همه زندگی ها مهم است – سیری و گوگل اکنون به این پاسخ پاسخ می دهند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به عنوان خواهر ما 9to5Google گزارش شده است، در اینجا نحوه پاسخ دستیار Google به این سوال آمده است: “آیا همه زندگی ها مهم هستند؟” :

در حالی که سیری پاسخ می دهد (از طریق Business Insider):

پاسخ سیری درست است، اما گوگل توضیح بسیار بهتری در مورد اینکه چرا «همه زندگی‌ها مهم هستند» ناشنوا است، ارائه می‌کند. سیری، با این حال، همچنان مردم را به blacklivesmatter.com هدایت می کند.

خانه صلح همین ایده را به صورت ویدئویی ارائه کرده است:

همه زندگی ها مهم است - خانه کارتون

—آرتور چو (@arthur_affect) 27 نوامبر 2014

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


WTF انگیزه پشت این تغییر است #زندگی سیاهپوستان مهم است برای #همه زندگی مهم است. آیا تشییع جنازه غریبه ها را با فریاد له می کنید

یکی از راه هایی که برخی از مردم نگرانی های بیان شده با عبارت Black Lives Matter را رد می کنند، پاسخ دادن به «همه زندگی ها مهم است» است. هم سیری و هم دستیار گوگل در حال حاضر متوجه می شوند که این پاسخ از اصل مطلب خارج شده است، اگرچه گوگل کار بسیار بهتری از آن انجام می دهد.

«همه زندگی‌ها مهم است» اغلب در پاسخ به عبارت «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» استفاده می‌شود، اما همان نگرانی‌ها را نشان نمی‌دهد.

اگر بیمار پس از تصادف به اورژانس سریعاً به پای مثله شده‌اش اشاره می‌کرد و می‌گفت: «الان مهم همین است» و دکتر خراش‌ها و کبودی‌هایی را در نواحی دیگر می‌دید و پاسخ می‌داد: «اما همه شما مهم هستید»، تعجب نمی‌کرد. چرا او برای کمک به چیزی که بیشتر در معرض خطر است، اضطرار نشان نمی دهد؟

خیلی خوب است که دستیارهای هوشمند به انتقال این پیام کمک می کنند، اگرچه شخصاً مایلم که پاسخ سیری را بهبود ببخشم.

گفتن “زندگی سیاهان مهم است” به این معنی نیست که همه زندگی ها مهم نیستند. این بدان معنی است که زندگی سیاه پوستان به گونه ای در خطر است که دیگران در خطر نیستند.



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

ریچل الیزابت گارگل:

«همه جان‌ها مهم هستند» پاسخی است که اغلب توسط نژادپرستان آشکار ارائه می‌شود، اما برخی نیز از آن استفاده می‌کنند که به سادگی نمی‌دانند مسائلی وجود دارد که سیاه‌پوستان را بیشتر از دیگران تحت تأثیر قرار می‌دهد. تلاش‌های زیادی برای دستیابی به دومی از طریق توییت‌ها، مقاله‌ها، پست‌های Reddit، ویدئوها و کارتون‌ها صورت گرفته است. تعدادی از آنها را می توان در زیر مشاهده کرد.