کتاب های پرایس اکشن معرفی، فهرست و خرید کتاب های پرایس اکشن- فروشگاه بورس کتاب-آکادمی حسینی فایننس

کتاب های پرایس اکشن معرفی، فهرست و خرید کتاب های پرایس اکشن- فروشگاه بورس کتاب-آکادمی حسینی فایننس

مزیت دیگر این استراتژی، تاخیرهای بسیار پایین زمانی است که این قابلیت را به کاربر می دهد تا سریع تر متوجه تغییر روندهای قیمتی شده و نسبت به انجام معاملات خود تصمیم گیری کند. معامله گر با استفاده از استراتژی پرایس اکشن ال بروکس، می تواند بازدهی بالاتری داشته باشد و سودهای بالاتری کسب کند. به همین دلیل، ما در مجموعه‌ی حسینی فایننس تصمیم گرفتیم تا دوره جامع پرایس اکشن را برای شما کاربران عزیز آماده کنیم. تحلیل کردن پرایس اکشن به شدت تحت تاثیر نظر فرد معامله‌گر و دیدگاه‌های اوست. همان طور که اشاره کردیم، بسیار متداول است که دو معامله‌گر در حین تحلیل پرایس اکشن یکسانی، به نتیجه متفاوتی دست یابند.

پس چارت شلوغ علاوه بر اینکه ناحیه‌ی کوچک‌تری از قیمت را در بر دارد، باعث می‌شود تمام تمرکز معامله‌گر از آنجایی که باید باشد، یعنی از قیمت، دور شود. پس می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که تمام داده‌های حاصل از ابزار‌هایی مثل RSI، MACD و Stochastics تنها چارت را شلوغ و زمان تحلیل را طولانی‌تر می‌کنند. اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

الگوی هارمونیک AB=CD در تحلیل تکنیکال

تمام استراتژی‌های مربوط به معامله گران به دام افتاده همگی بر پایه روش­‌های ال بروکس است. ۵- معامله گر پرایس اکشن از ستاپ برای تعیین نقاط ورود و خروج استفاده می‌­کند. معامله گران حرفه‌ای معیارهای خود را برای ورود و خروج دارند که این معیارها بر اساس تجربه چندین ساله شکل وبلاگ محمد حسینی گرفته‌اند. با این حال، برای داشتن مهارت خواندن قیمت‌ها، تریدرها باید زمان زیادی را صرف مطالعه نمودارها کنند. همچنین بررسی طولانی مدت بازار برای شناسایی الگوهای پرایس اکشن محتمل امری حیاتی است. آنالیز پرایس اکشن در مقایسه با تحلیل بازار بر اساس اندیکاتورها که غالبا به خاطر صدور سیگنال‌های مختلف متناقض به عدم کارایی تحلیل منجر می‌شود، ساده‌تر است.

  • در این حالت، ابتدا یک کندل نزولی و سپس سه کندل صعودی متوالی خواهیم داشت.
  • در مقایسه با سایر متدهای معاملاتی در سریع ترین حالت ممکن وارد معامله میشوید و تاخیر آنها را ندارد.
  • خیلی خوب بود.لطفا اشکال و تصاور هربحث را با خود بحث درکناریکدیگر قرار دهید.
  • عکس این حالت در روند نزولی نیز صدق کرده و سوئینگ لو ایجاد می­‌شود.

عاملی که استفاده از پرایس اکشن را حتی محبوب‌تر می‌کند این است که با بررسی آن در «چارچوب‌های زمانی» مختلف، قادر خواهید بود که یک موقعیت را از زوایای متفاوتی بررسی کنید. یعنی با استفاده از چارچوب‌های زمانی متنوع، هر بار داده‌های جدیدی به دست شما می‌رسد. «باینری آپشن» یا همان اختیار معامله، نوعی از سرمایه‌گذاری با شباهت زیادی به پیش‌بینی است و می‌تواند درست یا نادرست باشد.

فرض کنید اگر نقطه ورود شما یک منطقه حمایت آزمایش‌نشده باشد، باید حد ضررتان را بالای این منطقه حمایتی گذاشته و سودآوری از منطقه تقاضای بعد از آن را در نظر داشته باشید. یکی از متداول‌ترین سیگنال‌های فیک اوت ، فیک بریک اوت یا شکست جعلی یا ناقص سطوح حمایت و مقاومت است. در شرایط عادی، بریک اوت و شکست صحیح به حرکت قیمت در جهت آن شکست منجر می‌شود. در زیر، نمونه‌ای از شکست کاذب یک منطقه حمایت را مشاهده می‌کنید.

اهمیت سطوح در پرایس اکشن به سمت RTM

در صورتی که معامله گران توسط اندیکاتورها هیچ موفقیتی بدست نیاورند، در این حالت به دنبال اندیکاتورهای جدید با تنظیمات جدیدی بوده تا از طریق این اندیکاتورها معامله خود را انجام دهند. معامله ای از نظر پرایس اکشن لنس موفقیت آمیز است که براساس موقعیتی از قیمت ها باشد که بر مبنای سایه ها تشکیل شده اند. در اصل این سایه ها، اندیکاتورها و الگوها را تشکیل می دهند که می توان حرکت قیمت را تشخیص داد. پرایس اکشن ال بروکس نسبت به دیگر روش های پرایس اکشن، دقت بیشتری داشته، در نتیجه می توان تحلیل های دقیق تری داشت. تاخیرهای زمانی بسیار کمی که در این روش وجود دارد، این قابلیت را برای کاربر به همراه خواهد داشت تا با سرعت بیشتری متوجه تغییر روندهای قیمتی شود و نسبت به انجام معاملات خود تصمیم گیری کند.

نظر من در مورد دوره پرایس اکشن

اگه قیمت آغازین از قیمت پایانی پایین تر باشه میله سبز رنگ و صعودی و اگه برعکس باشه قیمت میله قرمز و نزولی خواهد بود. تفاوت های تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال از نظر زمانی، نه تنها مربوط به رویکرد این دو نوع از تحلیل میشه بلکه شامل هدف هم میشه. تحلیل تکنیکال با ترید ارتباط نزدیک تر داره، درحالیکه، تحلیل فاندامنتال با سرمایه گذاری پیوند بیشتری داره. اکثر سرمایه گذارها از تحلیل فاندامنتال برای سرمایه گذاری و هولد کردن دارایی ها در طولانی مدت استفاده میکنن.