چگونه عمر باتری آیفون 14 را افزایش دهیم؟

فاکتورهای بسیار دیگری نیز دخیل هستند، اما این چهار مورد قابل توجه هستند.

حالت کم مصرف، به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را در همه سطوح غیرفعال می‌کند، اما می‌توانید برنامه‌هایی را که از این ویژگی استفاده می‌کنند برای تجربه راحت‌تر و همچنین عمر باتری بهتر سفارشی کنید. سر به سمت تنظیمات > عمومی > بازخوانی برنامه پس‌زمینه.

غیرفعال کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه از به‌روزرسانی برنامه‌هایی که به طور فعال استفاده نمی‌کنید (تا زمانی که آنها را دوباره باز نکنید) جلوگیری می‌کند.

به روز رسانی پس زمینه

6. خدمات مکان

سر به سمت تنظیمات > ایمیل > حساب ها > واکشی داده های جدید. یک روش این است که حساب(های) اصلی خود را در حالت فشار قرار دهید تا در اسرع وقت پیام های جدید را دریافت کنید و هر ساعت یک بار حساب های کمتری را بازیابی کنید یا حتی آنها را روی حالت دستی تنظیم کنید.

خلاصه ای از چگونگی بهبود عمر باتری آیفون 14

اگر متوجه شدید که میزان مصرف باتری «صفحه اصلی و قفل» بیشتر از حد انتظار است، خوب است این تنظیمات را بررسی کنید.

خط آیفون 14 با آنچه اپل می‌گوید حدود 1 ساعت باتری بیشتر برای هر مدل ارائه می‌کند و 14 و 14 پرو ظرفیت‌های میلی‌آمپر ساعتی بیشتری دارند (ظرفیت 14 پرو مکس کمی کمتر است، اما طول عمر باتری افزایش یافته است).

می توانید حالت کم مصرف را در زیر فعال کنید تنظیمات > باتری جایی که از سیری بپرس برای انجام این. با این حال، دسترسی سریع به حالت کم مصرف در مرکز کنترل مفید است. حرکت به سمت تنظیمات > مرکز کنترل > سفارشی کردن کنترل ها، سپس روی نماد + در کنار ضربه بزنید حالت کم مصرف اگر از قبل وجود نداشته باشد

  • این برای متوقف کردن تمام فعالیت‌های پس‌زمینه برنامه‌ها هنگام راه‌اندازی آیفون جدید مفید است
حالت کم مصرف

3. قفل خودکار، روشنایی صفحه و نمایشگر همیشه روشن

طبق تجربه من، 17 درصد از کل مصرف باتری در چهار روز اول آیفون 14 پرو من از برنامه Photos بوده است.

کاهش روشنایی صفحه نمایش شما نیز به عمر باتری کمک می کند، اما این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. می توانید این کار را در مرکز کنترل (از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید) یا انجام دهید تنظیمات > نمایشگر و روشنایی.

نمایشگر دائمی

به Settings > Display & Brightness > Always On در پایین بروید. تمام جزئیات را در راهنمای جامع ما بیابید:

4. دمای سرد و گرم

من همچنین متوجه فعالیت برنامه‌های پس‌زمینه بسیار بالاتر از معمولی، نه تنها در برنامه Photos، بلکه در سایر برنامه‌های اپل و شخص ثالث شدم.

امیدواریم برخی از این مشکلات با iOS 16.1 یا سایر به روز رسانی های آینده برطرف شوند. و بعد از هفته اول، ممکن است هر روز چند ساعت از آیفون خود استفاده نکنید و خواهید دید که باتری شما بیشتر دوام می آورد.

چگونه عمر باتری آیفون 14 را افزایش دهیم؟



[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

تا آن زمان، مراقب برنامه‌هایی باشید که باتری شما را سریع‌تر خالی می‌کنند، برای دسترسی سریع، حالت کم مصرف را در مرکز کنترل دریافت کنید، و تا آنجا که ممکن است از تنظیماتی که در بالا توضیح داده شد، بدون درهم ریختگی روزمره خود استفاده کنید.

اگر با آیفون 14 یا 14 پرو سریعتر از حد انتظار تخلیه باتری را تجربه می کنید، تنها نیستید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که گوشی شما مشکلی دارد. در اینجا نگاهی به 7 نکته و ترفند برای بهبود عمر باتری آیفون 14 و اینکه چرا ممکن است در مصرف باتری افزایش پیدا کنید، آورده شده است.

اما افرادی که آیفون 14 جدید دارند به اشتراک می گذارند در توییتر و رسانه های اجتماعی برای داشتن تجربه بد با عمر باتری تا کنون. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه می توان باتری آیفون 14 را بهبود بخشید.

فهرست

چه چیزی باعث افزایش مصرف باتری می شود؟

  • یک نسخه پشتیبان را در آیفون جدید خود بازیابی کنید
    • چیزهایی مانند دانلود یک کتابخانه بزرگ از عکس ها/فیلم ها به خصوص خسته کننده هستند
    • آیفون هنگام بازیابی گرمای بیشتری ایجاد می کند و باتری بیشتری مصرف می کند
  • فعالیت بالای برنامه پس زمینه
  • از iPhone جدید خود بیش از حد معمول برای بررسی ویژگی های جدید، دوربین ها و موارد دیگر استفاده کنید.
  • ترکیب سخت افزار و نرم افزار جدید با باگ های اولیه (نسخه های اولیه iOS 16)
    • برنامه های شخص ثالث و حتی برخی از برنامه های اپل ممکن است هنوز به خوبی کار نکنند

اپل بیان می‌کند که «منطقه راحتی دمای محیط برای آیفون 32 تا 95 درجه فارنهایت (0 تا 35 درجه سانتی‌گراد) است. دمای بالاتر از 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) می تواند “به طور دائم به ظرفیت باتری آسیب برساند”.

بهبود عمر باتری آیفون 14
  • علاوه بر محافظت از آیفون خود در برابر گرمای شدید، اگر متوجه شدید که هنگام شارژ یا بازیابی از یک نسخه پشتیبان، قاب آیفون خود را داغ می کند، بهتر است آن را جدا کنید.
  • در همین حال، دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) می تواند به طور موقت عمر باتری را کاهش دهد. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، نزدیک نگه داشتن آیفون به بدن در یک جیب داخلی می تواند به افزایش عمر باتری با گرم نگه داشتن آن کمک کند.

5. Background App Refresh

چند نکته که باید در چند روز اول استفاده از آیفون 14 خود در نظر بگیرید. حتی پس از بازیابی از یک نسخه پشتیبان، دانلود کامل مجموعه عکس، برنامه ها/داده ها و غیره به زمان نیاز دارد. آیفون شما سخت‌تر و داغ‌تر از حد معمول کار می‌کند، بنابراین باتری بیشتری نسبت به حالت عادی مصرف می‌کند.

حالت کم مصرف راهی سریع برای افزایش عمر باتری است. این ویژگی با توقف واکشی نامه، بازخوانی برنامه پس‌زمینه، دانلود خودکار و موارد دیگر کار می‌کند. فقط با یک دکمه این یک ویژگی استفاده روزمره نیست، اما مفید است.

همچنین می‌توانید علاوه بر Wi-Fi و تلفن همراه، فقط از رفرش برنامه پس‌زمینه در Wi-Fi استفاده کنید یا این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کنید. با این حال، اکثر کاربران متوجه می‌شوند که Wi-Fi و Cellular فعال هستند در حالی که برنامه‌های مورد استفاده برای به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه را به بهترین شکل سفارشی می‌کنند.

اگر متوجه شدید که ترجیح می دهید بسیاری از تنظیمات (یا هیچ کدام) را تغییر ندهید، گزینه دیگر این است که فقط یک پاور بانک یا باتری MagSafe بگیرید.

اطلاعات بیشتر در مورد iPhone 14 و iOS 16:

اگرچه داشتن یک تجربه عمر باتری بد با یک آیفون کاملاً جدید جالب نیست، امیدوارم این نکات و به‌روزرسانی‌های آینده اپل و برنامه‌های شخص ثالث باعث کاهش مصرف باتری شوند.

شماره گیری در تنظیمات سرویس های موقعیت مکانی راه دیگری برای افزایش عمر باتری است. (همچنین ممکن است استفاده از داده های سلولی را کاهش دهد). سر به سمت تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان برای به روز رسانی امتیازات برنامه های خود.

  • مراقب برنامه هایی باشید که درخواست می کنند هنوز از موقعیت مکانی خود استفاده کنید و به آن بروید استفاده كردن، دفعه بعد بپرسجایی که هرگز.

7. فشار دهید و جمع کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد میزان مصرف باتری صفحه نمایش همیشه روشن آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس نداریم. در حالت ایده‌آل، با کاهش به نرخ تازه‌سازی 1 هرتز، مصرف چندانی نخواهد داشت. اما اگر به‌دنبال استفاده حداکثری از باتری هستید، خاموش کردن آن ممکن است کمی کمک کند.

7 گزینه به جای استفاده از باتری:

1. اپلیکیشن ها چگونه از باتری استفاده می کنند؟

حرکت به سمت تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی > قفل خودکار.

قفل خودکار 30 ثانیه ای به شما کمک می کند عمر باتری را تا حد امکان حفظ کنید. به خصوص با داشتن نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو، 30 ثانیه ممکن است ارزشش را داشته باشد.

در برنامه Photos، می‌توانید همگام‌سازی/دانلود با iCloud را تا عصر متوقف کنید. اگر به صورت خودکار انجام نشد، برنامه Apple Photos > Library > All Photos را باز کنید > انگشت خود را به پایین بکشید و روی «مکث» کلیک کنید. ادامه دادن شارژ در شب به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند.

بهبود عمر باتری آیفون 14 1

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر انتخاب کردید که از حالت کم مصرف استفاده نکنید، می توانید به صورت دستی Push و Fetch را برای حساب های ایمیل/اینترنت خود کنترل کنید.

یکی از اشکالاتی که دیده ام شارژ بهینه باتری با آیفون 14 پرو/آی او اس 16 است که در چند شب گذشته تنها 70 درصد انرژی گوشی من را تامین کرده است. البته اگر روز را با شارژ 100% شروع نکنید، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

می‌توانید با رفتن به Settings > Battery > Battery Health > Optimized Battery Charging آن را خاموش کنید – اما به خاطر داشته باشید که باتری شما ممکن است سریع‌تر پیر شود تا همیشه خاموش بماند. در حالت ایده‌آل، با یک آیفون جدید، برنامه زمانی شما را زودتر یاد می‌گیرد تا زمانی که به طور معمول آن را از شارژر خارج می‌کنید، 100 درصد شارژ شود.

سر به سمت تنظیمات > باتری برای بررسی جزئیات مصرف باتری «24 ساعت گذشته» پیش‌فرض است و نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها بیشترین انرژی را مصرف می‌کنند (از جمله صفحه اصلی و صفحه قفل و سیری).

  • با ضربه زدن روی دکمه “آخرین ایکس روز” در سمت راست، دید وسیع تری از آنچه انرژی شما را مصرف می کند به شما می دهد.
  • به دنبال «فعالیت پس‌زمینه» زیر یک برنامه بگردید تا ببینید آیا در پشت صحنه از برق استفاده می‌کند یا خیر.
  • همچنین به پیشنهادات عمر باتری درست بالای میزان مصرف باتری (نزدیک بالای صفحه) نگاهی بیندازید. این به شما راه های سریع و راحت برای کاهش تخلیه باتری را می دهد.
  • و اگر دوست دارید درصد باتری آیفون خود را ببینید – نه فقط نماد – راهنمای ما را بررسی کنید:

2. حالت کم مصرف