چاپ الگوی بوم آزمایش شده: کیفیت عالی، قیمت خوب، 25٪ تخفیف

برای آزمایشم، 20 در 16 اینچ را انتخاب کردم و یک عکس حالت پرتره از چارلی، گربه ای که متأسفانه دیگر در بین ما نیست، انتخاب کردم.

قیمت گذاری

از آن زمان، این شرکت گهگاه به محصولات چاپی موجود افزوده است و آخرین پیشنهاد آن چاپ روی بوم است. در اینجا آنچه شرکت در مورد آنها می گوید:

چاپ ها دور لبه های بوم بسته می شوند، که می تواند 3/4 اینچ یا 1.5 اینچ عمق داشته باشد. اگر محتوای قابل توجهی در لبه عکس خود دارید، می توانید در عوض از اندازه کامل بوم استفاده کنید و رنگ ثابت را برای لبه ها انتخاب کنید. در مورد خودم، عکس را پیچیدم.

ایجاد بوم نقاشی شما

با این کار پنجره جدیدی باز می شود که به شما امکان می دهد اندازه بوم خود را انتخاب کنید. از آنجایی که من در بریتانیا هستم گزینه های من به سانتی متر و پوند نشان داده می شوند، در حالی که در ایالات متحده البته اینچ و دلار را خواهید دید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

به همراه یک چوب لباسی با کیفیت مناسب ارائه می شود، یا می توانید آن را در داخل قاب چوبی آویزان کنید.

من در طول سال‌ها نقاشی‌های دیواری عکس زیادی داشته‌ام و همه چیز را از چاپگرهای هنری بسیار پیشرفته گرفته تا چاپگرهای مصرفی امتحان کرده‌ام. چیزی که من از این موضوع یاد گرفتم این است که ارزان ترین محصولات رایج بسیار ضعیف هستند و محصولات رده بالا به طور قابل توجهی بهتر از محصولات متوسط ​​نیستند.

RR Donnelley اعتبارهای چشمگیری دارد. این بزرگترین چاپگر تجاری جهان است و شرکت اپل از سال 2005 برای محصولات چاپ مارک خود به آن اعتماد کرده است. در این مدت، RRD بیش از 75 میلیون محصول عکس را برای اپل چاپ کرده است. همچنین در صورت عدم رضایت کامل از نتیجه، ضمانت 100٪ رضایت، بازگشت وجه یا چاپ مجدد را ارائه می دهد.

زمانی که آلبوم عکس های شرکت را تست کردم، پس زمینه را توضیح دادیم.

حدس می‌زنم نسخه tl;dr نقد من این باشد: این بوم روی دیوار من آویزان است و همانجا می‌ماند.

25٪ تخفیف برای خوانندگان 9to5Mac

موتیف پایین ترین قیمت موجود نیست، اما واقعاً نزدیک است. آنها قیمت بوم از 30 دلار برای لبه نازک 8×10 تا 150 دلار برای لبه گالری 24×36 متغیر است.

کیفیت

Motif Canvas Prints جدیدترین محصول شرکتی است که محصولات چاپی با برند اپل را از سال 2005 تا 2018 ارائه کرده است.

من در اینجا به همان اندازه تحت تأثیر قرار گرفتم. کیفیت چاپ واقعا خوب است و بافت بوم فوق العاده است. یک مشکل رایج در مورد چاپ بوم ارزان این است که کشش مناسب نیست، به این معنی که چاپ کمی چروک یا انعطاف پذیر است، اما این یکی عالی است.

اگرچه اکنون باید یک افزونه شخص ثالث را نصب کنید، تجربه ای که به دست می آورید تقریباً شبیه به پلاگین قبلی است. هنوز هم می‌توانید تمام محصولات چاپی خود را مستقیماً از طریق برنامه Photos Apple در Mac ایجاد کنید، و همچنان از هوشمندی تعبیه‌شده در آن برنامه برای تجزیه و تحلیل تصویر استفاده می‌کند تا به ایجاد نتیجه نهایی کمک کند.

چاپ روی بوم طرح دار

انتظارات من در این نقطه قیمت خیلی زیاد نخواهد بود، اما برای این واقعیت که من واقعا تحت تأثیر کتاب عکس های این شرکت قرار گرفته بودم.

چاپ عکس موتیف بوم چاپ بوم با کیفیت بالا و بسته بندی شده در گالری است که به طور کامل تکمیل شده است و شامل یک براکت برای نصب روی دیوار است. هر بوم روی بوم پلی پنبه ای با کیفیت بالا چاپ می شود و روی یک قاب کاج جامد کشیده می شود و از ظاهر شدن چین ها در طول زمان جلوگیری می کند.

قیمت در حال حاضر برای چیزی که دریافت می کنید بسیار رقابتی است، اما اگر قبل از پایان ژانویه سفارش دهید، می توانید 25٪ تخفیف دریافت کنید. فقط از کد تخفیف استفاده کنید 9TO5MAC25 زمانی که سفارش خود را ثبت می کنید

ابتدا باید برنامه Motif را نصب کنید – این است دانلود رایگان از Mac App Store. این برنامه را اجرا کنید قبل از برنامه Photos را باز می کنید.

اگر این را در حد متوسط ​​از یک آزمایشگاه حرفه ای سفارش داده بودم، از نتیجه کاملا راضی بودم. به نوعی، این خیلی تعجب آور نیست – در نهایت این شرکت یک چاپگر تجاری است. اما ارائه این کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه برای مصرف کننده همچنان من را تحت تاثیر قرار می دهد.

در برنامه Photos، عکس(هایی) را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید. سپس به نوار منو بروید و File > Create > Wall Decor > Pattern را انتخاب کنید.

Motif آنها را در چهار اندازه ارائه می دهد که می توانند به صورت عمودی یا افقی آویزان شوند:

  • 8*10 اینچ
  • 10×14 اینچ
  • 16×20 اینچ
  • 24 در 36 اینچ

بوم ها را می توان به سادگی از یک تصویر یا یک کلاژ از تصاویر ساخت.

مانند هر چاپ موتیف، این فرآیند تا حدودی غیرمعمول است، اما زمانی که روش آن را بدانید، بسیار آسان است.

در سال 2017، اعلام شد که RR Donnelley – همان شرکتی که محصولات چاپی با برند اپل را تولید می‌کند – در حال راه‌اندازی پلاگین Photos خود با نام Motif است. این در سال 2018 راه اندازی شد.

هرگز مشخص نشده است که چرا اپل تصمیم به ترک این شرکت گرفته است، اما خبر خوب این است که شما همچنان می توانید محصولات مشابه را به همان روش، فقط با برندی متفاوت خریداری کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در این صورت، من عموماً چاپگرهای میان رده را بهترین نقطه می‌دانستم، بنابراین در نهایت از چاپگرهای عکس تخصصی خرید کردم، اما از پرداخت‌های گران‌قیمت آنها اجتناب کردم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: