وزارت دادگستری ایالات متحده در حال آماده سازی اقدام ضد تراست علیه اپل است

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته این سه نفر، وکلای DOJ در سانفرانسیسکو تحقیقات را رهبری می‌کنند و در هفته‌های اخیر با شرکت‌هایی که با Tile همکاری می‌کنند تماس گرفته‌اند تا فناوری ردیابی مکان شرکت را در دستگاه‌های خود فعال کنند. به گفته این سه نفر، در آن جلسات، مقامات دپارتمان به صراحت اعلام کردند که اپ استور اپل و سیستم عامل های تلفن همراه به طور کلی تحت نظارت هستند.

گزارش امروز در پی گزارش مشابهی است اطلاعات در ماه اکتبر، که اعلام کرد اپل “به احتمال زیاد” با یک شکایت رسمی ضد انحصار از سوی وزارت دادگستری روبرو خواهد شد. آن گزارش می‌گوید «یک انفجار در تحقیقات» صورت گرفته است. امروز سیاست گزارش این موضوع را با جزئیات بیشتر در مورد تنظیم طرح دعوی و دامنه گسترده توضیح می دهد.

با این حال، یک هشدار مهم در داستان وجود دارد. در این گزارش توضیح داده شده است که اگرچه وزارت دادگستری در حال نوشتن این شکایت علیه اپل است، اما هنوز اقدامی انجام نداده است نهایی تصمیم در مورد “اگر یا کی” او واقعاً از اپل شکایت خواهد کرد. در واقع، “همیشه امکان دارد که هیچ پرونده ای تشکیل نشود” سیاست توضیح.

یک کلید برای اینکه آیا وزارت دادگستری تصمیم به طرح شکایت ضد انحصار علیه اپل می‌گیرد یا خیر، نتیجه شکایت Epic Games است. سیاست گفت. در آن پرونده، قاضی فدرال حکم داد که اپل یک انحصار نیست، اما این شرکت به طور ناعادلانه اشخاص ثالث را در شرایط خاصی محدود کرده است.

آنچه به نظر می رسد در اینجا اتفاق می افتد این است که بخش ضد انحصار وزارت دادگستری در حال تهیه پیش نویس شکایت با هدف تسلیم آن تا پایان سال است، اما تصمیم نهایی نیاز به حمایت سایر احزاب در داخل وزارت دادگستری دارد.

بر اساس این گزارش، وزارت دادگستری در حال بررسی جنبه های خاصی از کسب و کار اپل است، از جمله اینکه “آیا و چگونه کنترل اپل بر دستگاه های فیزیکی خود به رقبای فراتر از توسعه دهندگان اپلیکیشن آسیب می رساند.” این به طور خاص بر اساس شکایات عمومی از شرکت‌هایی مانند Tile و Spotify است که استدلال می‌کردند که کنترل اپل بر این پلتفرم به آن مزیت ناعادلانه‌ای با Apple Music و AirTag نسبت به اشخاص ثالث می‌دهد.

هم اپل و هم اپیک گیمز به این تصمیم اعتراض کرده‌اند و جلسه استماع آن برای ۲۱ اکتبر برنامه‌ریزی شده است. بعید است که این تجدیدنظر پایان نبرد باشد زیرا انتظار می‌رود که این پرونده در سطوح مختلف سیستم قضایی در ایالات متحده به کار خود ادامه دهد. .

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک دعوای بزرگ ضد انحصار ممکن است به زودی به اپل در ایالات متحده کشیده شود. گزارشی جدید از سیاست امروز می‌گوید که بخش ضدانحصار وزارت دادگستری در «مراحل اولیه» تهیه پیش‌نویس شکایت ضدانحصار علیه اپل است و امیدوار است که «تا پایان سال شکایت خود را تنظیم کند».

آیا اپل در شرف شکایت بزرگ ضد تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا است؟

با نوشتن این شکایت، دادستان های وزارت دادگستری اساساً تمام اطلاعات مورد نیاز برای شکایت رسمی از اپل را به دلیل رفتارهای ضدرقابتی جمع آوری می کنند. در حالی که دامنه اولیه تحقیقات وزارت دادگستری بر روی فروشگاه App متمرکز بود، اکنون گفته می شود که بسیار گسترده تر است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: