واکنش اتحادیه مایکروسافت در تضاد کامل با اپل؛ ارائه “پشتیبانی کامل”

ما ابتدا متوجه شدیم که کارکنان خرده‌فروشی قصد داشتند در ماه فوریه به اتحادیه بپیوندند، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی در دو فروشگاه اسنادی را برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار، با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، آماده کردند.

خرید اکتیویژن بلیزارد می‌توانست به نبرد اتحادیه در مایکروسافت منجر شود و برخی از کارمندان اخیراً به اتحادیه رای دادند. با این حال، یک مدیر ارشد گفت که این شرکت “کاملاً” از اتحادیه حمایت می کند.

Engadget گزارش می دهد که به نظر می رسد مایکروسافت لحن بسیار متفاوتی دارد.

ما شاهد شروع رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار Grand Central Terminal اپل در نیویورک، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان بودیم. به دنبال آن حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد.

زمانی که توافق انجام شد، ما کاملاً حمایت خواهیم کرد [an] اسپنسر گفت: سازمان کارمندی که مستقر است. “ما معتقدیم که این حق یک کارمند است و چیزی است که می تواند بخشی از رابطه بین یک شرکت و افرادی باشد که در شرکت کار می کنند.”

ما استدلال کرده‌ایم که یک رویکرد مشارکتی‌تر احتمالاً بیشترین سود را هم برای اپل و هم برای کارمندانش فراهم می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

طبق گزارش ضبط شده از جلسه امروز شرکت که توسط Kotaku مشاهده شد، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، گفته است که پس از تکمیل خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت، یک اتحادیه در Raven Software را شناسایی خواهد کرد. در اوایل این هفته، آزمایش‌کنندگان QA در Raven به اتحادیه‌سازی رای دادند و اولین کارگران سازمان‌یافته در یک استودیوی بازی AAA در آمریکای شمالی بودند که این کار را انجام دادند.

اکنون به نظر می رسد که شرکت کوپرتینویی رویکرد هویج و چماق را در پیش گرفته است و به کارکنان خرده فروشی ویدیویی 6:20 نشان می دهد که در آن، دیدر اوبراین، مدیر خرده فروشی، “نگرانی” خود را در مورد اتحادیه سازی در میان می گذارد – در حالی که افزایش حقوق را اعلام می کند.

شناسایی اتحادیه مایکروسافت

اپل آنقدر سخت با اتحادیه‌سازی مبارزه می‌کند که شکایت‌های رسمی مبنی بر نقض قوانین فدرال توسط این شرکت ثبت شده است.

عکس: تاداس سر/پاشیدن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شواهد فزاینده ای مبنی بر نارضایتی کارکنان اپل استور در مورد تعدادی از مسائل، از جمله دستمزدهای راکد در مواجهه با افزایش سریع تورم، وجود دارد. این موضوع باعث شده است که فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل اقداماتی را برای تشکیل یا پیوستن به اتحادیه انجام دهند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نگرش آشکار مایکروسافت نسبت به اتحادیه ها به شدت با اپل در تضاد است.

پاسخ اتحادیه اپل