ویجت Home برای HomeKit با پشتیبانی از دوربین، بیشتر به روز شد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ویجت خانه برای HomeKit است به صورت رایگان در اپ استور موجود است، اگرچه برخی از ویژگی ها نیاز به اشتراک ماهانه دارند که فقط 49 سنت هزینه دارد. اگر ترجیح می دهید، مجوز مادام العمر با قیمت 8.99 دلار نیز وجود دارد.

اما این تنها بخشی از چیزی است که ویجت جدید Home برای HomeKit ارائه می کند، زیرا همچنین شامل پشتیبانی از سطح باتری حسگر و همچنین ترموستات و تهویه مطبوع است.

خواندن آخرین ها را فراموش نکنید 9to5Mac مقالاتی در مورد Apple HomeKit.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

یکی از اصلی ترین موارد اضافه شده این به روز رسانی، پشتیبانی از دوربین های HomeKit است. کاربران اکنون می توانند به سادگی با ضربه زدن روی ویجت در برنامه، یک فید زنده یا پیش نمایش فوری از تمام دوربین های خود دریافت کنند. در حالی که به‌روزرسانی قبلی از دیمرها پشتیبانی می‌کرد، نسخه جدید از رنگ‌های روشن نیز پشتیبانی می‌کند – بنابراین می‌توانید رنگ‌های لامپ خود را مستقیماً از صفحه اصلی آیفون خود تغییر دهید.

و برای شخصی‌تر کردن برنامه، هر پانل را می‌توان با شیب‌ها، رنگ‌های ثابت یا حتی پس‌زمینه سفارشی‌سازی کرد. کاربران همچنین می توانند از ایموجی ها به عنوان نماد استفاده کنند و فونت ویجت ها را سفارشی کنند. به گفته توسعه دهندگان، موتور برنامه برای کاهش زمان مورد نیاز برای انجام اقدامات بهینه شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که قبلاً دیدیم 9to5Mac، Home Widget for HomeKit یک برنامه قدرتمند iOS است که تجربه شما را با لوازم جانبی مجهز به HomeKit افزایش می دهد — و اکنون حتی بهتر شده است. آخرین نسخه این برنامه که در روز چهارشنبه منتشر شد، پشتیبانی از دوربین‌ها، سطح باتری حسگر، ترموستات و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

برای کسانی که با این برنامه آشنایی ندارند، Home Widget برای HomeKit دسترسی سریع به اتوماسیون خانگی را مستقیماً از صفحه اصلی شما فراهم می کند. اکنون، با نسخه 1.2.0، این برنامه با لوازم جانبی HomeKit بیشتری ادغام می شود.