هفته نامه هوم کیت: چرا سال 2023 زمانی است که اپل محصولات خانه هوشمند خود را عرضه کند

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی HomeKit Weekly مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


ایجاد این خطوط تولید یک فروش عالی در فروشگاه اپل، آنلاین و در خرده فروشان خواهد بود. اپل بند های اپل واچ خود را می فروشد، پس چرا لوازم جانبی خانه هوشمند خود را نمی فروشد؟ امیدواریم این چیزی در رادار اپل باشد و بتوانیم آن را در سال جدید ببینیم.

گوگل، اپل و آمازون سه شرکت بزرگ فناوری در جهان هستند و هر دو در بازار خانه های هوشمند حضور پررنگی دارند. با این حال، رویکردهای آنها به این بازار در برخی موارد متفاوت است. پس از گذراندن سال‌های تمام در کمپ HomeKit، چند هفته گذشته را با محصولات اختصاصی گوگل گذراندم و فکر می‌کنم ارزش این سوال را دارد که چرا اپل محصولات خانه هوشمند خود را نمی‌سازد؟

اگر کسی از من بپرسد که بهترین محصولات برای خانه هوشمند گوگل چیست، می گویم محصولات ساخته شده توسط گوگل. اگر کسی بپرسد که بهترین محصولات برای یک خانه هوشمند ساخته شده در آمازون چیست، می‌توانم بگویم محصولاتی مانند Ring، Eero و سایر محصولات متعلق به آمازون. اگر کسی بپرسد که بهترین محصولات برای خانه HomeKit کدامند، لیست بلندبالایی از فروشندگان و محصولات برتر وجود دارد. این واقعیت از برخی جهات خوب است، زیرا اپل فروشندگان شگفت انگیزی را جذب کرده است و فناوری هایی مانند Matter موانع را از بین می برند تا محصولات بیشتری در مکان های بیشتری کار کنند. برای مشتریان آسان است که بدانند من محصولات Google را دوست دارم. بنابراین من قصد دارم از ترموستات گوگل یا دوربین گوگل استفاده کنم. اگر از دوربین‌های Wi-Fi و Nest Google Nest استفاده می‌کنید، می‌دانید که در صورت بروز هر مشکلی در آینده دریافت راهنمایی آسان‌تر خواهد بود.

با اپل، باید تحقیقات خود را در مورد سیستم‌های Wi-Fi انجام دهید. سپس باید بفهمید که کدام دوربین با HomeKit بهتر کار می‌کند، و سپس اگر ترموستات می‌خواهید، باید در مورد آن تحقیق کنید. این نسخه خانه هوشمند ساخت رایانه شخصی شماست.

اپل چه کاری باید انجام دهد؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از سوی دیگر اپل رویکرد متفاوتی به بازار خانه های هوشمند دارد. تنها «محصولات خانگی هوشمند» اپل HomePod mini و Apple TV هستند. خبری از زنگ در اپل، دوربین اپل و صفحه اصلی اپل نیست. استفاده از برخی از محصولات اختصاصی Google در چند هفته گذشته به من اهمیت تنظیم چشم انداز و ارائه گزینه های محصول ممتاز را به کاربران نشان داده است.

ادغام ها خوب هستند، محصولات بهتر هستند

من فکر می کنم اپل باید چند محصول را عرضه کند:

  • دوربین داخلی با برند اپل که برای HomeKit Secure Video طراحی شده است
  • دوربین فضای باز با برند اپل که برای HomeKit Secure Video طراحی شده است
  • آداپتور پلاگین برند اپل
  • ترموستات برند اپل
  • Level را بخرید و قفل آن را به عنوان قفل HomeKit تغییر دهید
  • هوم پاد با نمایشگر
  • سیستم روتر مش با مینی هوم پاد به عنوان اتصالات ماهواره ای

استراتژی سخت افزار خانه هوشمند گوگل حول خط تولید Google Nest آن می چرخد. اینها شامل بلندگوهای هوشمند Google Home، Google Home Mini و Google Home Max، و همچنین طیف وسیعی از دستگاه‌های خانه هوشمند Google Nest، مانند Nest Thermostat، Nest Cam و Nest Doorbell (با سیم و باتری) می‌شوند.