کارمندان اپل استور قصد اعتصاب تعطیلات در استرالیا را دارند

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اگرچه اعتصاب اکتبر کوتاه بود، اما نه تنها به عنوان اولین اعتصاب کارمندان فروشگاه اپل، بلکه به عنوان اولین اعتصاب هماهنگ شده ملی توسط کارگران خرده فروشی در استرالیا، تاریخ ساز شد. کسانی که در اعتصاب شرکت کردند، اعضای اتحادیه کارگران رستوران های فست فود و خرده فروشی (RAFFWU) بودند. کارمندان همچنین با امتناع از انجام برخی از جنبه های شغل خود، از جمله تعمیر AirPods و تحویل سهام، اعتراض کردند.

گفته می‌شود که این اعتصاب در سراسر استرالیا در استرالیا برگزار می‌شود، اما انتظار می‌رود «بیشترین تأثیر را در دو فروشگاه در بریزبن، و یکی در آدلاید و نیوکاسل که RAFFWU بیشترین اعضا را دارد، داشته باشد».

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در استرالیا، کارکنان اپل استور خواستار تغییراتی از جمله افزایش حقوق، بهبود ساعات کاری و توافق برای افزایش دستمزد سالانه هستند. کارگران فروشگاه اپل توسط اتحادیه کارگران خرده فروشی و فست فود استرالیا نمایندگی می شوند.

علاوه بر اعتصاب، کارمندان در استرالیا قرار است اقدامات اعتصابی دیگری را نیز افزایش دهند:

RAFFWU گفت که سایر اقدامات اعتصابی که از ابتدای سال جاری تاکنون ادامه داشته است نیز تشدید خواهد شد، از جمله ممنوعیت تعمیرات آیفون و اپل واچ در ساعات خاصی در برخی از مراکز فروش، ممنوعیت پاسخگویی به درب در برخی دیگر، ممنوعیت فروش و ممنوعیت در پوشیدن تی شرت قرمز جشن شرکت.

این بار، کارگران اپل استور در استرالیا در حال برنامه ریزی اعتصاب قابل توجه تری هستند. بر اساس گزارش جدید رویترز، کارگران فروشگاه اپل قصد دارند از ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی در 23 دسامبر اعتصاب کنند. این تا شب کریسمس که “زمان اوج فروش” دستگاه های اپل است ادامه خواهد داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به عنوان بخشی از ادامه تلاش‌ها و مذاکرات سازمان‌دهی، انتظار می‌رود کارمندان اپل استور در استرالیا در اواخر این ماه اعتصاب دیگری برگزار کنند. این به دنبال یک اعتصاب کوتاه اما قابل توجه در ماه اکتبر است که در آن 150 نفر از 400 کارمند اپل استور به مدت یک ساعت اعتصاب کردند.