوشی سونی Xperia 5 IV رسما معرفی شد و همراه با آن ، سری گوشی های سال 2022 این کمپانی ژاپنی را اکنون باید تکمیل شده دانست.
  • در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود.

سونی نیز مانند بسیاری دیگر از سازندگان گوشی‌های اندرویدی تعهدی به بروزرسانی نرم افزاری ندارد، اما معمولاً به دو ارتقای سیستم عامل و سه سال به روز رسانی امنیتی پایبند است که با توجه به این قیمت، چندان کافی نیستند. این در حالی است که این گوشی نه تاشو است، نه از قابلیت‌های فوق بشری برخوردار است. تغییرات کلیدی گوشی اکسپریا ۱ IV نسبت به نسل قبلی شامل زوم اپتیکال واقعی روی دوربین این گوشی است که برای اولین بار، در کنار ارتقای استاندارد پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon و ظرفیت باتری، افزایش یافته است. اگرچه گوشی سونی اکسپریا ۱ IV یکی از پرچمداران اندروید است اما فقط این ویژگی نمی‌تواند توجیه‌گر قیمت بالای آن باشد. برای مشاهده قیمت گوشی‌های سونی و نیز مشخصات گوشی‌های سونی از بخش گوشی سونی در سایت آداک 24 دیدن فرمایید. اسپیکر استریو استفاده شده که بالا و پایین صفحه نمایش قرار گرفتن صدای با کیفیتی رو میدن و بلندیشون مناسبه اما خیلی خفن نیست و کمی برای یه گوشی پرچمدار ضعیفه.

واحد تعمیرات پروژکتور سونی

نمایندگی سونی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت‌افزار و نرم‌افزار محصولات سونی و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، در تلاش است تا کلیه امور تعمیر را با قیمت‌‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. کارشناسان ارشد فروش حاضر در این مرکز با انواع گوشی های برند سونی اعم از انواع سری های اکسپریا و ویژگی های فنی آنها آشنایی کامل دارند. آنها با توجه به میزان بودجه شما و نیز کاربری مورد نظرتان بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنند. سپس کمک می کنند که بهترین گوشی را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید.

Sony Ericsson Live With Walkman

سه دوربین اصلی به صورت عمودی تو یه برآمدگی مناسب گوشه سمت راست گوشی قرار گرفتن و قسمت پشتی به غیر از لوگو SONY و XPERIA خبر خاص دیگه ای نیست. با توجه به نماد اعتماد الکترونیک و معرفی ما توسط ترب در صورتی که تخلفی توسط فروشگاه صورت پذیرد قطعا امکان ادامه کار را نداریم.پس مطمین خرید کنید. به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مجله خبری محصولات اپل مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. در مورد شارژ این گوشی همراه ، سونی تضمین داده است که موبایل هوشمند Xperia 5 IV با شارژ 30 دقیقه‌ ای با شارژر های PD از نوع 30 واتی می‌ تواند تا 50 درصد شارژ شود.

سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است. از مزیت‌های گوشی اکسپریا ۱ IV برخورداری از دوربین کامل برای عکس انداختن و فیلمبرداری است، همچنین ساخت و عملکرد صفحه نمایش آن به گونه‌ای واضح، صاف و روشن عمل می‌کند. علاوه بر آن از جک هدفون و اسلات کارت microSD (به علاوه فضای ذخیره‌سازی زیاد) برخوردار است. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

http://1gamer.ir