چگونه آیفون را تمیز کنیم: بایدها و نبایدها

[ad_1]

مطالعات نشان داده‌اند که تلفن‌های هوشمند ما معمولاً کثیف‌تر از یک صندلی توالت هستند و ده‌ها هزار باکتری را حمل می‌کنند، بنابراین عادت به تمیز کردن مرتب آیفون‌تان مفید است. اما چه چیزی برای استفاده ایمن یا بهترین است؟ بیایید ببینیم چگونه بایدها و نبایدهای آیفون را مرحله به مرحله تمیز کنیم.

اپل برای سال‌ها به استفاده از الکل یا دستمال‌های کلروکس در آیفون اشاره نمی‌کرد، اما از سال 2020 به اشتراک گذاشت که می‌توان از هر دوی آنها استفاده کرد (با یک نکته منفی که در زیر توضیح داده شده است).

با اوج گرفتن فصل سرماخوردگی و آنفولانزا، هرگز زمان بهتری برای ایجاد عادت منظم تمیز کردن آیفون وجود ندارد. بعلاوه، کنار گذاشتن استفاده از آیفون در زمانی که در حمام هستید، راه آسانی برای تمیزتر نگه داشتن آن است.

چگونه آیفون را تمیز کنیم

تمیز کردن آیفون

  • از اسپری های پاک کننده (بدون سفید کننده، بدون پراکسید هیدروژن و غیره) استفاده نکنید.
  • از هوای فشرده استفاده نکنید
  • کابل ها را به آیفون خود وصل نکنید
  • از فرو بردن یا اسپری کردن محصولات پاک کننده در دهانه های آیفون خودداری کنید

بهترین موارد برای تمیز کردن آیفون

مراحل تمیز کردن آیفون

  1. اپل می گوید به آیفون خود را خاموش کنید قبل از تمیز کردن آن
  2. مطمئن شوید که آن را نیز قطع شده کابل ها یا لوازم جانبی
  3. آیفون خود را با یک پارچه میکروفیبر تمیز پاک کنید
    • در صورت نیاز، پارچه خود را به آرامی با آب مرطوب کنید
  4. به ضد عفونی کردن آیفوناز دستمال مرطوب کلروکس یا ایزوپروپیل/اتیل الکل 70 درصد روی پارچه خود استفاده کنید و دستگاه خود را پاک کنید.
  5. به آرامی از یک خلال دندان برای شکستن و جدا کردن مکان های صعب العبور استفاده کنید – مطمئن شوید که مشبک ها، پیکاپ ها یا سایر اجزای مهم را سوراخ نکنید.
  6. Blue Tack یک راه عالی دیگر برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از مشبک های بلندگو و غیره است.
نحوه تمیز کردن آیفون 1
حباب فقط جهت اطلاع 😁

هشدار در مورد دستمال مرطوب کلروکس و الکل

تنها نقطه ضعف استفاده از دستمال مرطوب کلروکس یا دستمال مرطوب الکلی در آیفون این است که اپل می گوید می تواند پوشش اولئوفوبیک (مقاومت در برابر اثر انگشت) را از بین ببرد.

یک راه حل ساده در اینجا این است که یک محافظ صفحه قرار دهید تا از آسیب رساندن دستمال مرطوب به روکش صفحه نمایش آیفون جلوگیری کنید.

محافظ های صفحه نمایش شیشه ای آیفون مقرون به صرفه زیادی بین 8 تا 30 دلار وجود دارد و اگر مدتی است یکی از آنها را امتحان نکرده اید، نصب آنها آسان تر است.

پاک کننده های UV گوشی های هوشمند

PhoneSoap احتمالاً محبوب ترین برند در مورد ضدعفونی کردن آیفون با نور UV است.

نحوه تمیز کردن آیفون 2

این شرکت از لامپ های 360 درجه UV-C برای از بین بردن 99.9 درصد از باکتری ها و ویروس ها استفاده می کند و این شرکت ادعا می کند که نتایج از نظر بالینی ثابت شده است. این ضدعفونی کننده تلفن هوشمند قابل حمل همچنین دستگاه شما را در حین تمیز کردن شارژ می کند (هم درگاه USB-C و هم درگاه USB-A دارد).

PhoneSoap 3 معمولاً با قیمت 59 دلار با PhoneSoap Pro با قیمت 119 دلار به فروش می رسد. این شرکت همچنین بزرگترین محصول HomeSoap خود را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از اقلام را تمیز می کند.

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه تمیز کردن آیفون را خواندید متشکریم!

ادامه مطلب 9to5Mac آموزش ها:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی