پس از بیش از 17 ماه، همه 511 فروشگاه اپل امروز باز هستند

چگونه به امروز رسیدیم؟ داستان در واقع قبل از اینکه بیماری همه گیر به تیتر اخبار برسد آغاز می شود. در 5 ژانویه 2020، اپل سیدنی در استرالیا به طور موقت برای بازسازی بسته است. کار در سیدنی با بسته شدن اولین فروشگاه اپل در چین به دلیل COVID-19 در تاریخ همپوشانی داشت. 28 ژانویه 2020. تمام فروشگاه های اپل در خارج از چین بزرگ از تاریخ بسته شده اند 14 مارس 2020.

گرافیک برنامه بازگشایی فروشگاه های اپل در سراسر جهان را نشان می دهد.
برای بزرگ شدن تصویر فشار دهید. تشکر ویژه از میکروفون سان برای نمایش گرافیکی من داده های بازگشایی فروشگاه اپل.

511 فروشگاه اپل فعال در سراسر جهان امروز تا حدودی در حال فعالیت هستند، بسیاری از آنها خرید و مرور از طریق فروشگاه را ارائه می دهند و برخی دیگر فقط برای تحویل سفارش آنلاین باز هستند، طبق ممیزی از هر مکان. صبح. با ارجاع متقابل به داده‌های گسترده ساعات کاری فروشگاه که از ابتدای سال 2020 به صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود، می‌توانم تأیید کنم که 15 ژوئن اولین روزی است که هر فروشگاه فعلی حداقل از 4 ژانویه 2020 به طور جمعی فعال شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این همچنین پایان به روز رسانی روزانه را نشان می دهد ردیاب بازگشایی COVID-19اما شما می توانید دنبال کنید در توییتر برای اخبار جاری از فروشگاه اپل.

15 ژوئن 2021 اولین روزی است که هر فروشگاه اپل در سراسر جهان به مدت بیش از 75 هفته به طور همزمان باز بوده است. اقدامات احتیاطی و ایمنی، خاموشی‌های منطقه‌ای و جهش‌های مکرر در COVID-19، عملیات خرده‌فروشی اپل را از زمان شروع همه‌گیری آزمایش کرده است.

تجربه اپل استور که قبل از بازگشت همه گیر به خاطر می آورید، به سرعت باز می گردد. در ایالات متحده، خریدهای اکسپرس فروشگاهی کاملا ناپدید شده است و معاینات بهداشتی هستند دیگر مورد نیاز نیستند. در بیشتر موارد، این بدان معناست که می‌توانید بدون قرار خرید وارد شوید و آزادانه مرور کنید. از امروز، در برخی فروشگاه ها، دیگر نیازی به ماسک صورت برای مشتریان واکسینه شده نیست.

بقیه سال 2020 گردبادی بود بسته شدن فروشگاه، بازگشایی، مدل های خدمات جدید، و چرخه به چرخه بسته شدن و بازگشایی – تا چهار بار برای یک فروشگاه. هر اپل استور حداقل یک بار در آن بازگشایی شده بود 25 اکتبر 2020، اما در هیچ زمانی کل ناوگان عملیاتی نشد. هر مکان در ایالات متحده به طور همزمان باز بود 1 مارس 2021.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی ممکن است اپل همیشه بسته به شرایط بهداشتی محلی، برخی از فروشگاه‌های خود را در آینده بسته یا تغییر دهد، اما امروز گام مهم دیگری برای بازگشت به یک تجربه خرید کامل است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Apple Jewel Airport Changi در 13 می 2021 به دلیل شیوع کووید-19 در فرودگاه موقتاً بسته شد و دیروز بازگشایی شد. در نهایت قرار بود هر اپل استور در 14 ژوئن باز شود، اما در آخرین لحظه تعطیل شد Apple Lenox Square و خرید اپل ریو جدول زمانی را به امروز بازگرداند. 24 ژوئن تئاتر برج اپل رسما به ناوگان ملحق می شود و به فروشگاه 512 تبدیل می شود.