مشخصات و قیمت گوشی آیفون 11 پرو مکس اپل اپل APPLE APPLE IPHONE 11 PRO MAX رندباز

البته به‌صورت دستی نمی‌توان این ویژگی را فعال کرد اما همیشه می‌توانید به‌صورت دستی آن را غیرفعال کنید! زمانی که گوشی تشخیص دهد نور محیط به‌اندازه کافی زیاد نیست، این امکان به‌طور خودکار فعال می‌شود. سنسور بزرگ نور امکان ثبت و ضبط ویدئوی دیددرشب را به کاربر می‌دهد تا ویدئوهایی دوست‌داشتنی حتی در نور کم شاهد باشیم. اما نقطه‌ضعفی که باید به آن اشاره کنیم این است که حالت شب در زمان استفاده از سنسور فوق‌عریض وجود ندارد و همین باعث می‌شود که تصاویر گرفته شده در این دو حالت مانند شب و روز متفاوت باشند. به‌جرئت می‌توان گفت که در سه سال گذشته گوشی‌های اندرویدی ازنظر دوربین بهتر از محصولات اپل عمل کرده‌اند.

  • درسته که آیفون 11 با قیمت 699 دلار (البته بدون رجیستری)، عالیه برای خرید اما 11 پرو مکسی که 1099$ دلار قیمت داره ، عوضش یک صفحه نمایش dynamic OLEDداره که آیفون11فقط صفحه نمایش LCD داره.
  • حتی دوربینآیفون 11 پرو با ویژگی Deep Fusionکه در آپدیت IOS 13.2 در گوشی بوجود آمد،عکس های بهتری هم بدلیل تاثیر در جزئیات بیشتر و بافت های بهتر به همراه نویز کمتر ثبت کرد.
  • برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت گناوه 24 سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید.
  • شاید در مقایسه با سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد.
  • پردازنده ی نوین A13 هم که قدرتمندترین CPU حال حاضر جهان است در گوشی موبایل آیفون 11 به کار گرفته شده تا رتبه نخست قویترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.
  • اولی دوربین دوگانه‌ای است که زاویه 120 درجه و لنز 13 میلی‌متری را به کاربر هدیه می‌دهد و دومی حالت شب خودکار است که به‌خوبی عمل می‌کند.
در ادامه با سایت موبایل‌کده همراه باشید تا قیمت ایفون‌۱۱ کارکده و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم. برای این نسل جدید رنگ‌بندی بسیار جالب و متفاوتی در نظر گرفته شده که خود به تنهایی دلیل علاقه‌مندی بسیاری از کاربران به این مدل است. رنگ‌های مشکی و سفید قدیمی آیفون‌ها با طراحی به روز در کنار رنگ‌های بسیار متفاوت ایفون ۱۱ بنفش یا سبز، قرمز و زرد حق انتخاب بسیار زیادی به کاربران در زمان خرید ایفون 11 می‌دهد. شما کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟ شاید خیلی از افراد تصور کنند که برای خرید گوشی با رنگ‌های خاص باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، ولی در فروشگاه اینترنتی 19کالا ایفون ۱۱ قرمز قیمت یکسانی با سایر رنگ‌ها دارد. میتوان گفت گوشی ایفون‌۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است‌که سال 2019 به بازار عرضه شد.

لیست فروشندگان این کالا

آیفون 11 کوچکترین عضو این خانواده جدید میتونه بهترین انتخاب برای اون دسته از افرادی باشه که میخوان با پرداخت هزینه ای کمتر از بهترین امکانات موجود در گوشی های اپل استفاده کنند. آیفون 11 مطمئنا میتونه همه انتظارات شمارو از یک گوشی فوق العاده مرتفع کنه. دوربین دوم که وظیفه زوم دوبرابری رو در گوشی عهده دار بود، حالا جای خودش رو به حالت فوق عریض داده . دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم. تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن.

گوشی آیفون 11، از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره گرفته است و عکاسی به طور حرفه ای را برای شما ساده تر و آسان تر از قبل کرده است. اضافه شدن قابلیت Wide و Ultra Wide به شما سه برابر و چهار برابر فضای بیشتری را برای عکاسی در اختیارتان قرار می دهد. این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که به شما کمک می کند تمامی سوژه ها را در لنز دوربین شکار کنید. دوربین های 12 9to5mac مگاپیکسلی این گوشی تمامی صحنه ها را با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می کند. ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی گوشی آیفون ۱۱ از مدل Pro بزرگ‌ترست و با حداکثر روشنایی 625 نیت در زیر نور آفتاب نیز خوانایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. علاوه بر ویژگی‌های اصلی صفحه نمایش، قابلیت‌ true tone و البته قابلیت نرم‌افزاری night mode در کنار شما خواهند بود.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 7 Plus ظرفیت 256 گیگابایت (هدیه گلس,اپل آیدی,قاب)

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. به لطف Smart HDR جدید، در همه حالت‌های فیلمبرداری مثل فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه شاهد ارتقاء محدوده داینامیکی هستیم.

گوشی موبایل اپل مدل zaa iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت حافضه256 گیگ