گزارش: اپل همچنان به اخراج پیمانکاران ادامه می‌دهد که در روزهای اخیر صدها نفر را تحت تأثیر قرار داده است

تیم کوک اخیراً این اخراج ها را “آخرین راه حل” نامیده است زیرا غول های فناوری مانند آمازون، گوگل و متا اخیرا هزاران کارمند خود را اخراج کردند. کوک گفت: «ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است هزینه‌ها را به روش‌های دیگری مدیریت کنیم.

گزارش از نیویورک پست و توضیح می دهد که اینها “کارگرانی هستند که از نظر فنی توسط آژانس های خارجی استخدام شده اند و در کنار کارمندان اپل در پروژه ها کار می کنند.” در حالی که اپل به سادگی می‌توانست صبر کند تا این قراردادها منقضی شود، اما ترجیح می‌داد این کار را نکند و در عوض «پیمانکاران را اخراج کند».

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

طبق گزارشی جدید، اپل در چند روز گذشته «صدها پیمانکار» را اخراج کرده است. این پس از آن منتشر شد که در ماه اوت گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل حداقل 100 استخدام کننده قراردادی را اخراج کرده است. با این حال، خود اپل تا حد زیادی از اخراج گوگل و متا پرهیز کرد.

اخراج ها بر پیمانکاران فرعی اپل تأثیر می گذاشت



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته منابع، اپل به جای اینکه منتظر انقضای قراردادهایی باشد که معمولاً هر 12 تا 15 ماه یکبار تمدید می شوند، پیمانکاران را به طور کامل اخراج می کند. یک کارآفرین گفت که او غافلگیر شده است و گفت که مدیریت اپل به او اطمینان داده است که همه مشاغل ایمن هستند.

بلومبرگ اوت گذشته گزارش داد که اپل “بسیاری از استخدام کنندگان قرارداد خود را در هفته گذشته، به عنوان بخشی از کمپین برای مهار استخدام و هزینه در این غول فناوری، اخراج کرده است.” مشخص نیست که آیا این شرکت از آن زمان تاکنون به طور مداوم پیمانکاران را اخراج کرده است یا آنچه توسط سازمان گزارش شده است نیویورک پست دومین دور بزرگ است.

مقیاس این اخراج ها نامشخص است و گزارش امروز به سادگی می گوید که آنها “صدها پیمانکار” را تحت تاثیر قرار می دهند. این به عنوان یک “حرکت مخفیانه برای کاهش هزینه ها” توصیف می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

خودی ها می گویند برخی از کارآفرینان از اینکه با آنها مانند شهروندان درجه دو رفتار می شود شکایت دارند. با محرومیت از گزینه های سهام، بیمه درمانی و سایر مزایا، آنها مجبور می شوند بیش از یک مایل دورتر از دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو، کالیفرنیا، در تأسیساتی کار کنند که در معماری نسبتاً پیش پا افتاده، فاقد تنقلات رایگان است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


اپل تعداد زیادی پیمانکار در تیم هایی مانند پشتیبانی فنی و خدمات مشتری دارد. آنها همچنین برای مواردی مانند بومی سازی محصولات و خدمات و همچنین Apple Maps به شدت به پیمانکاران متکی هستند.