چگونه یک کلاه بابانوئل را با Animoji در iPhone و iPad به Memoji خود اضافه کنید

اگر آیفون یا آیپد جدیدی دارید، اپل به شما امکان می‌دهد یک کاراکتر Animoji قابل تنظیم به نام Memoji ایجاد کنید. یک Memoji می تواند شبیه شما باشد یا کاملاً متفاوت به نظر برسد. آیا می خواهید یک کلاه بابانوئل به Memoji خود اضافه کنید یا شخصیت بابانوئل خود را بسازید؟ در اینجا نحوه جشن گرفتن Memoji برای تعطیلات وجود دارد …

قرمز ساده یکی از رنگ های از پیش تعیین شده نیست، اما می توانید برای انتخاب رنگ های بیشتر، از جمله قرمز، روی گزینه چند رنگ ضربه بزنید. برای انتخاب دایره قرمز روی آن ضربه بزنید، یا از نوار لغزنده‌ای که پس از ضربه زدن روی آن ظاهر می‌شود، استفاده کنید تا بین سایه عمیق‌تر قرمز یا نسخه‌ای پر جنب و جوش‌تر انتخاب کنید.

هنگامی که شخصیت Memoji شما ساخته شد، ترفند اضافه کردن یک کلاه بابانوئل جشن را می توان در دسته روسری که آخرین گزینه در لیست است پیدا کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر واقعاً می‌خواهید خلاق باشید، حتی می‌توانید شخصیت‌های آقا و خانم بابا نوئل Memoji خود را در برنامه Animoji در Messages طراحی کنید. کاراکترهای Animoji و Memoji را می توان در برنامه دوربین Messages یا حتی در حین تماس های ویدیویی FaceTime استفاده کرد!

و بس! شخصیت Memoji شما اکنون یک کلاه جدید براق بابانوئل را در طول تعطیلات … یا در تمام طول سال اگر می‌خواهید جشن‌ها را در سال نو برگزار کنید، استفاده می‌کند.

می‌توانید یک کاراکتر Memoji در برنامه Animoji در Messages در iPhone یا iPad ایجاد کنید. راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه ایجاد یک Memoji جدید بخوانید. کاراکترهای Memoji نیز از طریق iCloud بین دستگاه ها همگام می شوند.

کلاه بابانوئل در انتهای لیست قرار دارد، اما ممکن است آن را بدون رنگ قرمز نمادین آن نشناسید. شما می توانید رنگ کلاه را با انتخابگر رنگ در بالای دسته هدگیر سفارشی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: