پورشه CarPlay را به خودروهای کلاسیک تری گسترش می دهد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


تقاضای زیادی برای شبکه‌سازی معاصر آثار کلاسیک ما وجود دارد. اولریکه لوتز، مدیر پورشه کلاسیک توضیح می‌دهد که اندکی پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز سیستم‌های اطلاعات سرگرمی برای مقاوم‌سازی، سؤالات مربوطه را از صاحبان نسل اول 911 997 دریافت کردیم. به همین دلیل است که ما اکنون به طور قابل توجهی در حال گسترش طیف وسیعی از دستگاه های مدیریت ارتباط کلاسیک پورشه به منظور مقاوم سازی هستیم.

از نظر طراحی، یونیت سر پورشه CarPlay به معنای “ادغام یکپارچه با محیط اطراف خود” است، با آرم پورشه که “فورا دستگاه های توسعه یافته توسط پورشه را شناسایی می کند”. این طراحی بر اساس اجزایی است که قبلاً در خودرو نصب شده است، مانند صفحه کنترل آب و هوا یا دکمه های فشاری.

این امتداد کاری است که پورشه برای چند سال انجام داده است. این شرکت اساساً مجموعه‌ای از واحدهای مرکزی تأیید شده توسط کارخانه را با پشتیبانی از «مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه (PCCM) و مدیریت ارتباط کلاسیک پورشه (PCCM Plus)» ارائه می‌کند.

خط جدید هد یونیت ها فقط در دسته PCCM Plus موجود است که برای کاربرانی که خواهان صفحه نمایش بزرگتر هستند خوب است. واحدهای اصلی PCCM دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی هستند، در حالی که واحدهای اصلی PCCM Plus صفحه نمایش 7 اینچی را ارائه می دهند. همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی پورشه توضیح داده شد، این رادیوهای ماشین دارای اندازه DIN دو برابر هستند و برای خودروهای زیر تایید شده اند:

  • نسل ششم 911 نسل 997 برای مدل های 2005 تا 2008
  • باکستر و کیمن نسل 987 برای مدل های 2005 تا 2008
  • نسل اول کاین برای سال های مدل 2003 تا 2008
این هد یونیت ها از CarPlay، Android Auto، اتصال USB، SiriusXM و بلوتوث پشتیبانی می کنند. در 911، Boxster و Cayman، یونیت سر می تواند تنظیمات شخصی را برای مواردی مانند چراغ ها، برف پاک کن ها، تهویه مطبوع و سیستم قفل ذخیره کند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هدیونیت‌های جدید PCCM Plus با CarPlay هم‌اکنون از نمایندگی‌های پورشه با قیمت‌های حدود 1500 دلار قابل سفارش هستند.

پورشه حامی جدی پلتفرم CarPlay اپل است، به خصوص زمانی که صحبت از کمک به مالکان برای بازسازی CarPlay در خودروهای کلاسیک پورشه می شود. به عنوان بخشی از این تلاش ها، پورشه پشتیبانی از سیستم های سرگرمی بلوتوث و CarPlay ارتقا یافته را به خودروهای اوایل دهه 2000 گسترش داده است.