نقد و بررسی: پایه تاشو مغناطیسی آیپد هوا/پرو لولولوک

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

لولاها سفت هستند، به این معنی که برای خم شدن آنها باید فشار دهید. در عین حال، به این معنی است که هنگامی که آیپد خود را آنطور که می خواهید داشته باشید، همان طور خواهد ماند.

پایه آی‌پد مغناطیسی تاشو Lululook: قیمت‌ها و نتیجه‌گیری

من در حال حاضر صاحب یک آیپد ایر 4 هستم. با طراحی مجدد آن، این تبلت دارای همان آهنرباهایی در پشت است که آیپد پرو دارد. Lululook آن را روی پایه مغناطیسی تاشو برای این تبلت ارسال کرد – که با iPad Pro 11 اینچی نیز کار می کند – اما این برند نسخه ای را برای مدل 12.9 اینچی نیز ارائه می دهد.

برای من که قبلاً دوست داشتم از پایه شهری استفاده کنم، اگر با iPad هستم، گزینه Foldable Magnetic زندگی من را در سفر یا در حال حرکت آسان تر می کند.

اتصال مغناطیسی بسیار قوی است. هنگامی که iPad به درستی وصل شد، هیچ راهی وجود ندارد که به جایی برسد. وقتی برای اولین بار نصب Urban را آزمایش کردم، فکر کردم که به کمی منحنی یادگیری نیاز دارد، اما با این نسخه، تنظیم iPad و اطمینان از اتصال محکم آن بسیار آسان است.

براکت تاشو

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این بدان معناست که من می توانم به یک کافی شاپ، خانه والدینم یا به معنای واقعی کلمه هر جای دیگری بروم و به راحتی می توانم iPad را در موقعیت خوبی برای آشپزی، تماشای برنامه های Apple TV+ مورد علاقه خود و موارد دیگر قرار دهم.

پایه تاشو مغناطیسی آی‌پد هوا/پرو لولولوک در آمازون برای مدل‌های آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی در رنگ‌های نقره‌ای یا خاکستری فضایی موجود است.

Lululook اخیراً یک پایه مغناطیسی تاشو برای مدل‌های iPad Air 4 (یا جدیدتر) و iPad Pro 11 اینچی عرضه کرده است. این پایه تجربه ارائه شده با نسخه Urban را افزایش می دهد 9to5Mac نیز تست شده است. پس از چند روز استفاده روزانه، در اینجا برداشت های من از این لوازم جانبی iPad است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که قبلا ذکر شد، آنچه این لوازم جانبی را متمایز می کند، امکان تا شدن آن است. اخیراً در سفری به این فکر کردم که پایه شهری را با خود ببرم، اما به دلیل چیدمان آن در چمدان من جا نمی‌شود.

درست مانند کوه شهری، پایه مغناطیسی تاشو دارای روکش عالی است. این اساساً یک مستطیل خاکستری خالی است که بالای پایه فلزی به سبک iMac قرار دارد. نشان او در جلو هست و بس.

پایه مغناطیسی تاشو 85.99 دلار قیمت دارد که 2 دلار بیشتر از مدل Urban است. این تقریباً همان چیزی است که مارک های دیگر ارائه می دهند. در حالی که گزینه‌هایی وجود دارند که از آهنربا استفاده نمی‌کنند، به این معنی که می‌توانند از آی‌پدهای قدیمی‌تر پشتیبانی کنند، راحتی ذخیره‌سازی ایمن iPad شماست که ارزش این لوازم جانبی را دارد. جریمه.

اگرچه این مدل سنگین‌تر است، اما حداقل فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، زیرا پد آن را می‌توان به جایی که iPad را قرار می‌دهید نزدیک‌تر کرد.

آنچه که پایه مغناطیسی تاشو را از پایه شهری متمایز می کند، همان طور که ممکن است حدس بزنید، قابلیت تا شدن آن است، که آن را برای کسانی که زیاد سفر می کنند و می خواهند آی پد خود را روی یک پایه خوب برای تماشای سرویس های پخش جریانی، بازی کردن بازی ها قرار دهند عالی می کند. ، آشپزی یا خواندن اخبار.

نگاه کنید و احساس کنید

پشتیبانی بسیار قابل تنظیم است. می توانید برای تنظیم زاویه آن را به عقب و جلو کج کنید و می توانید آن را بچرخانید تا بین جهت افقی و عمودی جابجا شود. از آنجایی که تاشو است، می توانید پایه را طوری تنظیم کنید که دراز بکشد، اما باید یک نکته را در نظر داشته باشید: باید بررسی کنید که آیا پایه می تواند iPad را وزن کند یا خیر. اگر بیش از حد کشیده شود، آی‌پد ممکن است بیفتد، اگرچه به راحتی می‌توانید تشخیص دهید.