نقد و بررسی پاور بانک مغناطیسی بی سیم 100 واتی Excitrus

حداکثر خروجی ترکیبی 103 وات است و می‌توانید 100 وات آن را از یک درگاه USB-C دریافت کنید که آن را برای هر مک‌بوک، از جمله مک‌بوک پرو 16 اینچی، مناسب می‌کند.

ظاهر دستگاه یکی از نکات فروش آن است. اکثر پاوربانک ها نسبتاً ناشناس هستند و رنگ مشکی اصلی ترین رنگ آن است. از طرف دیگر Excitrus رنگ سبز زیبایی دارد. یک پوشش پلاستیکی مشکی براق وجود دارد، اما بقیه با پارچه پوشانده شده است که هم ظاهر و هم احساس زیبایی دارد. این احساس همچنین یک چسبندگی محکم را فراهم می کند که از لیز خوردن از دستان شما جلوگیری می کند.

در بیشتر موارد، من فکر می‌کنم نقطه شیرین پاوربانکی است که به سرعت شارژ می‌شود، به راحتی در یک کیف قرار می‌گیرد، آیفون را برای یک آخر هفته شارژ نگه می‌دارد، اما در صورت لزوم این قدرت را دارد که یک مک بوک را در تمام روز کار کند. این بازار هدف Excitrus است. همچنین، شارژ آیفون بی سیم است، اما ما به آن خواهیم رسید.

Excitrus: ظاهر و احساس

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کمی عجیب است که نشانگر درصد برق در طرف مقابل باشد – برای من منطقی تر است که آن را درست در کنار دکمه پاور قرار دهم.

برای شارژ آیفون با هر مدل MagSafe، کافی است گوشی را روی پد قرار دهید و دکمه پاور را فشار دهید. ترجیح می‌دهم فقط گوشی را بگذارم تا شارژر بیدار شود، اما فشار دادن دکمه نیز بسیار آسان است.

یک طرف دکمه روشن/خاموش دارد و طرف دیگر یک صفحه سفید دارد که درصد باقیمانده را نشان می دهد. قسمت بالایی دارای یک پورت USB-A و دو درگاه USB-C است که یکی از آنها ورودی و خروجی است و دیگری فقط خروجی است.

امکانات

  • ظرفیت 20800 میلی آمپر ساعت
  • خروجی PD 100 وات
  • ورودی PD 65 وات
  • نمایشگر دیجیتال با نشانگر وضعیت شارژ
  • شارژ بی سیم 15 واتی

مثل همیشه، شارژ یا روشن کردن چندین دستگاه، قدرت در دسترس هر پورتی را کاهش می‌دهد، اما می‌تواند همزمان با تامین انرژی مک‌بوک‌های کوچک، آی‌پد پرو، آیفون‌ها و ایرپادها کنار بیاید.

من از هر نوع پاوربانکی استفاده کرده‌ام، از پاوربانک‌های کوچکی که برای استفاده از آیفون برای یک روز طولانی سفر استفاده می‌کنند، تا پاوربانک‌هایی که طراحی شده‌اند تا شما را برای یک تعطیلات آخر هفته بدون شبکه راضی نگه دارند.

با وجود تعداد زیادی پاوربانک در دسترس این روزها، برجسته شدن یک شرکت برای یک شرکت دشوار است، اما پاور بانک مغناطیسی بی‌سیم 100 واتی Excitrus از راه‌های مختلفی به این امر دست می‌یابد.

اول، روکش پارچه سبز آن را از نظر بصری متمایز می کند. اما مهم‌تر از آن، توانایی‌هایی که ارائه می‌دهد، به نظر من، برای بسیاری از افراد به نقطه‌ی شیرین خواهد رسید…

پاور بانک انتخاب کنید

همانطور که قبلاً گفتم، فکر می کنم این دستگاه برای بسیاری ایده آل است. به اندازه کافی مقرون به صرفه و قابل حمل است تا بتوانید آن را به عنوان بخشی از کیف فناوری استاندارد خود نگه دارید، در حالی که همچنان قدرت و طول عمر کافی برای رفع نیازهای روزمره را ارائه می دهد.

شارژر بی سیم با گوشی در هر دو جهت کار می کند (بالا یا پایین گوشی در انتهای درگاه های سیمی) که باعث انعطاف پذیری آن در مواقعی که می خواهید همزمان از شارژ سیمی و بی سیم استفاده کنید، مانند شارژ کردن گوشی و مک بوک شما به طور همزمان

کارایی

Excitrus کاملاً به این روش کار می کرد و به من این امکان را می داد که از iPhone 13 Pro Max و MacBook Pro M1 Max 16 اینچی خود به طور همزمان (برای کارهای روزانه) بدون استفاده از منبع تغذیه داخلی استفاده کنم. در این حالت، مک بوک من را به مدت 12 ساعت بدون تخلیه شارژ نگه می داشت و شرکت ادعا می کند که آیفون 13 پرو را به مدت 75 ساعت روشن نگه می دارد.

انتخاب پاوربانک مناسب برای نیازهای خود بستگی به این دارد که قصد دارید از آن برای چه کاری استفاده کنید. البته تعادلی بین ظرفیت از یک سو و اندازه/وزن/قیمت از سوی دیگر وجود دارد.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

پاور بانک مغناطیسی بی سیم 100 واتی Excitrus 99 دلار قیمت دارد – که قانون کلی پرداخت حدود یک دلار در هر وات است.

خود پاوربانک با 65 وات شارژ می شود و با استفاده از شارژر مک بوکم، 70 درصد شارژ در یک ساعت و شارژ کامل در کمتر از دو ساعت دریافت کردم.

MagSafe به جز نام

پاور بانک بی‌سیم مغناطیسی Excitrus 100W در آمازون یا وب‌سایت این شرکت موجود است.

با این حال، من در عمل تفاوتی بین این و شارژر MagSafe نیافتم. آیفون 13 پرو مکس من به صورت مغناطیسی به شارژر در موقعیت صحیح برای شارژ متصل می شود و اتصال به همان اندازه محکم است. وقتی شارژر را در زاویه 45 درجه نگه داشتم، گوشی من محکم در جای خود ثابت ماند فقط زمانی که با دقت آن را برگرداندم نگه داشت (نه اینکه آن را توصیه کنم!).

استفاده شده

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای استفاده در کافه ها و مواردی از این دست، چیدمان مناسبی است و من توانستم از آیفون خود روی پد استفاده کنم در حالی که ظرفیت آن 100 درصد است.

متوجه خواهید شد که نام کامل دستگاه Excitrus 100W است مغناطیسی پاوربانک بی سیم، نه Excitrus 100W MagSafe پاور بانک بی سیم. این احتمالاً به این دلیل است که شرکت هزینه های مجوز لازم برای استفاده از مارک MagSafe را پرداخت نکرده است.

سمت شارژ بی سیم با یک صلیب سفید و لوگوی Excitrus نشان داده شده است. با هر آیفون MagSafe، AirPods و هر دستگاهی که از شارژ Qi پشتیبانی می کند کار می کند.

ترجیح شخصی من برای استفاده از پاوربانک ها این است که شارژر در حین استفاده آنها را تغذیه کند، بنابراین باتری دستگاه 100٪ باقی می ماند. به این ترتیب، اگر پاوربانک تمام شود، من همچنان ظرفیت کامل موجود در دستگاه ها را دارم. بنابراین برای استفاده طولانی، ابتدا پاور بانک را تخلیه می کنم، سپس دستگاه ها را.

شارژ بی‌سیم آیفون البته راحت‌تر از استفاده از کابل است، و فکر می‌کنم اکنون به سرعت به یک ویژگی مورد انتظار برای همه به جز پاوربانک‌های پایین‌رده تبدیل خواهد شد.

Excitrus تقریباً 8 اینچ در 3 اینچ در یک اینچ است و وزن آن کمی بیش از یک پوند است. برای جیب کمی سنگین است، اما با خوشحالی در هر کیسه ای قرار می گیرد.

برخی دیگر ترجیح می دهند دستگاه ها را با باتری های خود کار کنند و سپس از پاوربانک برای شارژ یک شبه استفاده کنند. 20800 میلی آمپر ساعت برای شارژ کامل هر دو دستگاه از 10 درصد یک شبه کافی بود. برای شارژ آیفون، تقریباً 80 درصد شارژ را در یک ساعت به صورت بی سیم ارائه می دهد.

پاور بانک بی سیم Exitrus: قیمت گذاری و نتیجه گیری