پشتیبانی سیلیکون اپل برای پلتفرم توسعه برنامه مشترک Docker می رسد

داکر اخبار تفصیلی در الف بیانیه مطبوعاتی امروز:

Docker، Inc امروز در دسترس بودن عمومی Docker Desktop مورد انتظار خود برای مک را اعلام کرد. [Apple Silicon]به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از مزایای جدیدترین مک های مبتنی بر M1 استفاده کنند و دسترسی پلت فرم توسعه برنامه مشترک Docker خود را به یک معماری جدید گسترش دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

داکر همه چیز را ارائه می دهد بسته های رایگاناشتراک برای تیم های حرفه ای و کوچکبه گزینه های برای شرکت های بزرگ.

Docker وظایف پیکربندی تکراری و پیش پا افتاده را حذف می کند و در طول چرخه عمر توسعه برای توسعه سریع، آسان و قابل حمل برنامه – دسکتاپ و ابر استفاده می شود. پلت فرم جامع End-to-End Docker شامل رابط های کاربری، CLI، API و امنیت است که برای کار با هم در طول چرخه حیات تحویل برنامه طراحی شده اند.

پس از اجرای پیش نمایش نرم افزار جدید، داکر امروز رسما پلتفرم توسعه برنامه مشترک خود را برای M1 Mac ها راه اندازی کرد. این نسخه به معنای عملکرد سریع‌تر و بی‌صداتر Docker Desktop در macOS است.

در اینجا نحوه توصیف Docker از مزایای پلت فرم توسعه برنامه خود آمده است:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی می توانید Docker Desktop جدید برای مک را با پشتیبانی Apple Silicon از سایت دانلود کنید وب سایت شرکت اینجا.

این شرکت می‌گوید حدود 45000 نسخه از نرم‌افزار بتا با پشتیبانی M1 توسط توسعه‌دهندگان آزمایش شده است و بازخورد شنیده‌شده مبنی بر اینکه «سریع‌تر و بی‌صداتر است و به همین سادگی تنظیم و اجرا می‌شود و در چند دقیقه می‌توانند به سرعت کدنویسی، آزمایش و همکاری کنند و در عین حال از سازگاری اطمینان حاصل کنند. بین محیط های توسعه و تولید