پنل های OLED آیپد 2 تا 3 برابر بیشتر از رقبا برای اپل هزینه خواهند داشت

در حالی که سایر شرکت ها برای یک پنل OLED در حدود 10 اینچ 100 تا 150 دلار می پردازند، اپل باید 270 تا 350 دلار به دلیل نیاز به مشخصات بالاتری بپردازد.

زمینه

انتظار می‌رود قیمت دیودهای ساطع نور ارگانیک (OLED) برای آی‌پدهای عرضه‌شده توسط سازندگان پنل‌های داخلی به اپل ۲ تا ۳ برابر بیشتر از OLED‌های هم‌اندازه قبلی باشد. تحلیلی وجود دارد که قیمت به ناچار گران خواهد بود زیرا از روش دو پشت سر هم با دو لایه انتشار OLED و فناوری‌های سطح بالا مانند LTPO TFT استفاده می‌شود.

مرحله بعدی صفحه نمایش IPS LCD با نور پس زمینه miniLED بود. اپل برای مدل‌های آی‌پد پرو از آن استفاده کرد و اکنون از آن در مک‌بوک پرو جدید استفاده می‌کند.

عکس: Daniel Romero/Unsplash

مقیاس بندی فیلم پلی آمید انعطاف پذیر مورد استفاده در آیفون ها به صفحه نمایش های بزرگتر iPad و MacBook مشکل است، زیرا این انعطاف پذیری می تواند تاب ایجاد کند که می تواند در صفحه نمایش های بزرگتر دیده شود. به همین دلیل، انتظار می رود اپل به جای آن از یک صفحه نمایش فیلم هیبریدی شیشه ای-پلی آمید استفاده کند – که انعطاف پذیری لازم برای قاب های نازک را با استحکام لازم برای جلوگیری از تاب برداشتن ترکیب می کند.

همانطور که گزارش اشاره می کند، دلیل این امر این است که اپل به مشخصات بسیار پیشرفته تری نسبت به پنل های OLED موجود در این اندازه نیاز دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل مجوز شروع کار روی این پروژه را در ژانویه داد.

اپل 2 تا 3 برابر بیشتر از رقبای خود پرداخت خواهد کرد

ظاهرا اپل همچنین از سامسونگ خواسته است تا از فرمی به نام “OLED پشت سر هم پشته” استفاده کند که به جای یک لایه از دو لایه پیکسل استفاده می کند. دوبرابر کردن پیکسل ها به این روش منجر به روشن تر شدن صفحه نمایش و در عین حال افزایش طول عمر آنها می شود. مورد دوم عامل مهمی برای آی‌پدها و مک‌بوک‌ها است که مردم معمولاً بیشتر از آیفون‌ها آن‌ها را نگه می‌دارند.

به طور خاص، اپل می‌خواهد از یک ترکیب شیشه/فیلم برای جلوگیری از تاب برداشتن استفاده کند، به جای فیلم انعطاف‌پذیر ارزان‌تر مورد استفاده اکثر محصولات. و این شرکت قصد دارد تعداد پیکسل ها را دو برابر کند، روشنایی را افزایش دهد و عمر را افزایش دهد.

بر اساس پوشش این مقاله در 27th، مشخص شد که اپل، LG Display و Samsung Display در حال بحث در مورد قیمت پنل های OLED iPad هستند که قرار است سال آینده عرضه شوند، با مدل های 11 اینچی با قیمت 270 دلار و 13 اینچ. مدل های 350 دلاری قیمت عرضه پنل های OLED برای اولین محصولات کامپیوتری 10 اینچی موجود حدود 100 تا 150 دلار است.

پنل های OLED آیپد بسیار پیشرفته تر خواهند بود

OLED به تدریج از صفحه نمایش های کوچکتر به صفحه نمایش های بزرگتر می رود. اپل ابتدا OLED را در اپل واچ پیش از معرفی آن به آیفون، با آیفون X آغاز کرد. این شرکت هنوز از آن در iPad یا MacBook استفاده نکرده است، اما انتظار می‌رود که این فرآیند را از سال آینده آغاز کند.

طبق گزارش زنجیره تامین جدید، پنل‌های OLED آی‌پد دو تا سه برابر بیشتر از هزینه‌ای که شرکت‌های رقیب برای نمایشگرهای OLED با اندازه مشابه می‌پردازند، برای اپل هزینه خواهند داشت.

منتخب گزارش می دهد که اپل باید دو تا سه برابر بیشتر از رقبای خود برای پانل هایی با اندازه معادل بپردازد.

قبلاً در مورد نقشه راه صفحه نمایش اپل صحبت کرده ایم. این کار با صفحه نمایش IPS LCD با نور پس زمینه معمولی شروع شد که هنوز در مک های قدیمی و آیفون های ارزان تر استفاده می شود.